Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Ja sitten asiallisia keskusteluja Meghanista ja Harrysta kiitos! En aio hävetä silmiäni päästä jos ERÄÄT av matkalaiset alkavat esim Charlesin ja Camillan kuullen haukkumaan Meghania.. Se on arvokas tilaisuus, eikä mikään pelkkä av häppening, vaikka paikalla ollaankin sankoin joukoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.
Ei, tämä on lapsivapaa matka. Pakkoko niitä porsittuja pershedelmiä on jokapaikkaan mukaan ottaa?
Etkä ainakaan ala imettämään koneessa!!!
Imetän kruunajaisten eturivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on mitä odottaa ja suunnitella! Pitäiskö meidän linjata Katen kanssa kuitenkin asut ettei viedä häneltä huomiota? Meghanhan ei tuu, joten sen puoleen ei väliä. Onko joku jo tarjoutunut Harrylle aveciksi?
Kun nyt Harryn otit puheeksi, niin muistutukseksi kaikille että keskustelu on sitten asiallista läpi koko reissun! Whatever asiallinen means...
Pitääkö pyytää modetkin mukaan...
Kyllä ne tulevat ihan pyytämättäkin!
Mielipiteitä.
Onko ok jos pidän kirkossa ja parvekkeella Munsalan kansallispukua ja muuten tunikaa ja legginsejä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
No hei, siinähän on ollut vappu ihan muutama päivä ennen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
No hei, siinähän on ollut vappu ihan muutama päivä ennen..
Aion laittaa yo-lakin koko reissun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Vaikket tarjoutuisikaan, me ängettäisiin sinne silti. Kun sähän kätevästi asut siinä lähellä, ois kiva nähdä pitkästä aikaa. Äitisikin jo lupaili puolestasi, että tokihan se ottaa teidät kylään ja yöksikin, sinne vaan ovelle yllättämään!
Kai samalla voit kierrättää meitä katsomassa nähtävyyksiä? Ja mä sitten haluaisin englantilaisen aamiaisen.
Lähtisin kyllä mukaan, mutta meillä on kotona aviokriisi menossa. Kaupassa joku hutsu huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa ja taas mies tuotti pettymyksen. Jätänkö sen sian?
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne pukeudutaan? Käykö Munsalan kansallispuku?
Onko Porvoosta järjestetty yhteiskuljetus?
Kansalan munsallispuku käy vallan mainosti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin me saadaan kuninkaan kansliasta tilatut vip-passit, lentokentälläkö? Entäs miten turvajärjestelyt on hoidettu, AV kun on erittäin tunnettu klubi maailmalla?
Britannian hovi lähettää meitä vastaan lentokentälle omat henkivartijat/turvajoukot.
Meidän ei tarvitse olla peloissamme, kone tarkistetaan ja suojelulle on hoidettu.
Ap
Toivon, että mahdolliset käärmeet löydetään ajoissa - niitä olen lukenut viime aikoina löydetyn lentoneista.
Ainut käärme löytynee sieltä päähenkilön pöksyistä, arvaan mä 😬
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä.
Onko ok jos pidän kirkossa ja parvekkeella Munsalan kansallispukua ja muuten tunikaa ja legginsejä?
Muista Crocksit ( ne Tokmannin, josta yrittivät kassalla ottaa ylihintaa 🙄 )
Hopeakettu mukana, mielellään tulen tsirbuleiden kanssa dallailemaan keväisille Lontoon kaduille, illalla diskoon ja piikki on sitten auki, joten drinksuja kannetaan prikkakaupalla pöytään!
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotan, että laitetaan mustat frillamekot ja sellaiset marimekon hihna-laukut, niin tunnistetaan toisemme?
Kannatetaan koska en enää mahdu perintö-Munsalaan (jos koskaan mahduinkaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on mitä odottaa ja suunnitella! Pitäiskö meidän linjata Katen kanssa kuitenkin asut ettei viedä häneltä huomiota? Meghanhan ei tuu, joten sen puoleen ei väliä. Onko joku jo tarjoutunut Harrylle aveciksi?
Kun nyt Harryn otit puheeksi, niin muistutukseksi kaikille että keskustelu on sitten asiallista läpi koko reissun! Whatever asiallinen means...
Pitääkö pyytää modetkin mukaan...
Kyllä ne tulevat ihan pyytämättäkin!
Totta kai! Niitä harvoja työsuhde-etuja. Siis työsuhteiden ohella.
Vierailija kirjoitti:
MIhis mumma laitetaan matkan ajaksi?
Ruumaan niitä kaksosia vahtimaan.
Mummat tykkää hoivailla pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat niin ruma pari, etten halua niitä nähdä.. Minun paikka vapaa.
Ihanaa... ei kun kurjaa ettet pääse.
Mä ottaisin sen vapaan paikan, koska haluisin miehen mukaan, vaikkei se itse haluakaan.
Mutta kun tämä olis niitä muistoja, joita hellitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIhis mumma laitetaan matkan ajaksi?
Ruumaan niitä kaksosia vahtimaan.
Mummat tykkää hoivailla pieniä.
Eikös niiden kaksosten vuoro ollu vahtia mummaa 😏?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu mukana, mielellään tulen tsirbuleiden kanssa dallailemaan keväisille Lontoon kaduille, illalla diskoon ja piikki on sitten auki, joten drinksuja kannetaan prikkakaupalla pöytään!
Muistathan sitten ne ihanat I London-boxerit 😍
Voiko sian jättää lentokentälle säilytykseen?
Ymmärrän hyvin, että lapsivapaa matka. Ymmärrän, että kukaan muu ei tuo lapsia. Mutta ei kai haittaa, että mä nyt tän kerran otan kolme pikkulasta mukaan, kun en nyt saanut mitään hoitopaikkaa niille? Kyllä ne siinä seassa menevät ja kaikkihan tykkää lapsista. Jos joku sanoo jotain vastaan, on lastenvihaaja!!!!11 Järkyttävää!
Ja eikö tää teidän tarjoama ruoka olekaan suolatonta, eihän lapset voi syödä tätä! Eikö täällä ole mitään virikkeitä lapsille, niillä on tylsää!