Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exällesi?

Vierailija
21.04.2023 |

Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin sinun ottavan enemmän vastuuta lapsestasi ja viettävän hänen kanssaan aikaasi. 

Se mitä en haluaisi edelleenkään kertoa, että minulla oli sivusuhde viitisen vuotta liittomme aikana, jota jatkettiin salasuhteena vielä toiset viisi vuotta. Se sai minut pysymään järjissäni liittomme aikana, häneltä sain tukea vanhempani kuolemassa ja hänen ansiostaan et onnistunut painamaan itsetuntoani nollaan. 

Vierailija
142/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun sain harjoitella kanssasi vakavaa parisuhdetta muutaman vuoden aikuistumisen kynnyksellä. Vaikka välillämme oli oikeaa rakkautta osoittautui ettemme ole toistemme elämänkumppaneita. Vaikka olimme nuoria ja naivejakin osasimme käsitellä raastavan eromme kypsästi ja välit säilyivät lämpiminä. Kumpikin on onnellisempi toisen kanssa. Jonkinlaista rakkautta tunnen kuitenkin edelleen, ja vaikka olemme nykyään harvoin yhteyksissä toivon sinulle aina pelkästään kaikkea hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun lumppu,oliko kiva panna random tyyppiä meidän sängyssä?

Vierailija
144/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että, toivottavasti kuolee pian. Sitten vasta oikeus on toteutunut.

Vierailija
145/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään.Erosta on niin kauan, että en varmaan edes tuntisi, jos törmäisimme. Toivoisin, että en kohtaisi häntä koskaan. Jos kohtaisimme ja tunnistaisin, niin esittäisin etten tunnista kuitenkin.

Vierailija
146/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas ex. Elämäsi sujuisi paremmin, jos et olisi niin uppiniskainen kaikessa. Ei se myönteinen asenne riitä, jos ei ole niitä tekoja. Kiitos ja anteeksi, olen oikeasti pahoillani.  Anteeksi, että kehuin sinua niin vähän. En kuitenkaan ollut ainoa, joka mokasi. Toivoisin, että sinäkin katsoisit  peiliin. Katkeruutesi myrkyttää sinut.  Lupasit myös rakastaa aina, joten olisi kohtuullista vastata viesteihini, joita tulee hyvin harvoin. Kaikkea hyvää sinulle. Ja välitätkö ystävä tämän viestin hänelle, hän ei lue nettipalstoja.

P.S Tärkeimmässä asiassa olen onnistunut hyvin. Ei tarvitse olla huolissaan minusta. Mutta kaipaan sinua edelleen.

Jotain tässä tekstissä olevaa voisin minäkin sanoa... Mutta ehkäpä voisimme vielä tavata ja olla ystäviä lopun elämää... 

Vierailija
147/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turhaa sanoa mitään. Hän ei ymmärrä vaikka on väkivaltainen toisten naisten perässä juoksija, ei vaan tajua miksen halua enää tavata.

Vierailija
148/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakastuin työkaverisi.Meillä oli 5v ja vähän alle 2v. Pojat.Sinä vielä halusit toisen lapsen.Varastit lapsesi rahat pankista jotka isovanhemmat olivat säästäneet lapselle.Käytit ne uuden kanssa etkä koskaan maksanut takaisin.Jätit myös laskuja maksamatta sähkölaskukin monelta kuukaudelta.Pojat on nyt aika miehiä yksin menin teini iät sun muut kouluhommat.Nyt vanhin poika menee naimisiin eikä halua sinua sinne enkä ihmettele yhtään,et ole koskaan ollutkaan lapsesi elämässä mukana.En ikinä unohda kuinka vietävissä olit.Paskaa loppuelämää sulle......

Vierailija
149/227 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄ!!!

Vierailija
150/227 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sinulle J -  Surettaa kun käännät katseesi pois. Haluaisin niin kovin yhä vieläkin saada huomiosi, ehkä sen leveän hymyn ja hellän katseen, edes pientä lämpöä ja empatiaa.

Sanoisin sinulle kuinka rakastin sinua silloin nuorena, kuinka pahasti särjit sen nuoren ja rakastuneen tytön sydämen ja kuinka olet ainoa jota olen koskaan rakastanut. Jos olisin oikein rohkea, kertoisin kuinka kaipaan jotain sinussa yhä. Olit nuorena minun rakas, en ees nähnyt muita, eikä rakkaus ole kokonaan kuollut vaikka emme koskaan päätyneet takaisin yhteen. 

Kukaan ei ole katsonut minua samoin kuin sinä katsoit ja sitä kaipan edelleen. 

Vierailija
151/227 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuuluu hyvää. Olen pahoillani etten tajunnut että suhde loppui niin kuin se loppui

Vierailija
152/227 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin miltä ne kaikki 30v ovat tuntuneet ihmisen kanssa jota alunpitäenkin pidit vain laastarina minua odottaessasi. Tiesit että hänkin kaipaa jotain toista kuten sinäkin kaipasit minua. Miltä tuntui kävellä alttarille vähän niinkuin yllättäin,  puolipakotettuna ilman että olit edes kosinut häntä, ketä ajattelit sanoessasi "tahdon" ja kenen kasvot näit suljettujen silmien takaa kun suutelit morsiantasi jota et oikeasti halunnut. Satun tietämään että kipuilit jotain todella pahasti ja turrutit jotain viinan voimalla (mikä on sinulle ollut aina tyypillistä). Miltä on elämä tuntunut platoonisessa suhteessa jossa hoidetaan vaan arki ja on kasvatettu lapset aikuisiksi kuin työkaverin kanssa. Kysyisin myös rakastitko minua oikeasti ja jos rakastit, niin miksi särjit sydämeni niin pahasti. 

Vierailija
153/227 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun ylimielisesti jätit minut ja naureskelit vain yrityksilleni yrittää keskustella kanssasi ja käsittää mistä kyse. Opin todella hyvän opetuksen siitä millainen on epävakaa pelimies, ja että se pelimies voi lymytä hurmaavan naamion alla -tarkkaile siis tarkkaan varomerkkejä!

Nosiis narsistithan on aina hurmaavia alussa, kai nyt joka naisen pitäis tuo jo tietää.

Pitäisi ensin tietää, että hän on narsisti. Se ei heti paljastu.

Vierailija
154/227 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin sinun ottavan enemmän vastuuta lapsestasi ja viettävän hänen kanssaan aikaasi. 

Se mitä en haluaisi edelleenkään kertoa, että minulla oli sivusuhde viitisen vuotta liittomme aikana, jota jatkettiin salasuhteena vielä toiset viisi vuotta. Se sai minut pysymään järjissäni liittomme aikana, häneltä sain tukea vanhempani kuolemassa ja hänen ansiostaan et onnistunut painamaan itsetuntoani nollaan. 

Sinulla oli 10 vuoden suhde avioliittosi aikana? Sivusuhdetta pitämällä et anna omalle liitollesi edes mahdollisuutta, ulkopuoliset suhteet vaikuttavat aina, vaikka ehkä luulet että ei. Tuo ei ole reilua vaikka puolisosi olisi miten huono. Miksi et eronnut aikaisemmin.

Vierailija
155/227 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisit valinnut toisin, melko varmasti eläisit vielä ja olisit saanut nähdä ihanat lapsenlapsemme. Pojantyttäresi oli nelivuotiaan surullisena sanonut tädilleen, kun haudallesi kynttilän veivät, että hän olisi halunnut tuntea papan. 

Vierailija
156/227 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisit valinnut toisin, melko varmasti eläisit vielä ja olisit saanut nähdä ihanat lapsenlapsemme. Pojantyttäresi oli nelivuotiaan surullisena sanonut tädilleen, kun haudallesi kynttilän veivät, että hän olisi halunnut tuntea papan. 

💔

Vierailija
157/227 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin: Näen yhä kuinka katseesi hakeutuu minuun. Ymmärrän sen, koska tiedän että rakastit ja kaipasit minua vuosikymmeniä sitten. Niin minäkin tein ja taidan kaivata sinussa jotain yhä. Vaikka tiemme erkanivat, uskon (tiedän / tunnen) että välillämme on yhä se tietty kemia. Kun kosketat minua pikaisestikaan, tunnen kuinka sieluni herää henkiin. 

Kertoisin sinulle, että jos aika vielä joskus on mahdollinen, sydämeni on yhä avoin sinulle. Älä odota turhaan, elämä on lyhyt ja sitä on turhaa kuluttaa liitossa ihmisen kanssa jota et alunperinkään oikeasti halunnut. Turha kituuttaa elämää tunteettomassa elähtäneessä suhteessa kun tiedät että olen "kivenheiton päässä".

Vierailija
158/227 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toivottavasti lomareissu menee hyvin, kun samassa paikassa ollaan. Vanhoja ei jaksa kaivella, ethän sinäkään. Varmistetaan lapsille hieno reissu

Vierailija
159/227 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkea hyvää uudessa suhteessa ja toivottavasti se onnistuu paremmin kuin meidän suhde. 

Vierailija
160/227 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että odotan sinun lomasi loppumista jotta näkisin sinu edes vilaukselta taas ohi ajaessani. Toisaalta näkemisesi aiheuttaa haikeutta, tunnen piston sydämessäni, eikä mieleni päästä irti sinusta, mutta koska kaipaan sinua yhä niin katseesikin tuntuu hyvältä. Huomaat siis edelleen minut.... ja maksaisin maltaita jos saisin tietää mitä oikeasti ajattelet.

Toivottavasti strategiani paluusta ei ollut turha. 2,5v on kulunut, nyt olisi jo seuraavan siirron aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi