Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä puolison iskävitsejä

Vierailija
30.03.2025 |

Jutut vaan huononee iän myötä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskävitsejä? 

Vierailija
2/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskävitsejä? 

Lapsi: "Mä oon väsynyt"

Isä: "Hei väsynyt! Mä oon Isi!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskävitsejä? 

Lapsi: "Mä oon väsynyt"

Isä: "Hei väsynyt! Mä oon Isi!"

"Tää mämmi ja vaniljakastike sopii hyvin yhteen"

Isä: "Joskus jopa puoli kahteen"

Vierailija
4/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, olen joskus ihan suoraankin kuittaillut, että ne jutut ei tee kehenkään vaikutusta, mutta silti niitä on näköjään pakko suoltaa. Ihan niinkuin olisi joku huonojen vitsien Tourette. Ap

Vierailija
5/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan naimisissa mun veljen kanssa. Just samanlaiset jutut. 

Vierailija
6/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea huumorintaju on kyllä yksi pahimmista turn offeista. Matala sosiaalinen älykkyys.

Vierailija
7/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takana 24 vuotta avioliittoa. Samat vitsit, jotka seurusteluaikana neljännesvuosisata sitten vielä vähän hymyilyttivät toistuvat edelleen jatkuvasti samankaltaisissa tilanteissa. Tiedän etukäteen, että nyt sieltä tulee seuraavaksi taas hupaisa vitsi numero 16, jolle mies itse jaksaa edelleen aina naurahtaa kuin olisi juuri keksinyt jotakin tosihauskaa ensikertaa.

Vierailija
8/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä takana 24 vuotta avioliittoa. Samat vitsit, jotka seurusteluaikana neljännesvuosisata sitten vielä vähän hymyilyttivät toistuvat edelleen jatkuvasti samankaltaisissa tilanteissa. Tiedän etukäteen, että nyt sieltä tulee seuraavaksi taas hupaisa vitsi numero 16, jolle mies itse jaksaa edelleen aina naurahtaa kuin olisi juuri keksinyt jotakin tosihauskaa ensikertaa.

Se on just tätä. Mun miehellä on maneerina sellaset koululaistason sarkastiset kuitit, juuri sellaiset joista tietää jo etukäteen että mikä repla sieltä on tulossa. 

Vierailija
9/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on tässä sun puolella. Kun riittävästi huononee, se on jo hyvä.

Vierailija
10/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea huumorintaju on kyllä yksi pahimmista turn offeista. Matala sosiaalinen älykkyys.

Totta mutta ei ap sille mitään voi että hänellä on surkea huumorintaju.

Vierailija
11/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että me ei tiedetä että ne jutut on jo kerrottu? Luuletko että kerromme niitä samoja juttuja huvin vuoksi?

*dramaattinen tauko*

Ehei, se on jatkuvaa suhteen koetusta johon tunnemme pakotusta. Sitten kun vuosien päästä vaimo ei naura, hymyile tai edes pyöräytä silmiä tiedämme jonkin muuttuneen

Vierailija
12/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yksi surkean huumorintajun merkeistä on se, että ei ymmärrä iskävitsien hauskuutta.

Vierailija
13/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Aiotko ottaa eri asunnot tai erota? Vai jatkatko niiden kuuntelua? Vai sanoitko että mauton vitsi, kun toistaa isäjuttuja? Korvatulpat?

Vierailija
14/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee

Vierailija
15/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nauretaan noille joskus yhteen tai jopa puoli kahteen. Kilpaillaan sillä, kumpi keksii huonomman.

Älä vaan näytä miehellesi Kalevauvan Lomalle lompsis. 

Vierailija
16/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että me ei tiedetä että ne jutut on jo kerrottu? Luuletko että kerromme niitä samoja juttuja huvin vuoksi?

*dramaattinen tauko*

Ehei, se on jatkuvaa suhteen koetusta johon tunnemme pakotusta. Sitten kun vuosien päästä vaimo ei naura, hymyile tai edes pyöräytä silmiä tiedämme jonkin muuttuneen

Joskus se voi olla ihan vain aito kyllästyminen siihen vitsiin, ilman syvempiä sivumerkityksiä.

Vierailija
17/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitain "vitsejä" kuunnellut yli 30 vuotta, niitä kertoo mies ja edesmennyt appiukko kertoi ihan samoja. Joo ei muuten enää naurata. 

Vierailija
18/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä usein toistuu samat. Kuten kellojen siirto, auto jutussa, parhaat ranskalaiset saa kiskalta. Ford ruosteen kemiallinen merkki. Pääsiäismuna vitsit Ym. Ym. Jotkut toistaa vaan samaa aina vaan. Jämähtäneet 70 luvulle. Koulululaisvutseineen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi