Mitä haluaisit sanoa exällesi?
Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.
Kommentit (227)
Me ollaan vuosi eron jälkeen puhuttu asiat läpi, joten mitään ei ole hampaankolossa ja välit on hyvät. Ei tartte märehtiä menneitä
Onneksi pääsin eroon, mutta harmittaa, kun hukkasin parhaat vuoteni ylimieliseen toisia polkevaan viinaan menevään tyyppiin. Tein huonon valinnan.
Että johan oli sekoilua. Panemassa olisi pitänyt olla niin maan perkuleesti mutta sitten kun juttu jo ohi sen vuoksi kun en pannut niin sanot ettei se seksi niin kiinnostakaan enää.
Olen mielestäni kertonut hänelle jo kaiken.
Rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta. Tekisin kaiken paremmin, jos voisin palata ajassa taaksepäin. Suurin toiveeni toteutuisi, jos haluaisit minut takaisin.
Jospa viimein loppui se mäkätys pysyvästi ja ellei muuten, niin kaksi metriä maata ainakin vaimentaa tehokkaasti.
Että jättäisitkö mut vihdoin ja viimein rauhaan? Onko pakko yrittää olla välillä yhteydessä vaikka olen sanonut, etten halua olla kanssasi missään tekemisissä siitä on kuitenkin aikaa jo melkein 19 vuotta. Jos häiritsisit enemmän niin olis poliisiasia ja sen taidat tietää.
-Käyttäjä-41224- kirjoitti:
Kiitos kun lähdit.
Hyvä että ymmärsit.
Olen jotenkin surullinen. Mentiin niin nuorina yhteen ja kasvettiin aikuisiksi. Rakennettiin perhe, talo, kulissit, mutta olen nyt ymmärtänyt että ei meillä ollut rakkaussuhde koskaan. Et koskaan sanonut että rakastat, et koskettanut, tuntui kun välillämme olisi ollut muuri. Et halunnut että kosken sinua, olen tullut siihen tulokseen että rakkautemme kieli oli hyvin erilainen. Keitit minulle aamukahvit ja putsasit auton lumesta, en silloin ymmärtänyt että se oli tapasi näyttää välittämistä. Olisin kaivannut kosketusta ja fyysistä läheisyyttä.
Aloit juoda ja juoda aina vain enemmän. Puhuit minulle ikävästi. Lyttäsit lasten kuullen. Minulla oli olo että et halua että opiskelen lisää ja pärjään urallani. Minulla oli lopulta niin paha olo että en jaksanut enää. Sanoi, että haluan erota ja niin tiemme lähtivät eri suuntiin yli 20 vuoden jälkeen. Meillä on ihanat lapset ja olen siitä iloinen kuinka hyvin yhteishuotajuus on sujunut. Nyt meillä molemmilla on jo uudet parisuhteet ja uudet erilaiset elämät. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Olen pahoillani että ei oltu oikeat toisillemme.
Olen katsellut kuviasi ja et hymyile enää kuten ennen. Katseesi ei ole kylmä, vaan ymmärtävä se sanoo, että olet antanut kaiken anteeksi. Sinä kävit taistelusi ja revit itsesi täysin. Mietin usein onko tuo ollut sinulle täysin välttämätön kasvun vaihe. Silmissä joissa on niin paljon iloa on nyt mukana myös surua ja näen kyllä, että olet joutunut kohtaamaan ne virheet, jotka aikanaan aloitimme.
Jos saisin kohdata sinut nyt itsekin kypsempänä aikuisena, niin auttaisin sinut yli kokemastasi surusta. Olen kyllä saanut kuulla, että et nykyään edes tapaile ketään, tai ole tapaillut moniin vuosiin.
Mä haluan ne tavarani, jotka jäi sun luokse takasi. Koska sopii noutaa? Ja olen siis tuon sanonutkin, mutta eksä välttelee asiaa ja sanoo etten voi tulla hakemaan kun hänen mustasukkainen nyksänsä ei halua, että menen miehen lähelle.
Kukaan ei ole vihainen, muuta saisit pyytää monilta anteeksi.
Ja jätä jo se narsisti niin alat parantua.
Olit elämäni pahin virhe ja vaikka pyörisin nyt pohjamudissa niin sekin on parempaa kuin kanssasi.
Minulla ei ole exää, on ainoastaan nyxä. Ollut jo yli 40 vuotta. Hänelle sanon, että rakastan sitä.
Kiitos kaikesta paskasta minkä olet aiheuttanut minulle ja lapsilleni.
Sanoisin: mulla on usein ikävä tiuhaa ja halukasta peppuseksiä, mitä meillä oli yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille exille voisi sanoa: "Olet narsisti, mene hoitoon ja tule paremmaksi ihmiseksi."
Mies34
😶tämä taitaa nyt kertoa, enemmän sinusta kuin niistä existä, hups
Et usko kuinka kaipaan sinua edelleen, vuosikymmenten jälkeenkin. Näkemisesi tuo haikeat muistot mieleeni ja ihan liian monta kertaa myös kyynel vierähtää poskelle. Olisin halunnut sinut.....ihan niin kuin sinäkin minut!
Miten tässä elämässä näin kävi?