Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu mukana, mielellään tulen tsirbuleiden kanssa dallailemaan keväisille Lontoon kaduille, illalla diskoon ja piikki on sitten auki, joten drinksuja kannetaan prikkakaupalla pöytään!
Muistathan sitten ne ihanat I London-boxerit 😍
Tossa oli kyllä sydän välissä I ja London-sanojen, siis
Vierailija kirjoitti:
Voiko sian jättää lentokentälle säilytykseen?
Eiei, jätä se! Jo ennen kenttää 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏
Olen harjoitellut kuningasta varten kyylkyvatkaustanssin. Voin opettaa sen koko ryhmälle.
Mahtavaa! Frillahame sopii niin hyvin vatkaukseen. Mutta mikä taustamusaksi, Girls just wanna have fun vaiko eeppinen God save the King?
God Save The Kingis voisi olla kaikille ikä- ja kuntoluokille soveltuva rytmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏
Olen harjoitellut kuningasta varten kyylkyvatkaustanssin. Voin opettaa sen koko ryhmälle.
Mahtavaa! Frillahame sopii niin hyvin vatkaukseen. Mutta mikä taustamusaksi, Girls just wanna have fun vaiko eeppinen God save the King?
Kaija Koo: Kaunis rietas onnellinen. Sen tahtiin voidaan voimaantua!
Hyvä idea! Juhlakaluparillekin voisi nousta mieleen pari nostalgista muistoa nuoruusajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tapailumiehen ottaa mukaan?
Entä exän?
Kanssamatkustajien näkökulmasta ota molemmat. Jos sattuu huono elokuva niin on jotain mielenkiintoista seurattavaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo: Kaunis rietas onnellinen. Sen tahtiin voidaan voimaantua!
Hyvä idea! Juhlakaluparillekin voisi nousta mieleen pari nostalgista muistoa nuoruusajoilta.
Varovasti hei nyt, ei tiedä miten innostuvat vielä. Voi saada kruunajaiset ihan uudentyyppistä hypetystä. Harza vois tosin tykätä, kun eiks ne Megsun kans halunneet hovin pölyjä hieman tuuletellakin.
Siis mitä ihmettä että???
Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.
Tsiisus, yritin useasti.
Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.
Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!
Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo meni jollain naama nurin.
Varmaan kilttimiehellä, jota ei taaskaan oteta mukaan matkalle, jossa muut ehkä pääsee pussaamaan ja ihastumaan.
Tietenkään ei tarvitse raahata omia kilttimiehiä mukana, onhan Iso-Britannialla kilttimiehiä omasta takaa. Säkkipilleineen kaikkineen.
Linnan pihalta vois yrittää houkutella sellaisen karhunnahkapipoisen kilttisotilaan mukaan.
Eikö se ookkaan rämemajavan karvaa.
Voihan halavattu, minä en huoli mitään karhun karvoja hienoon klänningiini.
Sarlesille aattelin viedä suomalaiset (vähän käytetyt) sukkanauhat. Eikös se johki sukkanauha ritarikuntaan kuulu, kai ne kilpailee siitä kuka enempi on niitä saanu.
Ga milla magialle aattelin viedä kaarnasta veistetyn peilin, voi sit miettiä kuka sieltä kurkkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kilttimiehellä, jota ei taaskaan oteta mukaan matkalle, jossa muut ehkä pääsee pussaamaan ja ihastumaan.
Tietenkään ei tarvitse raahata omia kilttimiehiä mukana, onhan Iso-Britannialla kilttimiehiä omasta takaa. Säkkipilleineen kaikkineen.
Linnan pihalta vois yrittää houkutella sellaisen karhunnahkapipoisen kilttisotilaan mukaan.
Voihan halavattu, minä en huoli mitään karhun karvoja hienoon klänningiini.Sarlesille aattelin viedä suomalaiset (vähän käytetyt) sukkanauhat. Eikös se johki sukkanauha ritarikuntaan kuulu, kai ne kilpailee siitä kuka enempi on niitä saanu.
Ga milla magialle aattelin viedä kaarnasta veistetyn peilin, voi sit miettiä kuka sieltä kurkkii.
Voe tokkiisa, karva kuin karva, olkoon sitten rämemajavaa tai otson ahterivilloja. Mutta eikös hienoimmissa hallitsijan viitoissa ole ollut näätää, jokos sellainen sun klänningiisi kelpaisi??
Camillamagialle uusi hieno peilikin, voi kysellä Charlesin kanssa breakfastilla ken on maassa kaunehin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan halavattu, minä en huoli mitään karhun karvoja hienoon klänningiini.Sarlesille aattelin viedä suomalaiset (vähän käytetyt) sukkanauhat. Eikös se johki sukkanauha ritarikuntaan kuulu, kai ne kilpailee siitä kuka enempi on niitä saanu.
Voe tokkiisa, karva kuin karva, olkoon sitten rämemajavaa tai otson ahterivilloja. Mutta eikös hienoimmissa hallitsijan viitoissa ole ollut näätää, jokos sellainen sun klänningiisi kelpaisi??
Camillamagialle uusi hieno peilikin, voi kysellä Charlesin kanssa breakfastilla ken on maassa kaunehin?
Jep, näätä olis kova juttu. Vois vaan arvuutella kuka tai mikä se on josta kovin haju lähtee.
Sais ainaki tilaa ympärilleen.
Kyllä mun klänningi aina näädän karvat kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, näätä olis kova juttu. Vois vaan arvuutella kuka tai mikä se on josta kovin haju lähtee.
Sais ainaki tilaa ympärilleen.
Kyllä mun klänningi aina näädän karvat kestää.
Kai siitä näädästä on sentäs rekisteröintimaksu jo maksuun menossa, ja sirutettukin toki?
Tuostahan keksinkin, jotta pitäiskö meiät kaikki siruttaa, niin ei sitten kukaan ainakaan eksyis lopullisesti noin isoissa pirskeissä 🤫?
Voitais sitten vaikka Prismasta semmonen kätevä skannauslaite vähän ku lainata, ( voin laittaa Munsalan päälleni, kun käyn ostoksilla muutenkin), niin sillä sitten tarkistetaan kuka oli kuka 😬
Joku Meghan-hullu toimii reportterina ja lähettää kommenttia kruunajaisista viiden minuutin välein 😊
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä että???
Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.Tsiisus, yritin useasti.
Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!
Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???
Joku antirojalisti ilmeisesti halusi torpedoida häämatkasuunnitelmamme. :(
Aijon saada kokoelmiini upeita muistoesineitä kruunajaisista, ehkä hienot posliinikahvikupit kuningasparin kuvilla. Minulla on jo muistoesineitä brittikuninkaallisten suurista juhlista, kuten Williamin ja Catherinen häistä, Harryn ja Meghanin muistokuppeja olen myymässä, jos edes on halukkaita ostamaan ne, halvalla menee! Meni jotenkin maku...
Onhan kaikkien Munsalan kansallispuvut pesty hajusteettomilla? Nyt kuulin varman tiedon, että kaikki jännämiehet pukeutuvat kilttiin, sen alle ei perinteisesti laiteta mitään. Porvoon klaanin ruutukuosi olis suositeltava, niin erottuvat muista kilttimiehistä. Tennissukat käy, jos on pesukone sattunut syömään ne tupsusukat.
Voinko ottaa mukaan pizzaa, jossa on ananasta?
Vierailija kirjoitti:
Aijon saada kokoelmiini upeita muistoesineitä kruunajaisista, ehkä hienot posliinikahvikupit kuningasparin kuvilla. Minulla on jo muistoesineitä brittikuninkaallisten suurista juhlista, kuten Williamin ja Catherinen häistä, Harryn ja Meghanin muistokuppeja olen myymässä, jos edes on halukkaita ostamaan ne, halvalla menee! Meni jotenkin maku...
Äläpäs hoppuile, Suusexien faniklubi ostaa ne M&H -kupit hyvään hintaan. Sen kun otat tarjouksia vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Voinko ottaa mukaan pizzaa, jossa on ananasta?
Tottahan toki, kunhan muistat ottaa jälkkäriksi puddingin.
Voidaanko esittää reissussa omia runojamme?
Täällä pitkä ketju julkaistuna, osa jo poistunut. Taatusti parempia kuin kiirunot!
Ota mukaan vaan. Voi vartioida ruumassa mummaa ja kaksosia, etteivät pyri sieltä pois kesken lennon.