Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin yöllä ahdistuksissani useille ystäviksi luulemilleni --- kukaan ei vastannut ja he paljastuivat pelkiksi LIEROIKSI

Vierailija
22.04.2023 |

Ahdistaa. Ahdistaa. Ahdistaa. Soitan yöllä ystäville kertoakseni tästä, saadakseni tukea HÄDÄN HETKELLÄ. Ei aamulla vaan HÄDÄN HETKELLÄ. Kukaan ei vastaa. Ei kukaan. Nämä ystävät paljastuivat pelkiksi LIEROIKSI. Oletko sinäkin tällainen LIERO, joka ei auta?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina äänettömällä.

Vierailija
2/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy SELITYKSIÄ!

AP

Vierailija
4/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina puhelin yötilassa ilta 22 lähtien ja aamuun asti . Eli puhelut ei tule läpi. Minä nukun !

Vierailija
5/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nukutaan

Vierailija
6/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita auttavaan puhelimeen yms.

Tuo yösoittelu karkoiteta viimeisetkin kaverit.

Siskolla rajatiladiagnoosi ja itse jouduin kuuntelemaan hänen murheita lapsesta asti.

Jokainen tarvitsee yöunensa.

Vierailija
7/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Vierailija
8/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mitä tarkoittaa tuollainen "ahdistus".

Vierailija
9/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina puhelin yötilassa ilta 22 lähtien ja aamuun asti . Eli puhelut ei tule läpi. Minä nukun !

Voit laittaa poikkeuksia tuohon eli päästää tietyt soitot lävitse. Teetkö näin vai onko lierous muutenkin sinulle tuttua?

AP

10/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänettömällä on täälläkin.

Vierailija
11/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita auttavaan puhelimeen yms.

Tuo yösoittelu karkoiteta viimeisetkin kaverit.

Siskolla rajatiladiagnoosi ja itse jouduin kuuntelemaan hänen murheita lapsesta asti.

Jokainen tarvitsee yöunensa.

Kaipaan YSTÄVÄN tukea.

AP

Vierailija
12/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja kuulla, että ahdistaa. Itselläkin on siitä runsaasti kokemusta, joten tiedän, miten tuskallista se voi sillä hetkellä olla. Minusta on kuitenkin melko rohkea oletus, että ihmiset vastaisivat puhelimeen yöllä. Pidän esim. itse puhelimen äänettömällä joka yö. Jos teillä on muuten ok välit, en katkaisisi niitä tämän perusteella. Kun ahdistus iskee yöllä, etkä saa sitä itse laantumaan, voit soittaa auttavaan puhelimeen.

Vierailija
13/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko savulohi loppu, vai naapurilla kerrankin oma auto?

Vierailija
14/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurja kuulla, että ahdistaa. Itselläkin on siitä runsaasti kokemusta, joten tiedän, miten tuskallista se voi sillä hetkellä olla. Minusta on kuitenkin melko rohkea oletus, että ihmiset vastaisivat puhelimeen yöllä. Pidän esim. itse puhelimen äänettömällä joka yö. Jos teillä on muuten ok välit, en katkaisisi niitä tämän perusteella. Kun ahdistus iskee yöllä, etkä saa sitä itse laantumaan, voit soittaa auttavaan puhelimeen.

En soita tuntemattomille.

AP

Vierailija
15/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa kuunnella kännisiä rakkaussoittojasi

Vierailija
16/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne ystävät olisivat auttaneet ahdistukseen? Onko sellainen ahdistuksen laji, mihin auttaa toisen ihmisen äänen kuuleminen, vai auttaako siihen se, jos kaadat kaikki ongelmasi toisen niskaan?

En todellakaan vastaisi yöllä mihinkään puheluun, mikä veisi omat yöunet.

Vierailija
17/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa tosi raskaalta ihmiseltä. Ei ihmekään ettei kukaan vastaa hänen puheluihin keskellä yötä.

Vierailija
18/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne ystävät olisivat auttaneet ahdistukseen? Onko sellainen ahdistuksen laji, mihin auttaa toisen ihmisen äänen kuuleminen, vai auttaako siihen se, jos kaadat kaikki ongelmasi toisen niskaan?

En todellakaan vastaisi yöllä mihinkään puheluun, mikä veisi omat yöunet.

Kun sinä tiput laiturilta pääsi lyöden tajuttomana veteen, haluaisitko tilannetta vierestä seuraavan ystävän auttavan sinua?

AP

Vierailija
19/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa tosi raskaalta ihmiseltä. Ei ihmekään ettei kukaan vastaa hänen puheluihin keskellä yötä.

Ihme jos kukaan vastaa päivälläkään

Vierailija
20/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Laitan puhelimen kiinni yöksi, koska LIEROT eivät oppineet ettei kiinnosta kännisten sönkötyspuheluihin herääminen keskellä yötä. Jos minulle ei ole asiaa päiväsaikaan ja selvin päin, sitä ei ole ollenkaan.