Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
421/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jared Manierka Kanadalainen moni-instrumentalisti, tuottaja ja laulun/musiikin tekijä

Tuli väärä ketju. sorry.

Haista vit*u.

Vierailija
422/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lähestyminen on varmaan alle parikymppisille nuorille helpompaa kuin vakaville ja arvokkaille aikuisille, joille kaikkein pahinta on kasvojen menettäminen ja nolaantuminen. Naapurin poika oli nuorena touhukas vilpertti, eikä aina kovin fiksunakaan pidetty. Hänellä oli kuitenkin rohkeutta. Hän huusi perjantailtana kadulla ensimmäiselle sattumanvaraisesti vastaantulleelle tytölle: aletaanko seurusteleen? Tyttö alkoi. Ei se juttu toki kestänyt, mutta nykyään naapurin poika on vastuullinen perheenisä. Hän ymmärsi murtaa turhat estonsa jo nuorena, ja se kannatti!

Ennen oli ennen. Nykyään menettäisi työnsä häirintäsyytöksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs ne naisten vaikeudet nyt on parisuhderintamalla. Vaikuttaa siltä että missä vaan ulkona ollessa mies tulee taluttamaan parisuhteeseen.

Jos näin on, niin samallahan se taluttava mieskin pääsee parisuhteeseen. Eli kaikki voittavat 👍

Vierailija
424/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 90-luvun alussa eräs nuori nainen lähestyi kysymällä minulta jostakin kaupan tuotteesta, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.

Vierailija
425/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon menevä voi kohdata hyllyttäjän tienaamassa  siinä sivussa kolaukset ja 9:- kulukorvauksen.                 -mäg-

Vierailija
426/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei nyt, eikä nuorempana,  baarissakin sain olla rauhassa miesten tavoitellessa kaikkia seurassani olevia kavereita.

Muutamassa parisuhteessa elämässäni ollut, ja kuunnellut huokailuja kuinka olisi ollut hienoa olla naisten keskuudessa suositumpi. Mitään ei kuulleni tarvinnut suodattaa. Esim. tv:ssä näkyy kaunis nainen, jonka ohjelman mies torjuu, niin kommentti "ei hitto, jos minua tuollainen nainen iskisi, niin en kyllä pakkeja antaisi!".

Nyt 35 -vuotiaana havaitsin, etten enää edes kaipaa parisuhdetta. En tiedä, ehkä olen nyt viimein sisältä tarpeeksi rikki, ettei enää ole mitään mielenkiintoa lähteä etsimään uusia pettymyksiä. Ison perheen ja tavallisen pienien ympyröiden elämän olisin halunnut. Talo maalla, mukava yksinkertainen elämä. Mutta antaa olla, eiköhän parisuhteet minun osaltani jo nähty.

Vierailija
427/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä ei uskalleta lähestyä, mutta jälkeenpäin sitten saatetaan laittaa viestiä somessa tai tykätä jossain Tinderissä tms. 

Tätä tekee lähinnä tyypit, joita tapaan töiden kautta. Olen 40-vuotias treenattu ja ihan nätti lapseton sinkkunainen. 

Vierailija
428/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livenä ei uskalleta lähestyä, mutta jälkeenpäin sitten saatetaan laittaa viestiä somessa tai tykätä jossain Tinderissä tms. 

Tätä tekee lähinnä tyypit, joita tapaan töiden kautta. Olen 40-vuotias treenattu ja ihan nätti lapseton sinkkunainen. 

Näin se on. Minäkin kerran laitoin tekstarin töissä kohtaamalleni ihanalle naiselle. Hän kiitteli rohkeudesta ja sanoi nätisti kiitos ei. Minulle jäi siitä kuitenkin hyvä mieli, koska uskalsin lähestyä. Eikä tarvinnut miettiä, että miksi en uskaltanut.

Vierailija
429/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ikinä. Elämäni ainoa parisuhde on alkanut omasta aloitteestani. Oikeastiko miehet vaan lähestyy teitä? En osaa kuvitellakaan tuollaista.

Vierailija
430/448 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali voisi olla urheiluhenkiselle hyvä paikka tutustua toiseen samanhenkiseen. Siinähän voi reenaamisen ohessa vaihtaa muutaman katseen, hymyn ja sanan. Niin on varmaan monikin suhde alkunsa saanut. Itselle tuo ei oikein käy, koska en tykkää kuntosalireenistä, vaikka muuten urheilen paljon.

Vierailija
431/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali voisi olla urheiluhenkiselle hyvä paikka tutustua toiseen samanhenkiseen. Siinähän voi reenaamisen ohessa vaihtaa muutaman katseen, hymyn ja sanan. Niin on varmaan monikin suhde alkunsa saanut. Itselle tuo ei oikein käy, koska en tykkää kuntosalireenistä, vaikka muuten urheilen paljon.

Kyllä.

Vierailija
432/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan lähestytä. Eikä lähestytty aikoinaan baareissakaan, koska joku sellainen pilkun aikaan narikkajonossa heiluva mies joka kysyy "läheks panee?" useammaltakin naiselta ei ole romanttinen eikä kiinnosta.

Vierailija
433/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikänä suomimies missään. Ma mut kyllä lähestyy

Vierailija
434/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei nyt, eikä nuorempana,  baarissakin sain olla rauhassa miesten tavoitellessa kaikkia seurassani olevia kavereita.

Muutamassa parisuhteessa elämässäni ollut, ja kuunnellut huokailuja kuinka olisi ollut hienoa olla naisten keskuudessa suositumpi. Mitään ei kuulleni tarvinnut suodattaa. Esim. tv:ssä näkyy kaunis nainen, jonka ohjelman mies torjuu, niin kommentti "ei hitto, jos minua tuollainen nainen iskisi, niin en kyllä pakkeja antaisi!".

Nyt 35 -vuotiaana havaitsin, etten enää edes kaipaa parisuhdetta. En tiedä, ehkä olen nyt viimein sisältä tarpeeksi rikki, ettei enää ole mitään mielenkiintoa lähteä etsimään uusia pettymyksiä. Ison perheen ja tavallisen pienien ympyröiden elämän olisin halunnut. Talo maalla, mukava yksinkertainen elämä. Mutta antaa olla, eiköhän parisuhteet minun osaltani jo nähty.

Just samanlaisen "tyytyjämiehen" kanssa on nuo minunkin kaksi nuoruudensuhdetta olleet! Jotain ihan muuta olisi haluttu, mutta minuun on sitten tyydytty koska parisuhde olisi kuitenkin kiva. Tuollaiset kommentit oli ihan tavallisia just kun katsottiin leffaa/telkkaria ja jopa mainoksissa olleita naisiakin mies ihasteli esim kuinka ei ollut koskaan tajunnutkaan kuinka kuumat tuollaiset bokserimalli-kalsarit naisella onkaan (oli siis joku sidemainos tai vastaava) ja sitten kun totesin, että aha niin mies vielä äkkiä lisäsi kuin säikähtäneenä, että toki pitää olla tuollainen hyvä peppukin toisin kuin sulla..

Mä en käsitä miten sitä antoikaan toisen kohdella noin kurjasti enkä heti tajunnut, ettei toinen vaan arvosta eikä rakasta yhtään vaan olisi valmis vaihtamaan mut samantien toiseen jos vaan joku tarjokas tyrkylle tulisi. 

Vierailija
435/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ikinä. Elämäni ainoa parisuhde on alkanut omasta aloitteestani. Oikeastiko miehet vaan lähestyy teitä? En osaa kuvitellakaan tuollaista.

Mä osaan, koska olen ollut paikallakin kun kavereitani on lähestytty ja tultu iskemään. Samasta syystä tiedän senkin olevan mahdollista ihan tosielämässäkin että ihastunut mies lentää toisesta maastakin tapaamaan naista ja vielä yllärinä..

Vierailija
436/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä viestistä tulee mieleen takavuosien Lapinlahden Lintujen groteski sketsi akka sen kun komistuu, kun mies hiippaili moottorisahan kanssa makuuhuoneeseen 😀

Vierailija
437/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just samanlaisen "tyytyjämiehen" kanssa on nuo minunkin kaksi nuoruudensuhdetta olleet! Jotain ihan muuta olisi haluttu, mutta minuun on sitten tyydytty koska parisuhde olisi kuitenkin kiva. Tuollaiset kommentit oli ihan tavallisia just kun katsottiin leffaa/telkkaria ja jopa mainoksissa olleita naisiakin mies ihasteli esim kuinka ei ollut koskaan tajunnutkaan kuinka kuumat tuollaiset bokserimalli-kalsarit naisella onkaan (oli siis joku sidemainos tai vastaava) ja sitten kun totesin, että aha niin mies vielä äkkiä lisäsi kuin säikähtäneenä, että toki pitää olla tuollainen hyvä peppukin toisin kuin sulla..

Mä en käsitä miten sitä antoikaan toisen kohdella noin kurjasti enkä heti tajunnut, ettei toinen vaan arvosta eikä rakasta yhtään vaan olisi valmis vaihtamaan mut samantien toiseen jos vaan joku tarjokas tyrkylle tulisi. 

Juuri tuo. Ja tuotiin muutenkin eri tavoin selväksi sitä, etten ole tärkeä ja arvokas, jonka eteen viitsisi nähdä pientäkään vaivaa. Ei koskaan treffejä niin, etten itse olisi raahannut toista mukanani, ei koskaan lahjoja merkkipäivänä, ei edes onnitteluja synttäreinä kun "musta sellanen on vaan vaivaannuttavaa". Ja ei edes suodatusta siitä, miten minun kuullen muita naisia kehuu/huokailuja minkälaisen naisen olisi halunnut. 

Vuosikymmenen suhteen jälkeen kun uusi suhde alkoi mennä samoille laduille, niin ymmärsin sentään viheltää pelin poikki. Ja päätin, että ei enää. Toivotan onnea niiden kauniimpien ja tavoitellumpien etsimiseen, itse jättäydyn näistä jo kokonaan pois.

Vierailija
438/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Luonto suojelee.

Vierailija
439/448 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lähestyvät puolisoani aina humalassa, eikä ole väliä vaikka olisin hänen seurassaan. Jos en ole, tulee suorasukaisempia pyyntöjä yömyssylle. Tämä on vaikuttanut paljon siihen mitä mieltä mieheni on näistä tyttöjen iltaa viettävistä naisista. Itse en tyttöjen iltoja kaipaa.

Kaupassa miehet ovat melko suorasukaisia ja saattavat tarttua p y l l y y n kiinni, mutta heillä lienee h u u m e/mt-lääketaustaa?

Vierailija
440/448 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin. Mutta olen huomannut, että jos uskaltaa aloittaa keskustelun, niin kyllä jonkinlaista keskustelua syntyy. Mikä sitten on romanttisessa mielessä, niin se nyt on sitten tulkinnanvaraista. Mutta netissä ei saa mitään vastauksia tyypeiltä, joita ei näe, ja joista ei tiedä, ovatko he edes olemassa. Kyllä liverohkeus palkitsee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän