Mitä haluaisit sanoa exällesi?
Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.
Kommentit (251)
Olipa ikävä nähdä miten oot vanhentunu, käveletkin kumarassa ja liikkaamalla kun ikäihmiset. Nosta kroppa suoraksi ja pää hartioiden väliin suoraan selkärangan jatkeeksi, vatsa sisään ja hartiat taakse, katse eteenpäin eikä alas jalkoihin. Kaiva itsestäsi vielä esiin se ryhdikäs, hyväkroppainen, pitkä komea hymypoika. Haluan nähdä vielä sen, en mitään tympääntynyttä, kumaraan painuvaa senioria.
Hyvä pillu, vois panna vieläkin.
Mulla on ikävä sinua, yhä.
En ole "saanut" katseitasi pitkään aikaan. Elän niillä kun muutakaan en saa, eikä muutakaan ole.
Kasvata munien kokoa 15 senttiä niin voit kelvatakin jollekin joskus .
Oon katkera,impulsiivinen ja mustasukkainen. Toivottavasti ei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sinua, yhä.
En ole "saanut" katseitasi pitkään aikaan. Elän niillä kun muutakaan en saa, eikä muutakaan ole.
Eikö teillä ollut muuta kuin katseet? Aika surkea suhde.
Kaija Koon sanoin:
"Kun katsot mua silmiin se osuu niin kuin kynttilän valo ruutikellariin" yhä edelleenkin J...
Ehkä vielä jonain päivänä saan kertoa sinulle että olen tuntenut näin siitä lähtien kun opin mitään pojista ymmärtämään, veit sydämeni jo tyyliin 12-13 vuotiaana.... ja sille tielle se valitettavasti jäikin.
Viiden vuoden jälkeen olisi jo aika päästä yli ja alkaa käyttäytymään kuin aikuinen. Lasten tähden.
Oltiin hyvin väärät ihmiset toisillemme. Tuli sanottua puolin jos toisin todella rumasti. Onneksi lopulta suhde päättyi. Löysit upean naisen itsellesi. Toivottavasti et petä häntä ja toivottavasti teillä menee hyvin.
Olet virheitä tekevä aikuinen, joka ei ole uhri. Et ole menneiden suhteidesi pulmunen, joten älä viitsi levitellä valheita existäsi.
Jospa et enää muuttais mieltäs.
Kyllä mä susta alusta asti näin ja vaistosin, mitä on tulossa, mutta halusin sut silti. Ja valitsin sut muiden yli ja olin kärsivällinen sun kanssa. Sä lähdit (taas) heti kun joku muu osoitti kiinnostusta. Toivottavasti pysyy siinä ja osaat arvostaa. Eikö sua harmita kun muut näkee sun läpi ja tietää sut?
Oot kuitenkin 43-vuotias mutta käyttäydyt kuin puberteetti ikäinen kakara. Perinteinen ainoa lapsi, joka haluaa kaikkien huomion.
Kyl mä sua rakastan mut et tosiaan kohtele ja kunnioita muita samalla tavalla mitä itsellesi vaadit.
Sorry vaan, mut mä olin niiiin väärä nainen sinulle silloin aikoinaan kun olla ja voi. Jännä että kuitenkin päädyttiin yhteen. Vaikka alkuun ihan hauskaa seuraa olitkin, minä en voi, enkä halua olla keski-iässä miehen kanssa joka tarvitsee naisesta ymmärtäjää, äitihahmoa, auttajaa, tukijaa, terapeuttia, kuuntelijaa, lohduttajaa, zempparia, organisaattoria, aloitteentekijää, omanarvontunnon nostattajaa, palvelijaa (henkilökuntaa) ja vieläpä elättäjää.
Ihan vaan vinkkinä, että jos vielä näillä ikävuosilla yrität parisuhdemielessä tutustua johonkin naiseen, niin älä helvetissä ala heti ensialkuun kerjäämään sääliä kertomalla kaikki lapsuudenaikaiset traumat ym ym mitä haasteita olet elämän varrella kohdannut. Se EI tee kehenkään aikuiseen naiseen mitään positiivista vaikutusta, vaan pikemminkin sinulta tipahtaa kuvannollisesti munat siinä silmänräpäyksessä ja muutut reppanaksi ja lapaseksi. Eikähän kukaan halua reppanan leimaa itselleen.
Naiset eivät halua enää yli viiskymppisenä rinnalleen huolehdittavaa, heillä on joko lapsenlapsia tai koira sitä varten.