Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
Ei. Suomalaiset miehet lähestyy vain räkäkännissä baarissa ja silloin heitä ei jaksa kukaan. Ulkomaalaiset miehet joskus alkaneet jutella arkisissa tilanteissa ja tullut olo, että jos olisin ollut "mukana" enemmän, niin olisi voinut tulla treffikutsuakin. Olen ihan nätti, hoikka ja mukava, mutta en ota kauheasti kontaktia vieraisiin ihmisiin tai huomioi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.
Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.
Paras flaksi käy miesten puolelta, jos näytät kivalta, muttet liian hyvältä.
Näytän mielestäni rennolta ja kivalta. Helposti lähestyttävältä, todellakin. En liikaa laittaudu, hiukset oman ruskean väriset, pieni ehostus, klassisen naiselliset vaatteet, olen perinteinen, naapurintyttö, Dakota Johnson klooni.
Mutta tästä kommentista (kiitos siitä ylhäällä) alan miettimään olenko jotenkin liian fiini tai luotaantyöntävä tai jopa sen näköinen että olen parisuhteessa jo valmiiksi... mikä saa miehet pysymään poissa? Olen palstan kirjoitelmien mukaan unelma mutta en kumminkaan tosielämässä. En ymmärrä.
Voiko nainen tehdä senkin virheen sinkkuna että laittauu liikaa nätiksi joka päivä. Pelottaako se miehiä?
Vai onko naapurintyttömäisyys liian tosipeliä?
Eli siis helpompi iskeä vamppeja ja varmia saaliita jotka antaa ja heidät voi diskata kuin meitä vaimomatskuja??Mikä on miehen logiikka??
Johtuu ehkä siitä, ettei tosielämässä kukaan järkevä mies selvinpäin lähesty Dakota Johnson-klooneja keskellä kirkasta päivää. Eikä ketään muutakaan, ellei ole jotain erityisen tärkeää asiaa. Olen mielestäni ihan normaali mies, ja en kyllä lähesty naisia normaalissa arkielämässä keskellä päivää, enkä ole kuullut kenenkään muunkaan miehen oikeassa elämässä tätä harrastavan.
Sääli, todella sääli. Ne parhaat naiset voi löytyä selvinpäin. Alkoholi sumentaa tunnetusti tilannetajua.
Tämä kommentti ylhäällä vain kertoo miesten epävarmuudesta ja kyvyttömyydestä lähestyä naisia normaalissa päihteettömissää tilanteissa.
Suomimies on dorka.Sääli
Täällä on paljon naisia, jotka kokevat lähestymisiä häiriöksi asti. Eli eiköhän niitä lähestymisiä tule niiltä miehiltä, joiden niitä kuuluu tehdäkin. Suurimmalla osalla miehistä on kuitenkin normaali itsesuojeluvaistot ja estot päällä, eikä naisille mennä puhumaan ihan missä tahansa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Suomalaiset miehet lähestyy vain räkäkännissä baarissa ja silloin heitä ei jaksa kukaan. Ulkomaalaiset miehet joskus alkaneet jutella arkisissa tilanteissa ja tullut olo, että jos olisin ollut "mukana" enemmän, niin olisi voinut tulla treffikutsuakin. Olen ihan nätti, hoikka ja mukava, mutta en ota kauheasti kontaktia vieraisiin ihmisiin tai huomioi heitä.
Mene Tinderiin, niin sinun ei tarvitse odotella lähestymisiä. Siellä on ihan samat sinkut, kuin normaalissa elämässäkin.
Saa lähestyä, mutta ei seksuaalisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran Tokmannin kassalla luoda ihanaa poikaan kontaktia.
En saanut otettua kassakapulaa ja sormet lipesi,hän nosti sen siihen väliin.
Naurettiin yhdessä miten joskus sormet ei pelitä.
Hän osti vielä kuiville käsille tarkoitettua keefsin working`s handsiä ja oli niin mahdottoman suloinem mutta ujo.
Taisi häkeltyä minun flirttailusta ja pakeni äkkiä ostoksensa tehtyä.
🙄mutta en ihmettele, olisin saattanut itsekin häkeltyäItse olisi tulkinnut tuon ihan normaalina small talkina kassajonossa.
Sitähän se flirtti usein onkin, idiootti. Siitä se alkaa. Ei ihme että suomimiehet on sinkkuja
Ihan samat asiat olisi voinut jutella jonkun mummelin kanssa. Kannattaisikohan suominaisten vähän kehittää niitä flirttitaitojaan?
Hän sentään yritti, sinä pakenit paskahousu! Miehen kuuluu vastata jos nainen sanoo jotain. Kaikkiko naisten on tehtävä, senkin kaappih..o
Vierailija kirjoitti:
Saa lähestyä, mutta ei seksuaalisessa mielessä.
Kaikki naiset eivät kuitenkaan ole tätä mieltä, tai haluavat niitä lähestymisiä vain tietyn näköisiltä miehiltä. Nykyään myös naiset itse lähestyvät kiinnostavia miehiä, joten miesten ei tarvitse enää olla se osapuoli, joka epätoivoisesti yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.
Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.
Näytän mielestäni rennolta ja kivalta. Helposti lähestyttävältä, todellakin. En liikaa laittaudu, hiukset oman ruskean väriset, pieni ehostus, klassisen naiselliset vaatteet, olen perinteinen, naapurintyttö, Dakota Johnson klooni.
Mutta tästä kommentista (kiitos siitä ylhäällä) alan miettimään olenko jotenkin liian fiini tai luotaantyöntävä tai jopa sen näköinen että olen parisuhteessa jo valmiiksi... mikä saa miehet pysymään poissa? Olen palstan kirjoitelmien mukaan unelma mutta en kumminkaan tosielämässä. En ymmärrä.
Voiko nainen tehdä senkin virheen sinkkuna että laittauu liikaa nätiksi joka päivä. Pelottaako se miehiä?
Eli siis helpompi iskeä vamppeja ja varmia saaliita jotka antaa ja heidät voi diskata kuin meitä vaimomatskuja??Mikä on miehen logiikka??
Johtuu ehkä siitä, ettei tosielämässä kukaan järkevä mies selvinpäin lähesty Dakota Johnson-klooneja keskellä kirkasta päivää. Eikä ketään muutakaan, ellei ole jotain erityisen tärkeää asiaa. Olen mielestäni ihan normaali mies, ja en kyllä lähesty naisia normaalissa arkielämässä keskellä päivää, enkä ole kuullut kenenkään muunkaan miehen oikeassa elämässä tätä harrastavan.
Sääli, todella sääli. Ne parhaat naiset voi löytyä selvinpäin. Alkoholi sumentaa tunnetusti tilannetajua.
Tämä kommentti ylhäällä vain kertoo miesten epävarmuudesta ja kyvyttömyydestä lähestyä naisia normaalissa päihteettömissää tilanteissa.
Suomimies on dorka.Sääli
No miksi naiset eivät lähesty normaaleissa päihteettömissä tilanteissa? Jos sillä kerran saa parhaat naiset ja miehet?
Yleistät imbesilli.
Minä olen lähestynyt monessakin arkisessa tilanteessa, mutta onneksi en ole kohdannut sinua. Ei tulisi mieleenkään lähestyä jankkaaja peter pania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi lähestytä. En tosin käy muualla kuin ruokakaupassa vähän ennen kuin kauppa menee kiinni mutta en haluaisi että mua lähestytään vaikka kävisin ravintoloissa ym.
Tuolla asenteella en ihmettele jos ei lähestytä.
Kuten sanoin niin en haluakkaan että mua lähestytään. Ei siinä ole mitään ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran Tokmannin kassalla luoda ihanaa poikaan kontaktia.
En saanut otettua kassakapulaa ja sormet lipesi,hän nosti sen siihen väliin.
Naurettiin yhdessä miten joskus sormet ei pelitä.
Hän osti vielä kuiville käsille tarkoitettua keefsin working`s handsiä ja oli niin mahdottoman suloinem mutta ujo.
Taisi häkeltyä minun flirttailusta ja pakeni äkkiä ostoksensa tehtyä.
🙄mutta en ihmettele, olisin saattanut itsekin häkeltyäItse olisi tulkinnut tuon ihan normaalina small talkina kassajonossa.
Sitähän se flirtti usein onkin, idiootti. Siitä se alkaa. Ei ihme että suomimiehet on sinkkuja
Ihan samat asiat olisi voinut jutella jonkun mummelin kanssa. Kannattaisikohan suominaisten vähän kehittää niitä flirttitaitojaan?
Hän sentään yritti, sinä pakenit paskahousu! Miehen kuuluu vastata jos nainen sanoo jotain. Kaikkiko naisten on tehtävä, senkin kaappih..o
Kannattaisikohan sinun syödä ne lääkkeet?
Ei ole koskaan lähestytty.
Pidän urbaanilegendana sitä, että jotain naisia muka miehet lähestyisivät. Luulen ettäsellaisia väitteitä esittävät miehet ja se perustuu vain heidän kuvitelmiinsa, ei mihinkään faktaan.
T. Kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei olla koskaan lähestytty. Ei kyllä baareissakaan vaikka olen hyvännäköinen. Olen kuitenkin kirjolla enkä ota katsekontaktia. Se taitaa olla suurin syy.
Pitäisi nähdä kuva sinusta jotta muut voi ssnoa mielipiteensä. Kukaan ei ole kaikkien mielestä. Täysin makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Pidän urbaanilegendana sitä, että jotain naisia muka miehet lähestyisivät. Luulen ettäsellaisia väitteitä esittävät miehet ja se perustuu vain heidän kuvitelmiinsa, ei mihinkään faktaan.
T. Kaunis nainen
Jos olet oikeasti kaunis nainen, niin voit itse lähestyä lähes ketä tahansa miestä maan päällä. Joten miksi tuhlaat elämääsi siihen, että odottelet muiden tekevän asioita?
Vierailija kirjoitti:
T. Kaunis nainen
Ei ole urbaanilegendaa. T: Nainen. Paitsi että turha kai tätä on mainita kun et kuitenkaan usko.
Tässä ketjussa on ainakin yksi sen verran agressiivinen naisoletettu MT-tapaus kommentoimassa, että en kyllä ihmettele, jos ei kukaan halua lähestyä selvinpäin tai edes juovuksissa.
Isoäitini sanoi, ettet meikkaa koskaan.
Se ei tajunnut, että mulla oli päällä päivämeikki huulipunineen. Mulla vaan ei ollut sinistä silmämeikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jokainen lähestyjämies on epänormaali? Ilmeisesti ei sitten ole hyvä asia jos on sellainen nainen ketä miehet lähestyy?
En tiedä yhtään. Olen pitkälle aikuinen mies, eikä minulla ole kokemusta vieraiden naisten lähestymisestä kauppareissulla. En ole kuullut kenenkään muodostaneen parisuhdetta tällaisesta lähestymisestä, missä (yleensä mies) lähestyy naista jossain tavallisessa arjen tilanteessa. Suhteet ovat muodostuneet 60 prosenttisesti juhlatilanteissa, missä otetaan alkoholia. 35 prosenttia on muodostunut netissä ja 5 prosenttia työpaikalla. Noin karkeasti arvioituna.
Siinähän se paradoksi piileekin. Kaikenlaiset miehet lähestyvät niitä upeita naisia, mutta lähestyjät eivät tajua, että se upea nainen voi itse valita miehen. Eli se upea nainen käy yleensä pokaamassa itselleen sen mieluisimman miekkosen, eikä ole kiinnostunut niistä päivittäisistä pyrkyreistä. Siinä vieressä sitten naapurintyttömäiset naiset voivottelevat, kun kukaan ei lähesty. Ehkä jonkun kannattaisi yrittää meitä naapurintyttöjä joskus. Olemme varmasti vastaanottavaisempia iskuyrityksille kuin superkauniit naiset. :)
Juttelen miehenä aika usein naisten kanssa muuten vaan missä vaan jos on joku luonteva tilanne. Välillä on kyllä sellainen olo, että nainen on innoissaan siitä, että nyt vihdoin yritetään pokata jossain. Itse taas vähän hämmennyn tilanteesta, koska usein kysymyksessä on humattavasti nuorempi nainen, eikä se nyt vaan tunnu muutenkaan normaalilta alkaa ehdottelemaan jotain seikkailuja kaupassa. Vanhempien naisten kanssa taas yleensä saattaa syntyä jotain keskustelua tai vaihdetaan nyt vaan muutama sana, mikä tuollaisessa small talkissa on se tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jokainen lähestyjämies on epänormaali? Ilmeisesti ei sitten ole hyvä asia jos on sellainen nainen ketä miehet lähestyy?
En tiedä yhtään. Olen pitkälle aikuinen mies, eikä minulla ole kokemusta vieraiden naisten lähestymisestä kauppareissulla. En ole kuullut kenenkään muodostaneen parisuhdetta tällaisesta lähestymisestä, missä (yleensä mies) lähestyy naista jossain tavallisessa arjen tilanteessa. Suhteet ovat muodostuneet 60 prosenttisesti juhlatilanteissa, missä otetaan alkoholia. 35 prosenttia on muodostunut netissä ja 5 prosenttia työpaikalla. Noin karkeasti arvioituna.
Siinähän se paradoksi piileekin. Kaikenlaiset miehet lähestyvät niitä upeita naisia, mutta lähestyjät eivät tajua, että se upea nainen voi itse valita miehen. Eli se upea nainen käy yleensä pokaamassa itselleen sen mieluisimman miekkosen, eikä ole kiinnostunut niistä päivittäisistä pyrkyreistä. Siinä vieressä sitten naapurintyttömäiset naiset voivottelevat, kun kukaan ei lähesty. Ehkä jonkun kannattaisi yrittää meitä naapurintyttöjä joskus. Olemme varmasti vastaanottavaisempia iskuyrityksille kuin superkauniit naiset. :)
No miksi ne naapurintytöt eivät lähesty niitä vastaavanlaisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi lähestytä. En tosin käy muualla kuin ruokakaupassa vähän ennen kuin kauppa menee kiinni mutta en haluaisi että mua lähestytään vaikka kävisin ravintoloissa ym.
Tuolla asenteella en ihmettele jos ei lähestytä.
Kuten sanoin niin en haluakkaan että mua lähestytään. Ei siinä ole mitään ihmettelemistä.
Haluakaan. Siinä on ihmettelemistä miten suomalaiset naiset eivät osaa edes kirjoittaa.
No miksi naiset eivät lähesty normaaleissa päihteettömissä tilanteissa? Jos sillä kerran saa parhaat naiset ja miehet?