Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään Charlesin pään ympärysmittaa tiedossa? Jos vurkattaus hänelle arkikäyttöön kevyempi kruunu?
Ei ole tietoa, mutta voisiko virkattuun kruunuun laittaa joustavan kuminauhan? Tai jos virkkaisi siihen esim. korvaläpät ja niihin kiinnittäisi kätevät nauhat, jotka voisi sopia leuan alle, ettei kruunu putoa. Korvaläppien ansiosta sitä voisi käyttää kylmemmilläkin ilmoilla.
En nyt muista, onko Charlesilla leukaa 🙄, ei ainakaan laatikkoleukaa 😏
Blondie kirjoitti:
Olis varmaan Kätevän Emännän favoriitti reissu, onks kellään hänestä tietoa?
Tuleeko siirrettävä naisluola mukaan? Komero täynnään sherryä...
Käväsen Ukko Nooan saunassa ja tuun sit
Sano Satulle että muistaa ottaa laukun naulasta ennen lähtöä.
Pitäisi kyllä viedä Camillallekin tamponikoru
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1c89f7d3-cf84-493c-95f6-0434b09…
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kyllä viedä Camillallekin tamponikoru
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1c89f7d3-cf84-493c-95f6-0434b09…
Pieni Charles Camillan tamppooninnaruun.
Mä olen hölmö ilveilijä ja hölöttävä suurisuu, niin en saa osallistua Charlesin bileisiin. Me hömpät mennään Fergien varjobileisiin, siellä saa pönttöillä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin jo Charlesille lahjan. Englanninlakua jonka laitan tarjolle Aaltovaasiin. Sit vois antaa vielä saunavihdan kun kunkku on luontoihminen.
No huh, onneksi et hankkinut samaa kuin minä. Mun lahja on vihreät kuulat mariskoolissa.
Onko jännämiehiä tulossa yhtäkään matkaan mukaan?
Mie käyn Norjassa ostamassa jauhenlihaa ja teen meille jauhenlihapasteijat päiväteelle.
Vierailija kirjoitti:
Mie käyn Norjassa ostamassa jauhenlihaa ja teen meille jauhenlihapasteijat päiväteelle.
Pesetkö?
Mikä kruunajaisrahka eläkeläiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin jo Charlesille lahjan. Englanninlakua jonka laitan tarjolle Aaltovaasiin. Sit vois antaa vielä saunavihdan kun kunkku on luontoihminen.
No huh, onneksi et hankkinut samaa kuin minä. Mun lahja on vihreät kuulat mariskoolissa.
Minun mielestä muistaminen on kuitenkin tärkeintä. Vien ruusun ja juhlamokkapaketin.
Jos olisin Charlesin kummi niin antaisin 50 €.
Kuitenkin järjestää juhlat vain rahalahjojen toivossa.
Potentiaalinen skandaali kytee Westminster Abbey:n holvikaarten alla, jossain nurkassa.
Älkää sitten yllättykö mutta tein teistä kaikista mukaan lähtevistä äideistä jo lasun. Ne lapset kun on hankittu niin ne sitten hoidetaan eikä lähdetä mihinkään rällästämään!!!1!! Kiva aiheuttaa omalle lapselle ikuinen trauma ja rikkoa perusturvallisuus tuommoisen takia, ettette edes häpeä! Se on tunti per ikävuosi mitä siitä lapsesta ollaan erossa!!!!!
Onhan törkeät vapaat kassat varmasti työvuorossa? En halua yhtäkään reissulle mukaan.
En myöskään halua vieruskaveriksi:
Imettäjä-äityliä kaksosineen
Ällövonkausreplojen latelijaa
Omituisten uimahallikokemusten luettelijaa
Jari 26v
Ehkä voisin istua yksin
Kinkataanko tauoilla vai onko Hulahulahulavanteilua?
Ei mulle sovi. Pitää ilmoittaa että siirtää niitä kruunajaisia kun mulla on työvuoro sillon aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö?
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten yllättykö mutta tein teistä kaikista mukaan lähtevistä äideistä jo lasun. Ne lapset kun on hankittu niin ne sitten hoidetaan eikä lähdetä mihinkään rällästämään!!!1!! Kiva aiheuttaa omalle lapselle ikuinen trauma ja rikkoa perusturvallisuus tuommoisen takia, ettette edes häpeä! Se on tunti per ikävuosi mitä siitä lapsesta ollaan erossa!!!!!
Ikäkaudesta riippuen, nanny tai lukukausi sisäoppilaitoksessa sisältynee pakettiin.
Mutta mutta
Onko matkassa jotain sopivaa rahkaa tai jugurttia eläkeläiselle?
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Onko kruunajaispaikassa parketti vai illuminaatti? Mietin vain, että millaiset pyörät pitäisi olla nokkäkärryssä, jolla lahjaksi annettava abduktioliesi tuodaan.
Illuminaatti on järjestänyt abduktion juhliin, mutta kuka abduktoidaan?
Saattaa Brexit-termi saada uuden merkityksen koko juhladelegaation subduktoituessa täysin tuntemattomaan positioon. Vaikka toisaalta noin korkean profiilin tapahtumissa vartijoillakin on varmaan katoamistempun estävät interventioliedet.
Kertokaa jos tapaatte 😂