Laitanko runsaan 4 vuoden jälkeen viestiä petturimiehen vaimolle?
4 lapsen isä. Seksiä ilman kondomia (painosti minut siihen, seksi sinänsä oli ok, mutta kondomin kanssa olisin halunnut). Altisti minut ja puolisonsa taudeille, myöhemmin minulta löytyi papilloomavirus. Valehteli siis eronneensa, soitin kärjäoikeuteen, eikä eroa oltu haettu. Pistin heti poikki, mutta hän olisi halunnut tavata seksin merkeissä. Liitto jatkunut, FB:ssä yhteisiä päivityksiä edelleen. Pitäisikö antaa olla vai teenkö vaimolle palveluksen?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Älä sekaannu jatkossa varattuihin miehiin tai suostu seksiin ilman kondomia.
Enkä siis voi luottaa miehiin, jotka ovat eronneet omien sanojen mukaan? Ainako soitto käräjäoikeuteen?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Taas kerran naisen vika, kun mies panee paljaalla. Av-raati on tuomionsa antanut. UGH. Eikä ole provo, kyllä näitä pettämisiä tapahtuu. Tämäkin paremmissa piireissä. Mies on korkeasti koulutettu, ns. kunnollinen mies ja isä. Ilmeisesti suurin osa teistä ei halua tietää, kun tällaista tapahtuu. Miksi? Tämäkin mies oli tinderissä omalla nimellä ja naamalla. Ei sen vertaa viitsinyt vaimonsa terveydestä huolehtia, että olisi käyttänyt kondomia. T. Ap.
Miksi suostuit paljaalla panemiseen? Painostus ei ole riittävä selitys, jos panokertoja oli enemmän kuin yksi. Jos oli vain yksi, miksi et mennyt heti sen jälkeen tekemään poliisille rikosilmoitusta painostuksesta seksiin.
seksissä molemmilla osapuolilla on oma vastuunsa: kaikkea ei voi laittaa toisen kontolle. Tästä poislukien vain raiskaus.
Tee nyt itsellesi selväksi mitä haluat: jos haluat panna kondomin kanssa, niin opettelet sanomaan, että et suostu, jos ei kumia käytetä. Minut on muutama mies jättänyt sen vuoksi, koska eivät tykänneet kumista, mutta se on ihan ok. minä en tykkää yllätystaudeista, joten siksi en suostu panemaan paljaalla kuin pysyvässä parisuhteessa testien jälkeen.
Jos nyt oikeasti haluat vajota lapselliseksi (ei hätää, minäkin ehkä tuossa tilanteessa vajoaisin, ja moni muu), niin lähetä miehelle vaikka kevätkortti että hyvää kevättä ja jos nyt edelleen haluat juhlia avioeroasi lyhyiden seksisuhteiden merkeissä, niin teidoksesi: sain sinulta taudin, joten käythän testeissä ennenkuin jaat sitä eteenpäin muille
Kyllä se niin on, et eka kandee mennä naimisiin, sit vasta panohommiin. Ei olisi tätäkään käynyt.
Ilmeisesti löytyy paljonkin ihmisiä, joille on ok paneskella neljäkin vuotta ilman sitoumuksia?
Vierailija kirjoitti:
Papilloomavirus on ylivoimaisella enemmistöllä ihmisistä joka tapauksessa, eikä kondomikaan suojaa siltä läheskään samalla tavalla kuin muilta taudelta.
Minulla tuo on kohdunkaulan syöpää voimakkaasti aiheuttava versio viruksesta ja olen joutunut käymään seurannoissa pari vuotta. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä se sinun syy oli nyt tässä kohti ilmoittaa asia vaimolle? Ensin olet "vain" neljä vuotta jatkanut suhdetta varatun miehen kanssa (tietäen sen koko ajan) ja sitten haluat yhtäkkiä sen kertoa? Mikä siinä kohti muuttui, kun kuulit ettei ollutkaan hakenut eroa ja sitä ennen kuitenkin ensimmäiset 4 vuotta kelpasi varattunakin? Sekö, että sinua "loukattiin" ja luulit olevasi jotakin enemmän ja parempaa kuin vaimonsa?
Ihan yhtä syyllinen olet itsekin. Toisekseen ketään aikuista täydessä ymmärryksessä olevaa tuskin voi pakottaa olemaan käyttämättä kondomia. Mitä jos katsoisit peiliin ensin?
Opettelethan ensin itse lukemaan? En edes viitsi korjata, kuinka väärin ymmärsit asiat. T:Ap
Kerro silti, miksi haluat nyt laittaa tälle vaimolle viestiä, etkä esim. 4 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papilloomavirus on ylivoimaisella enemmistöllä ihmisistä joka tapauksessa, eikä kondomikaan suojaa siltä läheskään samalla tavalla kuin muilta taudelta.
Minulla tuo on kohdunkaulan syöpää voimakkaasti aiheuttava versio viruksesta ja olen joutunut käymään seurannoissa pari vuotta. T. Ap
Oma vikasi kun harrastit suojaamatonta seksiä.
Pelkääkö pettävät miehet täällä että vaimo saisikin tietää heidän pikku seikkailuistaan :D
Itse ainakin haluaisin tietää jos mies pettäisi selkäni takana jotta voisin antaa petturille monoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä se sinun syy oli nyt tässä kohti ilmoittaa asia vaimolle? Ensin olet "vain" neljä vuotta jatkanut suhdetta varatun miehen kanssa (tietäen sen koko ajan) ja sitten haluat yhtäkkiä sen kertoa? Mikä siinä kohti muuttui, kun kuulit ettei ollutkaan hakenut eroa ja sitä ennen kuitenkin ensimmäiset 4 vuotta kelpasi varattunakin? Sekö, että sinua "loukattiin" ja luulit olevasi jotakin enemmän ja parempaa kuin vaimonsa?
Ihan yhtä syyllinen olet itsekin. Toisekseen ketään aikuista täydessä ymmärryksessä olevaa tuskin voi pakottaa olemaan käyttämättä kondomia. Mitä jos katsoisit peiliin ensin?
Opettelethan ensin itse lukemaan? En edes viitsi korjata, kuinka väärin ymmärsit asiat. T:Ap
Kerro silti, miksi haluat nyt laittaa tälle vaimolle viestiä, etkä esim. 4 vuotta sitten?
Papilloomavirus selvisi vasta myöhemmin.
Kenties jatkaa samaa touhuu. Lasten vuoksi harmittaa, jos ero tulee. Vaimona kyllä tahtoisin tietää, senkin takia että hän olisi tahtonut jatkaa suhdetta sinuun. Anna vinkki että käyvät edes testeissä.
Oikein kunnon l o r t t o pari siinä, pettävä mies ja pettäjään sekaantunut naikkonen. Toivottavasti vaimo saa tietää ja heittää sian pellolle
Kerrottakoon, että mikään varsinainen kuoropoika tämä neljän lapsen isä ei ollut, tai no ehkä olikin? T. Ap
Petetyllä vaimolla on oikeus tietää millaisen valehteleva petturin kanssa elää. Kannataa kertoa vaimolle jotta saa tehdä valintansa että jatkaako suhdetta vai lopettaako sen. Tuskallinenkin totuus on parempi kuin se, että vaimo elää kenties lopunelämäänsä valheessa
Kun mies on pettänyt noinkin kauan niin taatusti ei lopeta pettämistä
Onko täällä nyt kaikki petturimiehet kommentoimassa, vaikuttaa siltä 😜
Kyllä minä haluaisin kuulla vaikka 14 vuodenkin jälkeen, jos puoliso olisi touhunnut tuollaista selän takana.
Varmaan on tuo ukko jollain tapaa herättänyt vaimossa epäilyksiä suhteenne aikana ja kieltänyt kaiken, "luulosairas akka" on saanut kuulla haukut. Saanut vaimo tietty syytökset papillooman tartuttamisestakin.
En tavannut miestä kuin muutaman kerran ja sitten viimeisellä kerralla tilanne johti seksiin. Mies käyttäytyi viimeisellä tapaamisella sillä tavalla, että tsekkasin heti erostatuksen käräjäoikeudesta. En tavannut miestä enää sen jälkeen, miksi ihmeessä olisin? Etsin kumppania, jonka sitten löysinkin myöhemmin. En tiedä kuinka monta muuta naista tuolla miehellä on ollut, mutta ihan omalla naamallaan ja nimellään oli tinderissä loppukesästä ja alkusyksystä 2018. Ei hän mulle koko nimeään kertonut, mutta koska etunimi ei ole ihan yleinen Jussi tai Pekka, oli henkilöllisyys helppo selvittää ja sain myös vaimon nimen selville.
Siis tyhmille pettäjämiehille opetus, turvatkaa edes selustanne. Nyt tämä mies saa koko elämänsä pelätä, että asia joskus paljastuu. Kannattaisi käydä vaikka maksullisissa mieluummin, heillä on vaitiolovelvollisuus. Minulla ei valitettavasti sitä ole. T. Ap
Mitäpä ne vaimot sillä tiedolla, varmaan tietävät jo muutenkin, että ovat sarjapettäjän kanssa kimpassa, mutta lasten takia kumpikaan osapuoli ei halua ottaa eroa. Korkeintaan tekevät lisää lapsia, jos ikää vaan riittää.
Vierailija kirjoitti:
En tavannut miestä kuin muutaman kerran ja sitten viimeisellä kerralla tilanne johti seksiin. Mies käyttäytyi viimeisellä tapaamisella sillä tavalla, että tsekkasin heti erostatuksen käräjäoikeudesta. En tavannut miestä enää sen jälkeen, miksi ihmeessä olisin? Etsin kumppania, jonka sitten löysinkin myöhemmin. En tiedä kuinka monta muuta naista tuolla miehellä on ollut, mutta ihan omalla naamallaan ja nimellään oli tinderissä loppukesästä ja alkusyksystä 2018. Ei hän mulle koko nimeään kertonut, mutta koska etunimi ei ole ihan yleinen Jussi tai Pekka, oli henkilöllisyys helppo selvittää ja sain myös vaimon nimen selville.
Siis tyhmille pettäjämiehille opetus, turvatkaa edes selustanne. Nyt tämä mies saa koko elämänsä pelätä, että asia joskus paljastuu. Kannattaisi käydä vaikka maksullisissa mieluummin, heillä on vaitiolovelvollisuus. Minulla ei valitettavasti sitä ole. T. Ap
Ei mene tuo erostatuksen tsekkaus käräjäoikeudessa läpi, vaikka mikään muu ei lööperiä olisikaan. Eivät anna moista tietoa ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene tuo erostatuksen tsekkaus käräjäoikeudessa läpi, vaikka mikään muu ei lööperiä olisikaan. Eivät anna moista tietoa ulkopuolisille.
Kyllä antavat. Se on julkista tietoa. Mistä muuten iltapäivälehdet saisivat tietää, milloin kenenkin julkkisparin ero pistetty vireille? Esim. ensitreffit alttarilla parit eivät saa hakea eroa ennen kuin tuotantokausi on näytetty tv:ssä loppuun, jotta ero ei paljastuisi liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä antavat. Se on julkista tietoa. Mistä muuten iltapäivälehdet saisivat tietää, milloin kenenkin julkkisparin ero pistetty vireille? Esim. ensitreffit alttarilla parit eivät saa hakea eroa ennen kuin tuotantokausi on näytetty tv:ssä loppuun, jotta ero ei paljastuisi liian aikaisin.
https://aatos.app/avioero/artikkelit/vireilla-olevat-avioerot/
Tässä vielä tietoa avioerojen julkisuudesta. Kannattaa perehtyä asioihin, ennen kuin täällä huutelee. Tuskinpa tuo pettäjäkään tiesi, että voin selvittää kyllä eroasian todellisen laidan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sekaannu jatkossa varattuihin miehiin tai suostu seksiin ilman kondomia.
Enkä siis voi luottaa miehiin, jotka ovat eronneet omien sanojen mukaan? Ainako soitto käräjäoikeuteen?
Et ilmeisesti kerrasta oppinut mitään?