Laitanko runsaan 4 vuoden jälkeen viestiä petturimiehen vaimolle?
4 lapsen isä. Seksiä ilman kondomia (painosti minut siihen, seksi sinänsä oli ok, mutta kondomin kanssa olisin halunnut). Altisti minut ja puolisonsa taudeille, myöhemmin minulta löytyi papilloomavirus. Valehteli siis eronneensa, soitin kärjäoikeuteen, eikä eroa oltu haettu. Pistin heti poikki, mutta hän olisi halunnut tavata seksin merkeissä. Liitto jatkunut, FB:ssä yhteisiä päivityksiä edelleen. Pitäisikö antaa olla vai teenkö vaimolle palveluksen?
Kommentit (64)
Tottakai laitat. Lisää liitteeksi muutama kuva alapäästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Päivän hauskin.
Kiitos nauruista🤣🤣
Totta kirjoitat.
Päivän paras 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tavannut miestä kuin muutaman kerran ja sitten viimeisellä kerralla tilanne johti seksiin. Mies käyttäytyi viimeisellä tapaamisella sillä tavalla, että tsekkasin heti erostatuksen käräjäoikeudesta. En tavannut miestä enää sen jälkeen, miksi ihmeessä olisin? Etsin kumppania, jonka sitten löysinkin myöhemmin. En tiedä kuinka monta muuta naista tuolla miehellä on ollut, mutta ihan omalla naamallaan ja nimellään oli tinderissä loppukesästä ja alkusyksystä 2018. Ei hän mulle koko nimeään kertonut, mutta koska etunimi ei ole ihan yleinen Jussi tai Pekka, oli henkilöllisyys helppo selvittää ja sain myös vaimon nimen selville.
Siis tyhmille pettäjämiehille opetus, turvatkaa edes selustanne. Nyt tämä mies saa koko elämänsä pelätä, että asia joskus paljastuu. Kannattaisi käydä vaikka maksullisissa mieluummin, heillä on vaitiolovelvollisuus. Minulla ei valitettavasti sitä ole. T. Ap
Ei mene tuo erostatuksen tsekkaus käräjäoikeudessa läpi, vaikka mikään muu ei lööperiä olisikaan. Eivät anna moista tietoa ulkopuolisille.
Kyllä antavat!
Olen ollut käräjäoikeudessa töissä ja avioeron vireillä olo ja tuomio avioerosta on julkista ihan kaikille! Kuka tahansa voi soittaa ja kysyä onko henkilöllä x avioero vireillä ja koska tullut vireille, kuka on eroa hakenut ja onko eroon jo tuomittu.
Tämä on oikeasti aivan julkista tietoa. Tuon kyselyn voi tehdä nimettömänä, sun ei tartte esitellä ittees mitenkään.
Mä vastasin tuhansiin tuollaisiin puheluihin, että onko henkilöllä x avioero vireillä, toinen yhtä tyypillinen kysely oli, koska on tuomittu avioeroon henkilö x.
Avioeron vireille tulon ajankohdalla on olennainen merkitys avioeron kannalta. Suomessa avioeron hakeminen julkista tietoa.
Ihan hyvä tarina muuten, mutta toisten avioliittoasioita ei kyllä ulkopuolisille kerrota. Otahan seuraavaa tarinaa suunniteltaessa ensin selvää asioista, niin ei tarina tyssää heti alkumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä nyt kaikki petturimiehet kommentoimassa, vaikuttaa siltä 😜
Kyllä minä haluaisin kuulla vaikka 14 vuodenkin jälkeen, jos puoliso olisi touhunnut tuollaista selän takana.
Varmaan on tuo ukko jollain tapaa herättänyt vaimossa epäilyksiä suhteenne aikana ja kieltänyt kaiken, "luulosairas akka" on saanut kuulla haukut. Saanut vaimo tietty syytökset papillooman tartuttamisestakin.
Tämä. Pettäjät ovat myös usein keskimääräistä mustasukkaisempia koska olettavat muidenkin toimivan yhtä moraalittomasto
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä tarina muuten, mutta toisten avioliittoasioita ei kyllä ulkopuolisille kerrota. Otahan seuraavaa tarinaa suunniteltaessa ensin selvää asioista, niin ei tarina tyssää heti alkumetreillä.
Pettäjäkö siellä ruudun toisella puolella pelkää syrjähyppysi paljastuvan puolisolle? Totta kai avioliittoasioita jaetaan esim hyvien ystävien kesken
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ne vaimot sillä tiedolla, varmaan tietävät jo muutenkin, että ovat sarjapettäjän kanssa kimpassa, mutta lasten takia kumpikaan osapuoli ei halua ottaa eroa. Korkeintaan tekevät lisää lapsia, jos ikää vaan riittää.
Ei monikaan tiedä, oikeasti kuvittelevat että mies olisi uskollista sorttia vaikka pettää ihan urakalla selän takana...Minä kyllä vaimona haluaisin kuulla mikäli mieheni pettäisi. Koska ansaitsen sen tiedon. En haluaisi elää valheessa. Itse sitten päättäisin, mitä sillä tiedolla teen, jätänkö miehen vai en. Mutta aina on oikeus petetyllä tietää.
Vierailija kirjoitti:
En tavannut miestä kuin muutaman kerran ja sitten viimeisellä kerralla tilanne johti seksiin. Mies käyttäytyi viimeisellä tapaamisella sillä tavalla, että tsekkasin heti erostatuksen käräjäoikeudesta. En tavannut miestä enää sen jälkeen, miksi ihmeessä olisin? Etsin kumppania, jonka sitten löysinkin myöhemmin. En tiedä kuinka monta muuta naista tuolla miehellä on ollut, mutta ihan omalla naamallaan ja nimellään oli tinderissä loppukesästä ja alkusyksystä 2018. Ei hän mulle koko nimeään kertonut, mutta koska etunimi ei ole ihan yleinen Jussi tai Pekka, oli henkilöllisyys helppo selvittää ja sain myös vaimon nimen selville.
Siis tyhmille pettäjämiehille opetus, turvatkaa edes selustanne. Nyt tämä mies saa koko elämänsä pelätä, että asia joskus paljastuu. Kannattaisi käydä vaikka maksullisissa mieluummin, heillä on vaitiolovelvollisuus. Minulla ei valitettavasti sitä ole. T. Ap
Kiitos päivän nauruista. Ei todellakaan ole mitään vaitiolovelvollisuutta maksullisilla, heitä vaan ei kiinnosta mitkään kostohommat. Ymmärrä nyt että teit todella tyhmästi kun annoit paljaalla, ensi kerralla ole varovaisempi. Minulle aivan se ja sama jos kerrot vaimolle tai jätät kertomatta. Toki ymmärrän että koet itsesi huijatuksi, sinähän halusit sen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Avioeron vireille tulon ajankohdalla on olennainen merkitys avioeron kannalta. Suomessa avioeron hakeminen julkista tietoa.
Avioeron hakeminen ei vielä tarkoita että avioeroa tulee.
Olet vaan ja ainoastaan kateellinen. Et tietenkään laita naiselle viestiä, naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
En ota palautetta lukutaidottomilta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai laitat. Lisää liitteeksi muutama kuva alapäästäsi.
Miksi ihmeessä tekisin naiselle niin? Ja sehän olisi rikollistakin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan ja ainoastaan kateellinen. Et tietenkään laita naiselle viestiä, naurettavaa.
Siis anteeksi mistä mä olen kateellinen? Siis naiselleko hänen petturimiehestään vai? Nyt ei ihan aukea. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän nauruista. Ei todellakaan ole mitään vaitiolovelvollisuutta maksullisilla, heitä vaan ei kiinnosta mitkään kostohommat. Ymmärrä nyt että teit todella tyhmästi kun annoit paljaalla, ensi kerralla ole varovaisempi. Minulle aivan se ja sama jos kerrot vaimolle tai jätät kertomatta. Toki ymmärrän että koet itsesi huijatuksi, sinähän halusit sen miehen.
Luuletko todella, että halusin itselleni miehen, neljän lapsen isän, joka levittää tuolla ympäriinsä tauteja salaa vaimoltaan? Kyllä sitä sinkkuina tapaillaan ja tutustutaan kaikenlaisten ihmisten kanssa. En ole halunnut jokaista, jonka kanssa on ollut seksiä. Tai tietysti sillä hetkellä olen seksuaalisesti halunnut, mutta en suhteeseen. Löysin ihan kunnollisen miehen, mutta matkan varrella sattui kaikenlaista. Totta kai tunsin itseni huijatuksi - sitähän valehteleminen aiheuttaa.
Mutta nyt on kyse siitä, olisiko vaimolla oikeus tietää. Ja suurempi osa täällä on sitä mieltä että ei. Siis suoraan tulkittuna - jos sinun aviomies pettäisi sinua, et haluaisi siitä tietää. Itse kuulun siihen toiseen ryhmään, joka haluaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ap. Miten meni noin omasta mielestä?
😂👊
Moni nainen epäilee puolisoaan, ja tällainen soitto tai muuta kautta tuleva ilmoitus olisi tervetullut. Jos mies ei mitään myönnä, eikä vaimo löydä todisteita mistään, niin on vähän paha ryhtyä eroamaan. Lisäksi tulee tietysti vielä miehen haukut siitä, että vaimo on vainoharhainen ja mustasukkainen hullu. Tämä on sitä järjestelmällistä sumuttamista, ja joku saattaa oikeasti mennä siitä sekaisin kun ei voi enää luottaa omiin vaistoihinsa ja tuntemuksiinsa.
Olen ollut tämän vaimon asemassa, ja olin kiitollinen kun minulle tultiin kertomaan asia. Kertoja ei ollut se, kenen kanssa mieheni sillä kertaa oli sählännyt. Kaikkien epäilysten ja epävarmuuden jälkeen oli todella huojentavaa kuulla totuus. Eron jälkeen selvisi vielä paljon muitakin pettämisiä kun tutut uskalsivat tulla kertomaan mitä olivat nähneet ja kuulleet.
Eron jälkeen alkoi uusi elämä ja vaikeuksien jälkeen sain onnellisen elämän.
Voi olla että tämä vaimo myös odottaa että totuus tulisi julki, ja hänellä olisi mahdollista aloittaa uusi elämä. Toinen vaihtoehto on että hän tietää miten asiat ovat ja jostain syystä tyytyy liittoonsa tällä hetkellä, se on sitten hänen valintansa, mutta olen samaa mieltä että hänellä on oikeus tietää mihin elämänsä käyttää. Eli kerro niin pian kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko todella, että halusin itselleni miehen, neljän lapsen isän, joka levittää tuolla ympäriinsä tauteja salaa vaimoltaan? Kyllä sitä sinkkuina tapaillaan ja tutustutaan kaikenlaisten ihmisten kanssa. En ole halunnut jokaista, jonka kanssa on ollut seksiä. Tai tietysti sillä hetkellä olen seksuaalisesti halunnut, mutta en suhteeseen. Löysin ihan kunnollisen miehen, mutta matkan varrella sattui kaikenlaista. Totta kai tunsin itseni huijatuksi - sitähän valehteleminen aiheuttaa.
Mutta nyt on kyse siitä, olisiko vaimolla oikeus tietää. Ja suurempi osa täällä on sitä mieltä että ei. Siis suoraan tulkittuna - jos sinun aviomies pettäisi sinua, et haluaisi siitä tietää. Itse kuulun siihen toiseen ryhmään, joka haluaisi tietää.
Minä en random tuttavuudelle antaisi paljaalla, ikinä. Siinä vissiin ero.
Olisit kuule seurannut omia neuvojasi. Kannattaa perehtyä asioihin. Better luck next time.