Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamattomat ihmiset

Vierailija
19.07.2023 |

Onko kellään esimerkkejä saamattomista ihmisistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että tässä ihan ruudun takana istuu juuri sellainen.

Vierailija
2/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel

Vierailija
4/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel

Joo, tuossa se tiivystyy.

Tiedän monta, odottavat elämän jotenkin itse järjestävän itsensä, ja pettyvät kun mitään ei tapahdukaan pelkästään odottamalla.

Sitten syyttävät onnekkaiksi niitä, jotka tekevät asioita saadakseen hyvän elämän.

Vierailija
5/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kaikki tullut nimenomaan odottamalla. Valmis maailmanhan tämä.

Vierailija
6/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90luvulla syntyneet pullamössöt.

Vierailija
7/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten juttelin yhden jo 30 kymppisen nuoren miehen kanssa.

Hänellä lyhyt työkokemus kymmenen vuoden takaa, tehtaassa jossa hänen sukulaisensa oli työnjohtajana. Eli yksi työpaikka ja sekin suhteilla.

Kyllä se hiljaiseksi veti, kun kuuntelin hänen käsitystään työnteosta, koulutuksesta, arkisista kotitöistä kuten siivoaminen tai roskiksen vieminen.

Eniten kuitenkin puistatti kuunnella kun hän puhui itsestään, hän ilmiselvästi kokee olevansa kaiken arkisen yläpuolella. Hän kokee olevansa jonkinlainen "yli-ihminen" jota ei tavallisen tallaajan velvollisuudet koske.

Mielestäni nimenomaan täysin saamaton, aikuinen ihminen.

Vierailija
8/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta eri ikäistä ihmistä, jotka vuodesta toiseen valittavat palkan pienuutta, työolosuhteita, pomoa, työaikoja, työn sisältöä, asunnon sijaintia ja vaikka mitä muuta. Mitään eivät koskaan tee asioille, jotta ne olisi paremmin.

Itse näen mahdollisuuksia vaikka joskus minuakin laiskottaa. Alaa tai työpaikkaa voi silti vaihtaa aikuisena, aina voi muuttaa jne...

Valitus on turhaa.

Vierailija
9/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vanhapoika 87v. Toinen naapuri sanoi jotta ukko on viimeksi nähnyt pillun kun äitinsä synnytti hänet.

Oli aina käynyt isänsä kanssa saunassa kaksin. Eli täysin saamaton.

Vierailija
10/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut saamaton. Yhden työhomman jälkeen stoppas eikä ole mitään jaksanut saada aikaiseksi. Väsyttänyt rajusti. Tällaisia päiviä ei ole usein eli on harvinaista omassa elämässä. 

Vierailija
11/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ikkunat pestä, leikata nurmikko ja korjata eteisen tuoli. Ja paljon muuta. Se on se aloittamisen vaikeus, vaikka itse työ olisi kuinka pieni.

Vierailija
12/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo käynyt pskalla ja keittänyt perunoita. Nämä olen siis saanut aikaiseksi tänään.

Vierailija
13/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin vanhapoika 87v. Toinen naapuri sanoi jotta ukko on viimeksi nähnyt pillun kun äitinsä synnytti hänet.

Oli aina käynyt isänsä kanssa saunassa kaksin. Eli täysin saamaton.

Mieluummin vaikka "saamaton" kuin kerrostalon muista pahaa puhuvat juoruilijat! Häpeä

Vierailija
14/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän itseäni todella saamattomana. Käyn kyllä töissä, palkkakin yli keskitason. Enkä ole ikinä ollut työttömänä. Asuntolainat maksettu, ja taloudellisesti hyvä tilanne (jos se tähän nyt mitenkään liittyy). Mutta töiden jälkeen en jaksa yhtään mitään, enkä oikein viikonloppuisinkaan. Eikä se johdu pelkästä työväsymyksestä, ihan yhtä saamaton olin vaikkapa silloin kun olin hoitovapaalla lasten kanssa. Joku ulkoilu tai johonkin tapahtumaan meno on aina ollut mulle jotenkin ihan ylivoimaista. Remontin aloittaminen, vaatekaapin siivous ym ihan tuskaa.

No, tänään olen ollut aktiivinen eli äsken laitoin robotti-imurin pyörimään ja sitä ennen kävin 20 km pyörälenkillä. Mutta tämmösiä edes näin aktiivisia päiviä on harvoin, yleensä vaan makaan sohvalla passiivisena. Ja nautin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan