Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luoton maksu etukäteen ja silti tulee vielä lasku samasta maksusta!

Vierailija
16.03.2024 |

Osaisikohan joku neuvoa. Maksoin viime su op verkkopankissa luotolla olleen summan pois kokonaisuudessaan ennenkuin verkkopankkiin ehti tulla lasku siitä. Alkuviikosta sitten olikin tullut sama maksu e-laskuna Maksamattomiin laskuihin. Aiemmin ei ole noin käynyt koskaan kun olen etuajassa maksanut. Olen yrittänyt saada yhteyttä op asiakaspalveluun, virka-aikaan en ehdi jonottaa niin kauan ja koko vkon on ollut joku häiriö siellä ettei pysty soittoaikaa varaamaan pankkiin.

Tietääkö kukaan päivittyykö tuo eräpäivänä maksetuksi vai vaatiiko erikseen yhteydenoton pankkiin? Onko kenellekkään käynyt samoin? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, muakin kiinnostaa tällainen. 

Vierailija
2/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita chatissa viesti 

et käyttänyt viitettä ja maksu ka lasu ei yhdisty automaattisesti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ei lue kuittaantuneeksi kun maksettiin ennen laskun tuloa. Osuuspankkiin soittaminen tai yleensäkään mikään yhteydenotto on tuskallisen haastavaa. Mulla kesti toista viikkoa ennen kuin onnistun lopettaa yhden palvelun sieltä, monta puhelua ja yritystä nettipankin kautta. En voi tajuta miten asioiminen tossa pankissa on saatu niin hankalaksi!

Vierailija
4/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sait viitenumeron laskulle, jota ei ollut tullut?

Vierailija
5/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita chatissa viesti 

Aiemmin on toiminut ok etukäteen maksaminen. Kyseessä säännöllinen kk-maksu. Ilmeisesti täytyy siis yrittää saada yhteys pankkiin. Täytyy kokeilla toimiiko chatti. 

Vierailija
6/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut siis säännöllisen kk-maksun samalla tavoin etukäteen aiemminkin ja laskua siitä ei ole enää tullut. 

Vierailija
7/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita chatissa viesti 

Aiemmin on toiminut ok etukäteen maksaminen. Kyseessä säännöllinen kk-maksu. Ilmeisesti täytyy siis yrittää saada yhteys pankkiin. Täytyy kokeilla toimiiko chatti. 

Jos siinä on viitenumero oikein niin kyllä se on maksettu eikä tartte sitä laskua maksaa, toki voi pankkiin soittaa, mutta tuskin mitään ongelmaa

Vierailija
8/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskun voi poistaa jos on jo maksettu 

Vierailija
9/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita chatissa viesti 

Jos siinä on viitenumero oikein niin kyllä se on maksettu eikä tartte sitä laskua maksaa, toki voi pankkiin soittaa, mutta tuskin mitään ongelmaa

Ok, kiitos tiedosta.

Vierailija
10/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut siis säännöllisen kk-maksun samalla tavoin etukäteen aiemminkin ja laskua siitä ei ole enää tullut. 

Miksi sun pitää söheltää omia juttujasi, etkä voi odottaa, että saat laskun ja maksat sen sitten? Luuletko sä saavasi jotain taivaspisteitä maksamalla laskun etukäteen?

Vierailija
11/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat matchata sen maksun ja laskun kun molemmat on tehty 

eli odota tiistaihin ennen kuin teet turhia yhteydenottoja 

Vierailija
12/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskun voi poistaa jos on jo maksettu 

Ok, kiitos tiedosta. 

Vierailija
13/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perintäkirjeen, kun maksoin etuajassa laskun ihan sillä viitenumerolla, mikä laskussa oli. Nyt kun olen taas kerran omasta mielestäni maksanut luottolaskun tyhjäksi tuli lasku, jonka mukaan pitäisi maksaa vielä 0,02 euroa.

Vierailija
14/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukausittain toistuvassa maksussa on aina sama viite, voi sen vanhan laskun viitteen kopioida helposti uuteen maksuun ja maksaa ennen uuden laskun tuloa. Jos taas uudessa laskussa on aina uusi viite, ei maksua voi oikein maksaa etukäteen ennen laskun muodostumista. Mahdollista on myös maksaa laskun juuri, kun uusi lasku on muodostumassa, mutta sitä ei ole lähetetty,  eikä maksu näy uuden laskun lähtiessä eteenpäin. Joka tapauksessa kannattanee ottaa yhteyttä ja varmistua, että maksu näkyy maksettuna.

Vierailija
15/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin OP yrityspankin luottosta ylimääräistä lyhennystä, seuraavassa laskussa ei tuonlyhennys näkynyt, mutta sitä seuraavassa kyllä.

T: nimim. Assburger

Vierailija
16/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksoin OP yrityspankin luottosta ylimääräistä lyhennystä, seuraavassa laskussa ei tuonlyhennys näkynyt, mutta sitä seuraavassa kyllä.

T: nimim. Assburger

Eli näissä laskuissa on "maksettava vähintään"- summa, saa vaihtaa suuremman summan tilalle.

Vierailija
17/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te maksatte jotain laskuja ettekä lyhennä luottoa suoraan kortin asetuksista?

Ei ole koskaan ollut em. ongelmia tällä tavalla, maksan aina kaikki ostokset pois kun olen saanut tuotteen enkä odota laskua (jonka poistan, jos tulee).

Vierailija
18/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se uusi lasku on muodostettu, ennen kuin aiempi suorituksesi on kirjautunut laskutusjärjestelmään.

Vierailija
19/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se uusi lasku on muodostettu, ennen kuin aiempi suorituksesi on kirjautunut laskutusjärjestelmään.

Ok, noinhan siinä todennäköisesti on käynyt. Kiitos vastauksista:)

Vierailija
20/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ikean kanssa tuollainen ongelma. Eräpäivä oli kuun lopussa ja maksoin kuun alussa laskun. Kirjasivat sen edellisen kuun maksuksi, sulki kortin ja lähetti muistutusmaksun jonka maksamalla sain kortin auki. Lisäksi maksoin kuun lopussa laskun. Siitä opin olemaan maksamatta ennen kuin lähellä eräpäivää