Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...

Vierailija
20.04.2023 |

Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.

Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.

MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmit salikuvamiehet (ei siis varmaan mitkään wannabe mentulat, vaan ne joiden lihakset näyttävät työssä hankituilta)  saavat Tinderissä "kaikki" mätsit. Täällä av:lla lähes kaikissa keskuteluissa miehen vartalofleksauskuvat ovat suurin mahdollinen yöks. Miten edustavasta kropasta saadaan kuva, joka ei ole yöks? Vi onko täällä av:lla eri naiset kuin siellä  Tinderissä? Kyselen ihan kettuilematta.

Ihan kaikki? Noissa on 40-vuotiaissakin sellaisia lippavinossa tyyppejä, jotka vedän vasemmalle, vaikka ois kuinka hyvä kroppa. Sit on kouluttamattomia, taas mulla vasemmalle. Ja yhtäkään sellaista en vetänyt oikealle, kuka poseerasi ilman paitaa. Vaikka olis kuinka hyvä kroppa. Joku raja sentään. Sama ku naisella olis vaan jotkut tissibikinit julkisessa profiilissa.

Vierailija
162/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesihanne on fyysikko Brian Cox. Hoikka, söpö, brittiaksentti ja niin pirun seksikäs kun luennoi kosmoksesta. Mistä sellaisen älykkään, hauskan miehen voisi löytää?? :D

Brian Cox ON ihana!! Tulee joskus Instassa vastaan videoita siitä, sata kertaa hotimpi kuin yksikään Tinderin salimake.

Brian Cox: Tummat hiukset, täydellinen hiusraja (saattaa olla myös peruukki)

No en nyt sanoisi että harmaantuva vähän epäsiisti moppi on mitenkään täydellinen tyyli miehelle... jos olisin hänen kumppaninsa niin laittaisin ekana parturiin. Toki kaljuuntunut ei ole, 55-vuotiaana ikäistään nuoremman näköinen. Mutta ei se kaljuuntuminenkaan mitään sano, maailma on täynnä kuumia, kaljuja, etenkin parrakkaita silmälasipäisiä miehiä 😍.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Tinderissä, laittaisin myös ne superkomeat ja treenatut vasemmalle. Mutta en sillä ajatuksella että omat rahkeet ei riitä, vaan yksinkertaisesti en tunne mitään vetoa heihin. Tai en ole tähän päivään mennessä koskaan tuntenut. Tunnen kiinnostusta yleensä hoikkia, nörttimäisiä miehiä kohtaan, enkä vain tunne mitään miesmallia katsellessa.

Instagramissa suositut miesten thirst trapit on aivan turhia minulle - mikään ei värähdä kun trimmattu palomies graindaa paidatta tai treenaaja tekee lantionnostoja shortseissaan. Sen sijaan seuraan kolmea miestä sen takia että he ovat kuumia: yksi esittelee kirjoja, yksi kertoo LOTR-faktoja ja yksi neuloo. Ei mun tarvi edes nähdä vartaloa ja sytyn jo :D.

Vierailija
164/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesihanne on fyysikko Brian Cox. Hoikka, söpö, brittiaksentti ja niin pirun seksikäs kun luennoi kosmoksesta. Mistä sellaisen älykkään, hauskan miehen voisi löytää?? :D

Brian Cox ON ihana!! Tulee joskus Instassa vastaan videoita siitä, sata kertaa hotimpi kuin yksikään Tinderin salimake.

No en kyllä hotiksi kutsuisi 😁

Ymmärrän - ja se onkin pointti tässä. Osa naisista tykkää Brianista, osa ei. Mutta palstan mukaan vain salimaket sun muut top prosentit saa huomiota, vaikka todellisuudessa se ei mene ollenkaan niin.

Kokeilin hyväkuntoisena miehenä molempia, sama profiiliteksti, mutta ensin omalla naamalla, sitten pelkällä kropalla. Omalla naamalla tuli ehkä yksi tai pari mätsiä kuukaudessa, kroppaan vaihtaessa tuli viikossa enemmän kuin kuukausien aikana jona pidin nassua, tosin alun jälkeen hiukan hiljeni, mutta edelleen tykkäyksiä ja mätsejä tuli melkein päivittäin vähintään yksi. Eli käytännön kokemus kertoo jotain ihan muuta, kuin väität, ero oli kuin yöllä ja päivällä. Naiset jopa itse tekivät aloituksia usein, mikä oli täysin ennenkuulumatonta omalla pärställä, usein eivät edes vastanneet mitään.

Vierailija
165/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän - ja se onkin pointti tässä. Osa naisista tykkää Brianista, osa ei. Mutta palstan mukaan vain salimaket sun muut top prosentit saa huomiota, vaikka todellisuudessa se ei mene ollenkaan niin.

Kokeilin hyväkuntoisena miehenä molempia, sama profiiliteksti, mutta ensin omalla naamalla, sitten pelkällä kropalla. Omalla naamalla tuli ehkä yksi tai pari mätsiä kuukaudessa, kroppaan vaihtaessa tuli viikossa enemmän kuin kuukausien aikana jona pidin nassua, tosin alun jälkeen hiukan hiljeni, mutta edelleen tykkäyksiä ja mätsejä tuli melkein päivittäin vähintään yksi. Eli käytännön kokemus kertoo jotain ihan muuta, kuin väität, ero oli kuin yöllä ja päivällä. Naiset jopa itse tekivät aloituksia usein, mikä oli täysin ennenkuulumatonta omalla pärställä, usein eivät edes vastanneet mitään.

Olen antanut paljonkin huomiota Tinderissä ei-salimakeille. Myös jokainen miespuolinen taviskaverini on löytänyt sieltä seuraa. Tietenkin osa tykkää treenatuista vartaloista, mutta osa ei. Niin se nyt vain on. Sinun yksittäinen kokemuksesi ei muuta sitä mitenkään, että osa meistä naisista etsii sieltä muuta kuin päätöntä vartaloa.

Vierailija
166/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua miksi kukaan järkevä nainen vetäisi oikealle pelkän kropan perusteella naamaa näkemättä. 

Vierailija
167/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tavalliset miehet enää jaksa notkua tinderissä, kun tavallinen mies ei saa sieltä edes matcheja. itse en saanut 2 vuodessa yhtään. itse en ollut nirso

Vierailija
168/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Totta kai Tinderin kaltaisessa sovelluksessa saa enemmän etenkin seksiseurasta kiinnostuneiden huomiota jos postaa lähikuvan timmistä kropasta. Onko tässä jotain yllättävää? Se ei tarkoita että kaikki siellä etsisivät samaa asiaa. Mun kohdalla menee automaattisesti vasemmalle joka ikinen rajattu vartalokuva koska en hae sellaista henkilöä joka haluaa mainostaa itsestään ensisijaisesti vartalonsa timmiyttä. Moni muu nainen taas haluaa sellaista ja siksi matchaa innolla ja on aktiivinen viestittelemään.

Vierailija
169/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tavalliset miehet enää jaksa notkua tinderissä, kun tavallinen mies ei saa sieltä edes matcheja. itse en saanut 2 vuodessa yhtään. itse en ollut nirso

Tuttavani (mies), joka on lyhyt, työtön ja kärsii oppimisvaikeuksista pääsi Tinderin kautta naimisiin. Että jos nyt siitä lähdetään...

Vierailija
170/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua miksi kukaan järkevä nainen vetäisi oikealle pelkän kropan perusteella naamaa näkemättä. 

Ihan mukavia ja järkeviä naisia tuli vastaan, 20+v vanhempia melko varakkaita ja elämässä menestyneitä naisiakin joukossa. Toki mielessä oli kevyttä seuraa, fwbtä mielessä, mutta monet halusivat enemmänkin tavatessamme useammin.

Vierailija
171/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen intiaani kirjoitti:

Miehet ei tajua että naisetkin voi kammota liian komeita miehiä, sillä heillä pörrää varmasti naisia ympärillä roppakaupalla, ja joillakin nousee siitä k*si hattuun...  

Kyllä itse ainakin tajuan ja jos olisin nainen niin en viehättyisi kaikkein kauneimmista miehistä, koska ajattelisin ja epäilisin ne playboyksi ja ongelmaisiksi monessakin suhteessa mm. narsistisuus, helpon seksin perässä, kukasta kukkaan mentaliteetti jne.

Ihme ettei muut aidot naiset ole tätä ajatellut, mutta ehkä ne vain haluaa tavoitella unelmiaan ja unelmat on pilvissä.

Koska se ruma mies ei ole yhtään parempi pelkästään sen vuoksi, että tämän on vaikeampi saada seksiä. Kyllä moni rumakin mies aivan varmasti leijailisi kukasta kukkaan jos vain mahdollisuus olisi.

Vierailija
172/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko superhyvännäköinen, timmi hottis jotain tällaista:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Tuskinpa. Mutta jokainen tietää mitä on erittäin kuuma vastakkaisen sukupuolen edustaja, eikä niihin ole tavallisilla lähmänäpeillä mitään jakoa. Naiset toki saattavat nuorina päästä yhdeksi yöksi ihmettelemään koreaa pintaa lähempääkin.

Vierailija
173/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timmit salikuvamiehet (ei siis varmaan mitkään wannabe mentulat, vaan ne joiden lihakset näyttävät työssä hankituilta)  saavat Tinderissä "kaikki" mätsit. Täällä av:lla lähes kaikissa keskuteluissa miehen vartalofleksauskuvat ovat suurin mahdollinen yöks. Miten edustavasta kropasta saadaan kuva, joka ei ole yöks? Vi onko täällä av:lla eri naiset kuin siellä  Tinderissä? Kyselen ihan kettuilematta.

Ihan kaikki? Noissa on 40-vuotiaissakin sellaisia lippavinossa tyyppejä, jotka vedän vasemmalle, vaikka ois kuinka hyvä kroppa. Sit on kouluttamattomia, taas mulla vasemmalle. Ja yhtäkään sellaista en vetänyt oikealle, kuka poseerasi ilman paitaa. Vaikka olis kuinka hyvä kroppa. Joku raja sentään. Sama ku naisella olis vaan jotkut tissibikinit julkisessa profiilissa.

Mä näin myös useamman täysin paljaan persheen siellä selatessa. Yök. Tai siis mikäs siinä jos sellaisesta "mainoskuvasta" tykkäävät löytää toisensa. Minä en kuulu heihin.

Vierailija
174/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan jaksaa pyyhkiä niitä tarpeeksi pitkään ja odotella, kyllä siellä vähitellen alkaa niitä tavallisia tulla. Aluksi kaikille näytetään niitä suosituimpia.

Vierailija
175/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on ihan sama ongelma. Pelkästään hottis jätkiä vaikka etsin ihan tavallista. Muutama gimmakin on laittanu jotain gusoo.

Siis haloo. Apua, mitä mä teen?

T: Make

Vierailija
176/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen intiaani kirjoitti:

Miehet ei tajua että naisetkin voi kammota liian komeita miehiä, sillä heillä pörrää varmasti naisia ympärillä roppakaupalla, ja joillakin nousee siitä k*si hattuun...  

Kyllä itse ainakin tajuan ja jos olisin nainen niin en viehättyisi kaikkein kauneimmista miehistä, koska ajattelisin ja epäilisin ne playboyksi ja ongelmaisiksi monessakin suhteessa mm. narsistisuus, helpon seksin perässä, kukasta kukkaan mentaliteetti jne.

Ihme ettei muut aidot naiset ole tätä ajatellut, mutta ehkä ne vain haluaa tavoitella unelmiaan ja unelmat on pilvissä.

Koska se ruma mies ei ole yhtään parempi pelkästään sen vuoksi, että tämän on vaikeampi saada seksiä. Kyllä moni rumakin mies aivan varmasti leijailisi kukasta kukkaan jos vain mahdollisuus olisi.

Näin juuri. "Oon uskollinen sulle, mutta ainoastaan siksi, koska olen niin ruma, että kukaan muu ei mua huoli"  ei kyllä ole kovin hyvä myyntivaltti.

Vierailija
177/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan samaa ongelmaa. Algoritmi asettui parempaan asentoon kun tykkäsin muutamasta hottiksesta, taisin jonkun kanssa pari viestiäkin vaihtaa. Sen jälkeen näkyi jostain syystä enemmän myös sellaisia kivanoloisia tyyppejä.

Vierailija
178/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsisi komeista miehistä nauratti. Kiitos!

Vierailija
179/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pelkällä kropalla siten, ettei naamaa näy ollenkaan, tuli enemmän matcheja? Oliko ne mätsit millaisia? Siis esim. oliko puhtaasti seksin perässä? Jotain pariskuntia, ketkä hakee miestä kolmanneksi tms.? :D Tottakai parisuhdekiinnostuksen herättäminen on vaikeampaa, ja ehkä ne naamasta tykänneet on ollut enemmän niitä? Oikeasti paras olisi profiili, jossa näkyy sekä naama, että kroppa, mutta jälkimmäinen toki vaatteet päällä (vaikka joku tiukahko t-paita, mistä näkee käsivarret ja yläkropan muodon, siis ettei ole pallomaha).

Vierailija
180/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissähän noita miehiä on paljon. Peruspenan on ihan turha yrittää stadin tinderistä yhtään mitään ja siksi tarjonta on tuollaista, tavalliset miehet ovat luovuttaneet.

Nuo miehet panevat ihan helvetisti, Helsingissä kun on melkoinen yliedustus 20-35v naisissa. Yhdellekään salikuvamiehellä ei ole tarkoitus etsiä parisuhdetta.

Jep, itsellä on kaverina tuollainen salikuvamies, hänelle tinder on taivas. Ei hae parisuhdetta vaan juurikin vaan seksiä, nyt kolmessa vuodessa hänellä ollut joku 250+ petikumppania, joista parhaat poiminut puhelimen yhteystietoihin. 

Eeeeeepäilemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi