Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
141/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai meitä majoiteta Frogmore cottageen?

Vierailija
142/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sopivaa r a h kaa tai jug. van huk sille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin jo Charlesille lahjan. Englanninlakua jonka laitan tarjolle Aaltovaasiin. Sit vois antaa vielä saunavihdan kun kunkku on luontoihminen.

No huh, onneksi et hankkinut samaa kuin minä. Mun lahja on vihreät kuulat mariskoolissa.

Tuo on jo liian eksoottista!

Vierailija
144/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä viedä Camillallekin tamponikoru

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1c89f7d3-cf84-493c-95f6-0434b09…

Pieni Charles Camillan tamppooninnaruun.

Tämä on mahtava idea!

Ehkä lahja voidaan antaa joko koko kansan edessä tai niissä Illuminaatin privaattipippaloissa joihin pääsemme joka ilta?

Unohtui meinaan sanoa, että joku uhrilahja (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan?) Halutaan sinnekin.

Verta tai jotain pitäisi olla ja sitähän tamponeisaa on, eli kelpaisiko?

Ja Kela hyväksyy myös kaikki matkakulut tt-tuessa, siitä kyseltiin myös + matka ei maksa mitään.

Asusta pitäisi ehkä äänestää, pukeutuvatko kaikki samalla tavalla (sitä joku ehdotti, ettemme vie liikaa huomiota) vai ei?

Ap

Ap

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mahtava idea!

Ehkä lahja voidaan antaa joko koko kansan edessä tai niissä Illuminaatin privaattipippaloissa joihin pääsemme joka ilta?

Unohtui meinaan sanoa, että joku uhrilahja (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan?) Halutaan sinnekin.

Ja Kela hyväksyy myös kaikki matkakulut tt-tuessa, siitä kyseltiin myös + matka ei maksa mitään.

Asusta pitäisi ehkä äänestää, pukeutuvatko kaikki samalla tavalla (sitä joku ehdotti, ettemme vie liikaa huomiota) vai ei?

Ap

Ap

Jos meinaatte uhrata lampaan, niin mä en lähde!

Vierailija
146/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan Charlesille ja Camillalle lahjaksi pienen Suomenpystykorvanpennun, sirutettuna, rokotettuna sekä madotettuna.👌🙈🙀

Vierailija
147/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mutta muutama taustatietoa ja ehto olisi.

Onhan kylppärin hanat oikeaoppisesti puunattu?

Eihän poikalapsihullu tule mukaan?

Jos etunimihullu on matkassa niin voin koneessa ottaa viereisen istuimen sekä meno- että paluumatkalla. Mutta paikan päällä sit haluan keskittyä kruunajaisiin.

Vierailija
148/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mahtava idea!

Ap

Ap

Jos meinaatte uhrata lampaan, niin mä en lähde!

Ei, ei saa pärääntyä matkalta!

Puhelimeni temppuili juuri, kun tuosta asiasta tuli puhe (mikä kyllä oli outoa, oikeasti se oli outoa) ja jotenkin käsitin että haluavat muka veriuhrin, verta ja uhrin?

Mutta tuskin illuminaatti sellaista haluaa, eihän?

Camillan tamponinnarukoru lienee sinne sopiva lahja, en usko että kyseessä on mikään muu kuin (korkeintaan?) Symbolinen uhraus?

Sitäpaitsi me av-ihmiset menemme sinne vain näyttämään, miten OIKEASTI juhlitaan - kukaan ei ole vielä juhlimassa meille pärjännyt!

Ap

Vierailija
149/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden mutta muutama taustatietoa ja ehto olisi.

Onhan kylppärin hanat oikeaoppisesti puunattu?

Eihän poikalapsihullu tule mukaan?

Jos etunimihullu on matkassa niin voin koneessa ottaa viereisen istuimen sekä meno- että paluumatkalla. Mutta paikan päällä sit haluan keskittyä kruunajaisiin.

Hanat ovat oikeaoppisesti puunattu.

Palstahulluille on ehdoton porttikielto, brittien turvamiehet eivät päästä heitä koneeseen.

Ei hätää siis.

Ap

Vierailija
150/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko Camilla tamponinnarukorua? Eikö ikää ole jo sen verran että tamponeja ei enää liiemmin tarvitse 🤔

Vierailija
151/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnistu ilmottautumaan. Mode inhoo mua ja herjaa: Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen

Kaikki tietää ettei siis koskaan

Olis ollu fiini reissu

Vierailija
152/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne torpat ja emättimet... siis norpat

Vierailija
153/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartsa ei meinaa kauaa viipyä, Artsin synttärit 4 v samana päivänä joten koneelle niin pian ku mahollista. 

Vierailija
154/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan sitten ruunajaiset kestää mutta ei osallistu pippaloihin. 

Vierailija
155/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko Camilla tamponinnarukorua? Eikö ikää ole jo sen verran että tamponeja ei enää liiemmin tarvitse 🤔

Mistä saa tamponinnaruja ne, ketkä ei enää tamponeja tarvi?

Vierailija
156/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En onnistu ilmottautumaan. Mode inhoo mua ja herjaa: Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen

Kaikki tietää ettei siis koskaan

Olis ollu fiini reissu

Vaihda kännykkää. Eikä mode sentään sen jälkeen jäljiltä sinua, jos ip-osoite vaihtuu? Siis kai ne puheet palstan moderaattoreista on vahvasti liioiteltuja? Olen aina luullut niin.

Vierailija
157/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tena-koru olla ajankohtaisempi 👵🏻

Vierailija
158/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantiin! Joo:) ja jos löytyy jotain mukavaa mies avecia tälläiselle kivalle sinkkunaiselle,niin tänne sopisi :)

Vierailija
159/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin jo Charlesille lahjan. Englanninlakua jonka laitan tarjolle Aaltovaasiin. Sit vois antaa vielä saunavihdan kun kunkku on luontoihminen.

No huh, onneksi et hankkinut samaa kuin minä. Mun lahja on vihreät kuulat mariskoolissa.

Minun mielestä muistaminen on kuitenkin tärkeintä. Vien ruusun ja juhlamokkapaketin.

Jos olisin Charlesin kummi niin antaisin 50 €.

Kuitenkin järjestää juhlat vain rahalahjojen toivossa.

Mä en myöskään mee tohon lankaan, että alkaisin maksaa jostain kämäsistä kruunajaistarjoiluista.

Mä vien pullon simaa, mut muistaako kukaan mistä niitä kelluvia rusinoita sai ostaa 🤫?

Vierailija
160/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frogmore cottagessa on eritasoisia- ja hintaisia majoituksia. Itse varasin vain ullakkomajoituksen omalla makuupussilla. Siellä on vain yöastia, ei vessaa. Ullakkokerroksen parempi majoitus on sellainen kapea lautasänky, yhteisvessa on, kylmä vesi, ei suihkua.

Muihin huoneisiin ei pääse, kun Harry siellä just pakkaa muuttolaatikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi