Mitä haluaisit sanoa exällesi?
Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pystyt pienen hetken ajattelemaan jotain muutakin kuin minua, jos kovasti pinnistät. :-D
Kokeile edes! Yritä ajatella vaikka lapsiasi.
Tämä
Kaikille exille voisi sanoa: "Olet narsisti, mene hoitoon ja tule paremmaksi ihmiseksi."
Mies34
En yhtään mitään. Miksi hänelle pitäisi jotain sanoa, kun ei yhteisiä lapsia ole?
Parasta eksässäni on se, ettei minun tarvitse sanoa sille enää yhtikäs mitään. Mikä suuri, valtaisa helpotus!
Toivon hänen pääsevän eroon huumeista, mutta en halua nähdä häntä enää koskaan.
Muutama neutraali sana vaihdetaan, jos joskus satutaan samaan paikkaan samaan aikaan. Enemmälle ei ole enää tarvetta.
Olen yrittänyt sanoa sille aikanaan noin tuhat kertaa, että sulla olisi nää lapset, joilla on ikävä isäänsä. Kaikui kuuroille korville, joten enää minulla ei ole hänelle mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää:
-toisinaan muistelen ihanaa seksiämme ja haluaisin edelleen harrastaa sitä todella paljon kanssasi. En ole halunnut ketään muuta niin paljon kuin sinua.
Huonoa:
-meillä ei ole mitään yhteistä eikä sinun kanssasi ole koskaan voinut keskustella mistään, olet tuhonnut elämäni ja rikkonut ydinperheemme, olet toisten siivellä elävä narsistinen loinen ja en ottaisi sinua enää parisuhteeseen, vaikka olisit viimeinen nainen maailmassa.
Ihan itse olet perheesi rikkonut ja narsu näkyy omasta peilistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt sanoa sille aikanaan noin tuhat kertaa, että sulla olisi nää lapset, joilla on ikävä isäänsä. Kaikui kuuroille korville, joten enää minulla ei ole hänelle mitään sanottavaa.
Miksi pitäisi välittää, kun DNA-testi todisti naisen pettäjäksi, valehtelijaksi ja hyväksikäyttäjäksi?
Minulla on aina ikävä sinua, elin parhaat vuoteni kanssasi. Itse lähdin ja sinut jätin, kadun sitäaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi välittää, kun DNA-testi todisti naisen pettäjäksi, valehtelijaksi ja hyväksikäyttäjäksi?
Se, että sinä olet pettäjä, valehtelija ja hyväksikäyttäjä, ei tarkoita, että kaikki ovat. Sori siitä.
Ihan ensimmäiselle poikaystävälleni voisin sanoa, että olisi kiva kuulla, miten sinulla nykyisin menee. Aikaa suhteestamme on liki 30 vuotta ja välilllä mietin, mitä hänelle kuuluu. Muille exille ei ole sanottavaa.
En yhtikäs mitään. Vuosia olin katkera, viimein ymmärsin onneksi siirtyä elämässä eteenpäin eikä ole kyseiselle ihmiselle enää mitään sanottavaa.
Ei ole mitään sanottavaa. Koko juttu perustui valheeseen. Jos olisin tiennyt hänen oikean luonteensa, en olisi edes vilkaissut sinne päin. Typerä harharetki turhan ihmisen kanssa.
Haluaisin saada exän tajuamaan, että ketään ei jätetä niin, että laitetaan mitään kertomatta avioerohakemus ja toinen osapuoli saa tietää siitä kun tulee suomi.fi sovellukseen ilmoitus siitä. Olen asiasta sanonut useamman kerran, mutta ei tunnu menevän jakeluun. Oli melkoinen järkytys itselle tuo.
Vierailija kirjoitti:
Parasta eksässäni on se, ettei minun tarvitse sanoa sille enää yhtikäs mitään. Mikä suuri, valtaisa helpotus!
Yhden exän kohdalla olen miettinyt ihan samaa. Harmittaa myös hänen lapsensa äidin puolesta joka joutuu loppuikänsä olemaan tekemisissä sen ihmisen kanssa. En tiedä mikä häntä riivaa mutta jotain on pahasti pielessä jos ei nää ihmisiä ihmisinä vaan pelkkinä hyödykkeinä joita voi kohdella miten huvittaa. Ihan hirveäksi ihmiseksi paljastui toivottavasti lapsi pidetään hänestä kaukana ettei hänestä tule samanlaista. En tunne lapsen äitiä kovin hyvin mutta vaikuttaa aika hukassa olevalta ja voi hyvin olla että jatkaa vielä jonain päivänä suhdetta miehen kanssa koska tämä on saanut poljettua naisen jo niin tossunsa alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Eiköhän tuon kirjoittajan lapset ole hänen exänsä lapsia. Ei kaikki petä, valehtele ja hyväksikäytä.
SUURIN osa lapsista on niiden miesten joiden nimi on paperissa. Itse olin avoliitossa ja ihan suunnitellusti saatiin lapsi. Ketään muita miehiä mulla ei ollut suhteen aikana, joten ketään muita isäehdokkaita ei voinut olla. Suhde päättynyt jo aikoja sitten, mutta eihän se ero miksikään muuttanut sitä, että lapsi on exän. Exä onkin järkevä ja lapsestaan huolehtiva mies eikä tarvinnut pelätä, että hylkää oman lapsensa. Lapsi jo 20v., mutta molemmat vanhemmat ollaan edelleen tiiviisti lapsen elämässä.
Onnellinen sinkku kirjoitti:
Kaikille exilleni: "sitä saa mitä tilaa"
"niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"
Alkoholi ei ratkaise mitään.
Opettele rehellisyyttä, luotettavuutta sekä puhumista.
Heh.... meillä on varmaan ollu samat exät ku ihan samat lauseet voisin minäkin sanoa.
Lisäksi sanoisin vielä että
"Se mikä ei tapa se sattuu ihan hitosti"
Sanoisin:
Voisitko halata minua, oikein lujaa ja pitkään. Haluaisin puhua kanssasi siitä mitä nuorena tapahtui. En ehkä silloin tehnyt tunteitani selväksi.
Sanoisin myös, ettei hänen tarvitse kiukutella ja nokitella minulle, minäkään en halua pahoittaa enää mieltäsi, rentoudu.
Sanoisin myös, että todellisten ja oikeiden tunteiden rehellinen ääneensanominen saattaisi avata monta tunnelukkoa.
Tiedät mistä minut löydät kun olet valmis siihen!
Hyvää:
-toisinaan muistelen ihanaa seksiämme ja haluaisin edelleen harrastaa sitä todella paljon kanssasi. En ole halunnut ketään muuta niin paljon kuin sinua.
Huonoa:
-meillä ei ole mitään yhteistä eikä sinun kanssasi ole koskaan voinut keskustella mistään, olet tuhonnut elämäni ja rikkonut ydinperheemme, olet toisten siivellä elävä narsistinen loinen ja en ottaisi sinua enää parisuhteeseen, vaikka olisit viimeinen nainen maailmassa.