Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exällesi?

Vierailija
21.04.2023 |

Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti "oksentaisin" kaiken sen pahan oloni mitä koin hänen kanssa ollessani, kaiken mitä en koskaan silloin yhdessä ollessamme tai sen jälkeenkään saanut sanottua hänelle. Yrittäisin vääntää rautalangasta hänelle tiettyjä juttuja miksi käyttäydyin silloin niin kuin käyttäydyin, jotta hän vihdoinkin tajuaisi edes hitusen että hänen teoillaan (tai tekemättä jättämisillä) on merkitystä muihin ihmisiin eikä parisuhteessa ollessaan voi asettaa kaikkea muuta aina kumppanin edelle vaan se oma rakas on asetettava etusijalle, ihan niin kuin minäkin tein hänelle.

Vääntäisin puukkoa haavassa ja kertoisin miten hän särki sydämeni....todella pahasti ja ehkäpä vielä muutaman muunkin asian jonka tietäisin vetoavan hänen tunteisiinsa. 

Ennenkaikkea odottaisin häneltä jotain reaktiota, kommentteja, kysymyksiä, pahoillaanoloa, anteeksipyytämistä ja  halausta, toisin kuin edelliskerran tapaamisellamme jolloin hän lähinnä kuunteli sen näköisenä ettei tajunnut sanaakaan tai 80% meni täysin ohi koska oli TAAS juonut ja ajatukset oli vaan siinä että pitää päästä kaljan juontiin. 

Sitten tiputtaisin pommi ja kertoisin etten ole koko elämäni aikana tuntenut ketään kohtaan niin voimakkaasti kuin häntä kohtaan tunsin. Hän oli elämäni rakkaus kaikesta huolimatta.

Vierailija
162/227 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tullut sanottua ja voin sanoa, jos jotain uutta tulee mieleen. 

Nyt voisin sanoa, että Tuu käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti "oksentaisin" kaiken sen pahan oloni mitä koin hänen kanssa ollessani, kaiken mitä en koskaan silloin yhdessä ollessamme tai sen jälkeenkään saanut sanottua hänelle. Yrittäisin vääntää rautalangasta hänelle tiettyjä juttuja miksi käyttäydyin silloin niin kuin käyttäydyin, jotta hän vihdoinkin tajuaisi edes hitusen että hänen teoillaan (tai tekemättä jättämisillä) on merkitystä muihin ihmisiin eikä parisuhteessa ollessaan voi asettaa kaikkea muuta aina kumppanin edelle vaan se oma rakas on asetettava etusijalle, ihan niin kuin minäkin tein hänelle.

Vääntäisin puukkoa haavassa ja kertoisin miten hän särki sydämeni....todella pahasti ja ehkäpä vielä muutaman muunkin asian jonka tietäisin vetoavan hänen tunteisiinsa. 

Ennenkaikkea odottaisin häneltä jotain reaktiota, kommentteja, kysymyksiä, pahoillaanoloa, anteeksipyytämistä ja  halausta, toisin kuin edelliskerran tapaamisellamme jolloin hän

Ja hän ajattelisi, että tulipa taas tuhlattua muutama minuutti tämänkin tyhjänpäiväisen räntin kuuntelemiseen ja sitten vain odottaisi jos ymmärtäisit häipyä. Hän ei välitä, ei häntä kiinnosta mikä hän on sinulle ollut. Sinä olit jotain mitä hän hetken käytti, eikä hän ole ikinä tuntenut mitään sinua kohtaan. 

Vierailija
164/227 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkaikkea odottaisin häneltä jotain reaktiota, kommentteja, kysymyksiä, pahoillaanoloa, anteeksipyytämistä ja  halausta, to

Voi kiesus tätä toksisten ihmisten ajatuksenjuoksua. Et ääl...ö voi kommentoida toisten kirjoituksia noin koska et tiedä asiasta /toisten tilanteesta mitään. Et yhtään mitään. Purat täällä vain pahaa oloasi. Vai tunsitko piikin lihassasi lukiessasi tuota tekstiä.

Vierailija
165/227 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää! Olet minulle yhä rakas.

Vierailija
166/227 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pästiin tässä tn kesänä puheväleihin eksän kanssa,  vuosia siinä menikin että kantoi niin paljon kaunaa ettei olisi tullut aikaisemmin kuuloonkaan.

Tuntuu katuvan nyt kaikkea ja anteeksi pyysi.  Sanoin että mennyt on mennyttä eikä merkitse minulle yhtään mitään. En mieti vanhoja enkä kanna kaunaa mistään.  Mikä tosi onkin. 

Minä olin se joka eron haki ja se oli hänelle kova paikka.  Sen takia sitten  niin suivaantuikin että kiersi kyliää puhumassa minusta p-skaa, mm. vanemmalle siskolleni.

Nyt tuntui olevan helpottunut kun tuon sanoin, sanoin myös että laita kuulumisia jos sille tuntuu.  Eri asia jos olisi ollut väkivaltaa tms. sellaista ihmisestä en enää koskaan haluaisi kuulla halaistua sanaa.

Vierailija
167/227 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhä katsettasi ja hymyäsi. Kukaan ei tule katsomaan minua niin kuin sinä joskus katsoit. Ikävöin sinussa jotain yhä.

Vierailija
168/227 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..."Luodut emme me olleet toisillemme,"...

Juice Leskinen, Pyhä toimitus

Juicen tämä biisi ja koko tuotanto täysin yliarvostettua. 

Vierailija
169/227 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olet yhä niin komea J..., niin silmieni myötäinen.  

Vierailija
170/227 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää isänpäivää J... Kaipaan sinua yhä.

Vaikkei meillä ole yhteisiä syntyneitä lapsia, uskon että olit hyvä isä omille jo nyt aikuisille lapsillesi. 

Toivon että näkisimme taas pian, edes sekunnin ohikiitävän hetken katseesi lämmittää minua, minulla on ikävä sinua.... ja vain sinua (yhä vain).

Vierailija
171/227 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eromme aikanaan teki kipeää etenkin lapsille, oli se lopulta hyvä ratkaisu.

Nyt meillä molemmilla heihin omanlaisensa suhteet toisistamme riippumatta.

Vierailija
172/227 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jatkot sinnepäin. Koitahan nauttia elämästäsi.

Vierailija
173/227 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sanoa mitään. Mutta joskus olen unelmoinut siitä, että sanoisin hänelle, että hei ei olekaan hullua suunnitella tulevaisuutta ja aikatauluja. Ja että voitko uskoa, että löysin ihmisen jonka kanssa molemmat tykkäämme suunnitella ja tehdä yhteisiä aikatauluja ja siten olemme saavuttaneet oikein turvallisen ja hyvän elämäntilanteen ja ollaan ihan hävyttömän onnellisia, ei tapella ja kinastellaankin hyvin hyvin harvoin. Eli siis ei minussa ja minun tavassa ollutkaan mitään vikaa.

Ja ei varmaan sinunkaan, se vaan oli erilainen ja olimme liian erilaisia. Toivottavasti olet löytänyt onnen sillä eletään hetkessä tyylilläsi? Minulle se oli vain ihan hel..tin liian kuluttavaa. Koskaan ei tiennyt mitä seuraava päivä toi tullessaan ja yhtään penniä ei laitettu säästöön tulevaa varten, miksi olisi laitettu kun huominen on huomenna. Ja kun yritin yksin säästää, se oli mahdotonta, jos saman katon alla elettiin ja toisen talous oli yhtä katastrofia. Siihen suhteeseen jos olisin lapsia hankkinut, apua!

Vierailija
174/227 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, niin paljon olisi sanottavaa ettei tässä laatikossa merkkien tila riitä. Ehkä vielä joskus kohtaamme ja uskaltaisin kertoa miten sinua olen kaivannut ja toivoisin että kertoisit minulle totuuden siitä mitä tunsit silloin kun olit yhdessä kanssani, miksi teit sen kipeän ratkaisun, miltä tuntui nähdä minun pakkaavan kamoja ja jättävän avaimet pöydälle, miksi menit naimisiin sen laastarisuhteen kanssa vaikka minuthan sinä halusit, minua kaipasit ja rakastit. Miksi et odottanut minua, miksi et tehnyt asialle mitään, miksi valitsit helpoimman tien ja platoonisen järkisuhteen, hukutitko suruasia ja kaipuutasi viinaan, itkitkö koskaan nimeäni huutaen niin kuin minä huusin sinua. Särkyikö sydämesi niin kuin minun sieluni meni säpäleiksi?

Vierailija
175/227 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa en enää koskaan kuulisi sinusta mitään. 

Vierailija
176/227 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille exeille semmosia että oli ihana panna teitä. Ajattelen teitä silloin tällöin. Rakastan teitä kaikkia.

Vierailija
177/227 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää isänpäivää J... Kaipaan sinua yhä.

Vaikkei meillä ole yhteisiä syntyneitä lapsia, uskon että olit hyvä isä omille jo nyt aikuisille lapsillesi. 

Toivon että näkisimme taas pian, edes sekunnin ohikiitävän hetken katseesi lämmittää minua, minulla on ikävä sinua.... ja vain sinua (yhä vain).

Alpha widowed lol 

Vierailija
178/227 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nyt kun olen hyvässä suhteessa niin on alkanut putkahtaa mieleen niitä huonoja asioita joita en haluaisi muistaa. Arvostelu, väkivalta, oma sinnikäs raataminen perheen eteen, ja miten en tajunnut niitä muita naisia. Että on se hyvä että pääsin eroon. Olipa kauheeta, ikäänkuin paha uni joka on nyt ohi.

Vierailija
179/227 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sua oli panna, vaikka oletkin tyhmä kuin kivi.

Vierailija
180/227 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan ne tavarani, jotka jäi sun luokse takasi. Koska sopii noutaa? Ja olen siis tuon sanonutkin, mutta eksä välttelee asiaa ja sanoo etten voi tulla hakemaan kun hänen mustasukkainen nyksänsä ei halua, että menen miehen lähelle. 

Mahtaa olla arvokkaita tavaroita. Eräs asiantuntija neuvvoi, että tavarat kannattaa jättää menneisyyteen ja ostaa uusia. Monelle exälle tämä on tapa hallita vielä vuosienkien jälkeen, koska nouto tai palautus ei koskaan toteudu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi