Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exällesi?

Vierailija
21.04.2023 |

Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi enää, olet loukannut ja satuttanut minua aikoinaan riittävästi. Minä tytönhupakko rakastin sinua, ylimielinen ja välinpitämätön asenteesi satuttaa vieläkin. Antaisit nyt vähän armoa ja käyttäytyisit minua kohtaan kuin ketä tahansa muutakin vanhaa tuttua. 

Vierailija
102/227 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos jotain on pakko sanoa, niin sanoisin, että hyvää loppuelämää. Ero tuli exän aloitteesta, tämän jälkeen ex on useampaan kertaan ruinannut minua takaisin. Suhteessa oli henkistä väkivaltaa, jonka olen huomannut kunnolla vasta jälkikäteen ja muuttunut paljon ihmisenä. Nyt etsin ihan erilaista miestä enkä ikinä ottaisi exää takaisin. 

Vierailija
104/227 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun autoit minua ymmärtämään että vika todella oli minussa koko ajan. Näin vain muissa vikaa enkä koskaan osannut etsiä vikaa peilistä. Nyt osaan ja olen kasvanut ihmisenä enkä näe ympärilläni narsisteja ja sosiopaatteja, vaan huomaan itse olleeni sellainen.

Vierailija
105/227 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et siitä välittäisi, tulen aina rakastamaan sinua lasteni äiti. Vaikka et minulle sanoisi koskaan enää sanaakaan, muistan sinut, kun katsoit minua rakastuneena ja kuinka olit nuori ja äiti ja olin sinusta ja lapsista ylpeä. Voit muistella ikäviä asioita, mutta minä en tahdo. Koska lupasin tahtovani.

Vierailija
106/227 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin sinua niin. No en kyllä kaikille exille näin sanoisi.

Vierailija
107/227 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mittään       siks se onkin entinen

Vierailija
108/227 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oudolta ja epäuskottavalta kuin se kuulostaakin, niin kaipaan sinua yhä, kaikesta huolimatta J..i. Älä ole minulle vihainen, en minäkään ole sinulle, pikemminkin haluaisin sinut yhä takaisin. Odotan sinua ikuisesti, päätyyn saakka.

Vierailija
109/227 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten en sanoisi mitään. Jos olisi pakko sanoa jotakin, eli se tulisi jankuttamaan vanhoja juttuja, vastaisin olevani pahoillani etten osannut olla parempi ja toivottaisin hyvää jatkoa.

Vierailija
110/227 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto kanssasi opetti, että maailmassa on oikeasti pahuutta. Olit taitava näyttelijä siihen asti kun pappi sanoi amen ja lapsi ilmoitti tulostaan. Vuosia jatkunut aiheeton haukkuminen, vähättely, manipulointi, kaasuvalotus, alistaminen, henkinen ja seksuaalinen väkivalta sekä lopuksi yrityksesi viedä henkeni vei luottamukseni miehiin. Mikään ei oikeuta tekojasi eikä varsinkaan se, että oikeutit tekosi omien sanojesi vuoksi koska olen liian kiltti ja tasainen nainen eikä minussa ole haastetta eli riitelykaveria. Sinulla oli maailman kiltein ja uskollisin vaimo. Kärsin vuoksesi lopun elämääni luottamuspulasta, pelkotiloista ja ahdistuksesta. 

Odotan sitä päivää kun karma tekee tehtävänsä ja saat maistaa lääkettäsi.

t. Ex vaimosi ja lastesi äiti

Vierailija
111/227 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistelen nuoruusvuosia kanssasi kyynel vierii poskelle edelleen. Rakastin sinua, olin aina halunnut vain sinut, en oikeasti ketään muuta, muut olivat vain korvike.  Muistan kuinka hyvin tulimme toimeen muuten, mutta sinun loputon tarve ryyppäämiseen ja lapsellinen tarpeesi viettää viikonloput vain kavereiden kanssa baarissa örveltäen tuhosi liittomme. Viina, saunaillat ja baarit oli sinulle kuin seireenin kutsu, en mahtanut sille mitään, minä sain aina jäädä toiseksi tai kolmanneksi kun viina ja kaverit kutsui. Se, pettämisesi ja jätetyksi toistamiseen tuleminen musersi sydämeni ja sieluni lopullisesti. 

Silti kaipaan jotain sinussa edelleen. Ei ole kukaan paikkaasi sydämessäni saanut. Olet minun rakas viimeiseen hengenvetoon.

Vierailija
112/227 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua aina, mutta perimäsi on mikä on. Hoida itseäsi oikein, vihdoinkin. Muuten et ole sen parempi kuin toisetkaan, joita olet arvostellut. 

Vierailija
113/227 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssasi särkyi luottamukseni ihmisiin. En käsittänyt kuinka pahoin ja monin tavoin voi olla epärehellinen parisuhteessa ennen kuin olin elänyt kanssasi. Vaikutit rehelliseltä ja olitkin muuta. Jotakin meni lopullisesti rikki kanssasi. Eikä mitään pysty selvittämään. Luottamus on mennyt lopullisesti. Oli suuri rakkaus ja rakastuminen. Lisäksi oli se sinun tuhoava puolesi. Olen joskus miettinyt mikä sai sinut toimimaan niin.

Vierailija
114/227 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmälle exälle: Toivottavasti löydät sen, mitä etsit. Vaatimustasosi on niin järjettömän korkealla, että epäilen. Suosittelen, että hetkeksi hidastat ja istut alas omien ajatustesi kanssa ja mietit, miksi vaadit sitä mitä vaadit. 

Vierailija
115/227 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua sanoa hänelle yhtään mitään. Kaikki on sanottu.

Vierailija
116/227 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinut eilen ja viime yönä myös unta sinusta taas. Vaikka jätit minut iät ja ajat sitten, kuljet jossain sisimmässäni aina mukanani, sydämeni ja sieluni ei päästä itrti. 

Kukaan ei ole katsonut minuun niin kuin sinä katsoit aikoinaan, teit minuun lähtemättömän vaikutuksen (monella tapaa). Tietäisitpä vaan, voisit yllättyä. Olet ainoa jota koskaan olen oikeasti rakastanut. 

Vierailija
117/227 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..."Luodut emme me olleet toisillemme,"...

Juice Leskinen, Pyhä toimitus

Vierailija
118/227 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin anteeksi ja puhuisin asiat halki, jos haluaisi. En käyttäytynyt eron hetkellä yhtään aikuismaisesti, toki en oikein aikuinen vielä ollutkaan. Jälkikäteen olen ymmärtänyt, että olin aivan kamala, ja toinen oli ja on yhä epätietoinen yhtään mistään eroon liittyvästä. 

Hän oli mahtava tyyppi kaikin puolin, mutta aikuiseksi kasvaminen yhdessä oli meille liikaa. Jos oltaisiin siitä selvitty, suhde olisi voinut olla vahva ja hyvä.

En kuitenkaan haikaile hänen peräänsä, minulla on oikein onnellinen suhde ja perhe.

Vierailija
119/227 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääset etelänmatkoillesi valehtelematta mulle ja lapsillesi, oliko sen arvoista?  Luuletko että ne nuoret miehet oikeasti välittää muusta kun jalkovälistä.

Vierailija
120/227 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä öykkäri ja moukka, eikä sinusta tule koskaan menestyvää taiteilijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan