Joko te laitatte kukat ulos?
Kommentit (29)
Vain orvokki pärjää siellä juuri ja juuri.
On jo myynnissä pelargooniat pärjävät paremin nyt kuin orvokit ulkona.
Ostin eilen vaaleansinisen orvokkiamppelin, että on vähän jo kevättä silmissä.
Ennen juhannusta tulee pakkaspäiviä.
Pensasneilikan hommasin, oon ottanut yöksi sisään kun en ole ihan varma kestäiskö peitettynä muutamaa tuntia yöllistä +2 astetta. Aika rajoilla mennään. Orvokki kyllä kestäisi.
Puoli metriä on vielä lunta. Ehtii vielä kolme takatalveakin tulla.
En laita. Usein olen laittanut äitienpäivän aikaan ja vielä paleltunut. Tämä siis satakunnassa. Tänä vuonna ajattelin laittaa vasta kun palataan ulkomaanreissulta toukokuun lopussa.
Siellä se naapurin täti taas istuttaa kukkia niin että tulee ampiaisia pistämään meidän vaukkua.
Orvokkeja laitoin tänään. Myös tete-narsissit, helmililjat, hyasintit ymv sipulikukat pärjäävät jo ulkona.
Narsissi pärjäilee näköjään ihan hyvin.
Muita en vielä uskaltaisi laittaa.
Täällä vielä hiihdetään, joten en ole miettinyt kesäkukkia.
Etelärannikolla olen äitienpäivää pitänyt istutuspäivänä. Sitä ennen voi herkästi tulla vielä mitä vaan taivaalta.
Mummuvainaa sanoi, että kukat vasta 10.6. jälkeen, hallaa/ pakkasta tulee vielä. Orvokit pärjäävät. Hautausmaillekin laitetaan kukat vasta tuolloin niille haudoille, mitkä ovat srk:n hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Orvokkeja laitoin tänään. Myös tete-narsissit, helmililjat, hyasintit ymv sipulikukat pärjäävät jo ulkona.
Entä jos kukkapenkki on lumen vallassa?
Ostin tänään orvokkeja amppelissa. Yöksi otan sisälle.
Laitan yleensä lapsen synttäreille 27.5.
Tänään tuli lunta vaakatasossa niin eipä ollut kukat mielessä.
Istuttiin vaimon kanssa parvekkeella röyhelöt paljaana.
On se vaan komea tuo keski-ikäisen naisen vartalo!
Puolen kymmentä kierrosta tiukkaa läskiä vyötäröllä
ja oikein kunnon villat haarovälissä kruunaa silmänruuan!
Mä mietin tänään ihan samaa. Ei mulla vielä ole hankittunakaan kesäkukkia (eikä mitään taimiakaan kasvatettuna), mutta olisi kiva saada pihalle jotain. Kuihtuneet kanervat heitin jo eilen roskiin.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/