Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?

Vierailija
21.04.2023 |

Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.

Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon

Takaapäin kun jyskyttää, niin ei haittaa vaikka rumalta näytää. Ei tässä anneta vaan otetaan. 

Vierailija
22/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sun hoikilla/näteillä ystävillä on neuroottisuutta tai muuta henkistä spastia.

Olet itse todennäköisesti söpö ja elämäniloinen, ja siksi puoleensavetävä. Yleensä ihmiset viihtyy rentojen seurassa, ei tarvitse itsekään liikaa jännittää.

Pätee niin moneen miksi toisista tykätään ja toisista vähemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä miehiä, jotka pitävät lihavista naisista. En tiedä  miten paljon, mutta kuitenkin. Ja on sillä persoonallisuudella merkitystä.

Vierailija
24/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mistä luin tämän mutta miehet pelkäävät lähestyä kauniita naisia, koska pelkäävät etteivät ole kauniin naisen tasoisia.

Miehet siis pitävät sinua helppona

Vierailija
25/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan helpommin lähestyttävä ihmisenä. Monesti ns. klassisen kauniit naiset saavat runsain mitoin kommentteja ja lähestymisiä miehiltä ja rakentavat niitä vähentääkseen suojamuurin ympärilleen. Se näkyy kylmyytenä ja etukäteisesti torjuvana asenteena miehiä kohtaan, riippumatta siítä, onko mies edes osoittanut kiinnostuksen merkkejä. Torjuva asenne suorastaan huokuu tällaisesta naisesta, koska he olettavat jokaisen miehen yrittävän heitä (mikä voi olla monesti tottakin). Muurista pääsee läpi vain ne, joista nainen on ehdottoman kiinnostunut itse. Monesti naiset, jotka eivät ole klassisen kauniita, ovat avoimempia, eivätkä rakenna tällaista muuria. Siksi se saavat huomiota ja lähestymisiä, sekä romanttisessa ja ei-romanttisessa mielessä. Muurittomuus on heille suureksi eduksi. 

Vierailija
26/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimmat ei ole niin helppoja, joten jos ei ole kranttu, niin kannattaa vikitellä vähän riman alta, saanti on varmempaa.

Vierailija
27/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan sellainen kepeä ja flirttaileva lyyli, harva hoikempi on sellainen ja sehän vetää miehiä puoleensa. Olen myös katsellut ylipainoisen naistuttavan meininkiä jolla käytännössä jokainen tapaamansa mies himoitsee häntä, todennut että lihavuusfetissisiä miehiä taitaa olla enemmän kuin tajusinkaan.

Vierailija
28/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä näin hoikkana saisi miehiä niin paljon kuin haluaisi. Mutta minulla on korkea taso. Koska mä voin.

Vierailija
29/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se syy miksi vauva palstan naiset ei saa / edes halua miehiä, löytyy ihan suoraan noista vastauksista. Sitten jos sun kaverit ei ole palsta naisia, niin on ihan yleisessä tiedossa, että miehet ei niin helposti lähesty kaunista naista, sillä olettavat lähtökohtaisesti etteivät kelpaa, tästä on todella moni kaunis nainen sanonut, vaikka oikeasti haluaisivat, että heitä lähestyttäisiin. Siihen kun vielä lyödään päälle tämän päivän "kaikki mahdollinen on ahdistelua" niin ehkä ajattelevat, että kaltaiseksi ei ainakaan huomiota saadessaan ala ensimmäisenä valittamaan. Ota ilo irti vaan.

Vierailija
30/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi olet lihava? Kysyit ap. Syönyt liikaa?

Vierailija
31/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.

Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon

Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.

Vierailija
32/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nyt yleinen tieto, että lihavalta saa.  

Vierailija
33/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitti. Persoona.

Vierailija
34/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin kun jyskyttää, niin ei haittaa vaikka rumalta näytää. Ei tässä anneta vaan otetaan. 

Nimenomaan te annatte sitä munaanne ja rumat naiset ilomielin ottaa komean miehen munaa...

Vierailija
35/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä miksi juuri sinä olet lihava, mutta yleensä se johtuu siitä että syö enemmän kuin kuluttaa. 

Vierailija
36/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä ei korvaa laatua.

Vierailija
37/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.

Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...

Vierailija
38/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se syy miksi vauva palstan naiset ei saa / edes halua miehiä, löytyy ihan suoraan noista vastauksista. Sitten jos sun kaverit ei ole palsta naisia, niin on ihan yleisessä tiedossa, että miehet ei niin helposti lähesty kaunista naista, sillä olettavat lähtökohtaisesti etteivät kelpaa, tästä on todella moni kaunis nainen sanonut, vaikka oikeasti haluaisivat, että heitä lähestyttäisiin. Siihen kun vielä lyödään päälle tämän päivän "kaikki mahdollinen on ahdistelua" niin ehkä ajattelevat, että kaltaiseksi ei ainakaan huomiota saadessaan ala ensimmäisenä valittamaan. Ota ilo irti vaan.

Tuossa sinun kommenttisi yläpuolella on vahvistus miehen oletukselle, koska tietävät naisells olevan korkeampi tasovaatimus, niin eivät edes lähesty, kun tietävät oman tasonsa.

Vierailija
39/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lopulta ulkonäöllä ei ole mitään väliä rakkaudessa.

Vierailija
40/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää palsta kans yks. Jos sulla ei ole miestä, olet palstan mukaan täysin kelpaamaton, säälittävä yksilö (vaikka olisit ihan tavallinen eronnut perheenäiti, jonka aika nyt kuluu tavanomaisissa perheellisten jutuissa, eikä missään, missä yleensä pariudutaan tai edes kuviteltaisiin toisen olevan sinkku). Jos sulla on vientiä enemmänkin, niin olet heti täysin tasoton, l ortto jne.

ihan ihme asenteita taas. Mä uskon, että ap:n tilanne johtuu ensinnäkin siitä, että osa miehistä pitää muhkummista enemmän kuin laihoista naisista. Lihavat on leppoisia on sanonta, jonka mukaan moni muodostaa ennakkoluulonsa, ja näin ollen lihavia yleisesti varmaan pidetään helpommin lähestyttävänä. Laihoja taas saatetaan pitää tiukkiksina ja todella kurinalaisina. Oli totuus ko. yksilön kohdalla sitten mikä vaan.

Miehillä on ulkonäköpaineita myös, ja ehkä eivät uskalla lähestyä hoikkaa ja hyvännäköistä. Kivannäköinen lihavampi on lähestyttävämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme