Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko Camilla tamponinnarukorua? Eikö ikää ole jo sen verran että tamponeja ei enää liiemmin tarvitse 🤔
Mistä saa tamponinnaruja ne, ketkä ei enää tamponeja tarvi?
Koita Tori.fi!
Vierailija kirjoitti:
En halua että reissuun osallistuu se yks kun silittää matkalla tunikoitaan. Toiset kompuroi sit siihen johtoon.
En halua että reissuun osallistuu se yks kun leikkii pyörtynyttä ja makaa lattialla (päiväkaudet) toivoen et joku herrasmies nostaisi sen ylös.
Kompuroimisvaara tässäkin.Muuten olen erittäin suvaitsevainen, juu sii
Mä haluaisin lisätä, että kolmosten taapero imettäjää ei myöskään oteta mukaan. Ikinä. Pelkkä muistokin siitä oksettaa:(
Vierailija kirjoitti:
Lähden mutta muutama taustatietoa ja ehto olisi.
Onhan kylppärin hanat oikeaoppisesti puunattu?
Eihän poikalapsihullu tule mukaan?
Jos etunimihullu on matkassa niin voin koneessa ottaa viereisen istuimen sekä meno- että paluumatkalla. Mutta paikan päällä sit haluan keskittyä kruunajaisiin.
Minusta olisi kyllä kiinnostavaa tietää, mikä nimi tuoreen kunkun mielestä sopisi Pierre-Maksimuksen ja Turbinellan sisaruksen nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko Camilla tamponinnarukorua? Eikö ikää ole jo sen verran että tamponeja ei enää liiemmin tarvitse 🤔
Mistä saa tamponinnaruja ne, ketkä ei enää tamponeja tarvi?
Koita Tori.fi!
Facen roskalavasta saa vähänkäytettyjä, mutta siistejä.
Ai sinne sammakkomökkiin pääsee yöpymään? Ohhoh! Voi kun en tiennyt. Varasin jo yksityiseltä sellaisen bed and breakfast majoituksen. Kuulemma pitää soittaa ovikelloa useaan otteeseen, kun vanha leskirouva on huonokuuloinen. Kuvissa huone on kyllä täyteen ahdettu koriste-esineitä, mutta sänky näytti ihan mukavalta.
En voi lähteä reissuun, ennenkö selvitän paljonko kissani saa eläkettä? Hukkasi ruoja minun pankkikorttini. Ettekä ehkä halua kisuliani matkalle???
Minäminäminä!! Siitä onkin aikaa, kun oon ollu av-matkalla 🤩
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Iiiikkkk.
Kuulin huhuja et se luistindiivakaunotar (????)
olis tulossa. Oieieieiei!!!
Vai olikoha runokiira?
Jos Alpertti on mukana juhlissa niin en lähde matkaan.
T. Impiempiumpilampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin me saadaan kuninkaan kansliasta tilatut vip-passit, lentokentälläkö? Entäs miten turvajärjestelyt on hoidettu, AV kun on erittäin tunnettu klubi maailmalla?
Britannian hovi lähettää meitä vastaan lentokentälle omat henkivartijat/turvajoukot.
Meidän ei tarvitse olla peloissamme, kone tarkistetaan ja suojelulle on hoidettu.
Ap
Toivon, että mahdolliset käärmeet löydetään ajoissa - niitä olen lukenut viime aikoina löydetyn lentoneista.
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden mutta muutama taustatietoa ja ehto olisi.
Onhan kylppärin hanat oikeaoppisesti puunattu?
Eihän poikalapsihullu tule mukaan?
Jos etunimihullu on matkassa niin voin koneessa ottaa viereisen istuimen sekä meno- että paluumatkalla. Mutta paikan päällä sit haluan keskittyä kruunajaisiin.
Minusta olisi kyllä kiinnostavaa tietää, mikä nimi tuoreen kunkun mielestä sopisi Pierre-Maksimuksen ja Turbinellan sisaruksen nimeksi.
Kullius maksimus jos nyt brittiperinteitä noudatetaan (monty python).
Vierailija kirjoitti:
En onnistu ilmottautumaan. Mode inhoo mua ja herjaa: Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen
Kaikki tietää ettei siis koskaan
Olis ollu fiini reissu
Sama täällä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Frogmore cottagessa on eritasoisia- ja hintaisia majoituksia. Itse varasin vain ullakkomajoituksen omalla makuupussilla. Siellä on vain yöastia, ei vessaa. Ullakkokerroksen parempi majoitus on sellainen kapea lautasänky, yhteisvessa on, kylmä vesi, ei suihkua.
Muihin huoneisiin ei pääse, kun Harry siellä just pakkaa muuttolaatikoita.
Ap, minkä tason majoitus kuuluu meille tarjottuun pakettiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.
Entäs mun viikki ja kuukki?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meitä majoiteta Frogmore cottageen?
Hyvin paljon mahdollista. Charles on tosin voinut ajaa Andyn kapsäkkeineen jo sinne, mutta nou hätä, hän tykkää vain teinipissiksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo meni jollain naama nurin.
Varmaan kilttimiehellä, jota ei taaskaan oteta mukaan matkalle, jossa muut ehkä pääsee pussaamaan ja ihastumaan.
Tietenkään ei tarvitse raahata omia kilttimiehiä mukana, onhan Iso-Britannialla kilttimiehiä omasta takaa. Säkkipilleineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onnistu ilmottautumaan. Mode inhoo mua ja herjaa: Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen
Kaikki tietää ettei siis koskaan
Olis ollu fiini reissu
Vaihda kännykkää. Eikä mode sentään sen jälkeen jäljiltä sinua, jos ip-osoite vaihtuu? Siis kai ne puheet palstan moderaattoreista on vahvasti liioiteltuja? Olen aina luullut niin.
Kyllä sinut tunnistaa jo kirjoitustyylistä ja me kaikki näemme ip-osoitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo meni jollain naama nurin.
Varmaan kilttimiehellä, jota ei taaskaan oteta mukaan matkalle, jossa muut ehkä pääsee pussaamaan ja ihastumaan.
Tietenkään ei tarvitse raahata omia kilttimiehiä mukana, onhan Iso-Britannialla kilttimiehiä omasta takaa. Säkkipilleineen kaikkineen.
Linnan pihalta vois yrittää houkutella sellaisen karhunnahkapipoisen kilttisotilaan mukaan.
Majoituspaikassa sitten muistatte, että hiljaisuus alkaa klo 23.00!!
En halua että reissuun osallistuu se yks kun silittää matkalla tunikoitaan. Toiset kompuroi sit siihen johtoon.
En halua että reissuun osallistuu se yks kun leikkii pyörtynyttä ja makaa lattialla (päiväkaudet) toivoen et joku herrasmies nostaisi sen ylös.
Kompuroimisvaara tässäkin.
Muuten olen erittäin suvaitsevainen, juu sii