Mitä haluaisit sanoa exällesi?
Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.
Kommentit (227)
Paljon olisi sanottavaa, siinä menisi useita tunteja ja yksi yö.
Voi kumpa et olisi niin tunneköyhä ja empatiakyvytön. Ei minua tarvitse pelätä, en loukkaa sinua enää jos sinä et loukkaa minua. Tekisi varmasti hyvää molemmille hiukan muistella yhdessä menneitä, se voisi avata monta tunnelukkoa.
Voisit yllättyä positiivisesti siitä mitä minä sanoisin sinulle.
Ei ole tarvetta sanoa mitään, lapset ovat aikuisia. Jos jossain heidän juhlissaan joudun tapaamaan, voin kohteliaisuudesta muita kohtaan tervehtiä yksi sanaisesti.
Koiranpaskatkin kierrän kadulla,
Sanoisin ja usein sanonkin, että olet loistotyyppi, enkä parempaa ystävää voisi itselleni toivoa.
En tarkoita, että haluaisin palata yhteen, mutta haluaisin sopia ihan kaiken...
Hän on kuollut,Oliko 2vuotta sitten.Kenties sanoisin jos eläisi kiytos saimme yhdessä rakaus lapsen.Suntymä eli uusi elämä on aina elämän lahja.
Olet alhainen paska. Toivottavasti saat kokea itse kaiken minkä minulle teit. En pidä sinua yhtään minään.
Sanoisin, että:
- olit mielestäni niin komea, jäit heti silmiini kiinni kun takasimme ekan kerran ulkoilun merkeissä meren rannalla.
- toivoin kovasti että sinusta olisi tullut minulle loppuiän mies.
- ajoittain kanssasi oli iha mukavaa ja sen verran ehdin kiintyä että aloin kaivata sinua.
- valitettavasti asiat ei mene useinkaan kuten toivon, ei sinusta ollut oikeaan aikuisten suhteeseen.
- en jaksanut olla vain laastari, sinun huonon (kadonneen) itsetunnon pönkiitäjä, sinun toiveittesi toteuttaja ja terapeutti ....saati halunnut olla elättäjänä tai taloudellisena jeesaajana.
- en todellakaan halunnut jatkaa suhdetta jossa kaikki keskittyi sinuun, sinun jaksamiseesi, mielialaan tai ylipäätään siihen milloin sinulla oli aikaa nähdä. Viimeiset 2 kk olin suhteessa yksin.
- toivottavasti olet saanut elämäsi kuntoon ja löytänyt isellesi palvelusväen....
Kaikkea väliltä
- ammuittes #&@!& itsekeskeinen kus...pää, vihaansuaylikaiken jne.. (käyttäkää mielikuvitustanne)
- Olen kaivannut sinua koko ikäni, rakastan sinussa jotain yhä.
....paljon mahtuu asiaa tuohon väliin J..i.
Tajusin vasta nyt vuosikymmenten päästä miksi minua edeltävä tyttöystäväsi petti sinua ja eronne jälkeen maitatutti itseään kylän jokaisella kundilla ihan 6-0.
Niin minäkin tein kun erottiin ihan vaan siksi että otin sen ajan vajeen kiinni kun sinulta ei juuri mitään herunut.
Yllätyin todella miten matalalibidoinen olitkaan oikeasti, nuori terve hyväkuntoinen mies...
Vai oliko sinulle joku tehnyt joskus lapsena jotain mitä et olisi halunnut. Käytöksessäsi oli joskus hiukan sellaisia piirteitä ja jotain sinä myös viinalla turrutit.
Katso peiliin, miten voit nukkua yösi rauhassa?
Kun nyt taas vuosikymmenten jälkeen näen sinua satunnaisesti, olet mielestäni edelleen niin komea. Ihana pikäkinttuinen hyvin säilynyt mies. En saa silmiäni irti sinusta ja nuoruusvuodet palaavat mieleeni, valitettavasti vaan yhäkin "kipuna kiivaana suruna sielussain". Voi kumpa tietäisit pienenkään osan siitä miten satutit sitä nuorta rakastunutta tyttöä.
"Mihin ihmeeseen hävisit yllättäen silloin 15 vuotta sitten kun et enää vastannut lainkaan viesteihin ja puheluihin"? Hän siis katosi elämästäni täysin yllättäen ilman mitään selitystä enkä koskaan saanut tietää syytä siihen. Mutta ilmeisesti hän halusi erota, kun teki niin.
Kumpa en koskaan olisi alkanut kanssasi suhteeseen. Olisin säästynyt paljolta. Toisaalta, aiheuttamiesi traumojen kautta olen kasvanut ihmisenä valtavasti. Parasta mitä teit oli kun jätit minut toisen naisen vuoksi.
En toivo sinulle mitään hyvää elämääsi. Olet äärimmäisen keskenkasvuinen ja itsekäs, sairas ihminen. Jos sinusta voi edes ihmisenä puhua.
Eron jälkeenkin hankaloitat elämääni niin paljon kun ikinä pystyt.
Luovun kaikesta, päästäkseni sinusta lopullisesti eroon. En halua olla kanssasi missään tekemisissä. Olet oksettava tyyppi.
Jospa karma kostaisi.
Minun elämäni ilman sua on todella paljon parempaa. Vaikka yrität sotkea mun ja lasten välit ja saada mut taloudelliseen ahdinkoon. Ihan sama. Kunhan ei tarvitse olla sun kanssa tekemisissä niin kaikki on hyvin.
Minulla on ikävä sinua edellen. Tietäisitpä vaan mitä ajattelen kun sinut nään edes vilaukselta.
Olen usein miettinyt miten tää elämä näin meni, sinä halusit minut ja minä vain sinut, toisin kuitenkin kävi. Mutta vielä on aikaa, ehkä haaveemme voikin käydä vielä toteen. Odotan sinua yhä.
Saatanan juoppo, elämässäsi tärkein asia oli viinan kittaaminen ja poikamies elämän viettäminen. Jotain sinä pakenit siihen juomiseen, jotain turrutit, jotain kompensoit. Mitä? Haluaisin tietää. Tuhosit rakkautemme, tuhosit sen mitä sinä oikeasti olisit halunnut, karkotit minut luotasi ja hajotit minut palasiksi tekemisilläsi. Kannan seurauksia yhä. Kadutko koskaan mitä teit minulle, soimaako omatunto ja ymmärrätkö yhtään miten satutit minua tempuillasi ja sillä miten kylmästi heitit minut menemään.
Miten olisi, jos käytäisiin taas ihan vaan pikaisella?
Otettaisko hotellihuone ja mentäis :muistelemaan" sitä ainoata asiaa joka jutussamme toimi.