Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilpitön anteeksipyyntö palstan miehille, joita olen loukannut

Vierailija
14.04.2023 |

Heippa kaikki,

Olen 30-vuotias nainen ja olen viime aikoina miettinyt menneitä keskusteluja, joten haluan pyytää anteeksi kaikilta miehiltä, joita olen vähätellyt ja epäreilusti kutsunut "incel"-nimellä kiivaiden väittelyjen aikana. Ymmärrän nyt, että turvauduin tähän henkilöön kohdistuvaan hyökkäykseen puolustusmekanismina, kun tunsin olevani nurkkaan ajettu tai häviämässä väittelyä.

Olen tullut siihen tulokseen, että tällaisen halventavan termin käyttö on paitsi epäkunnioittavaa, myös ylläpitää stereotypioita, jotka haittaavat sekä miehiä että naisia. Toimintani oli lapsellista, ja olen syvästi pahoillani siitä.

Olen sitoutunut oppimaan virheistäni ja edistämään terveellisempiä, kunnioittavampia keskusteluja. Jatkossa lupaan keskittyä väittelyn sisältöön sen sijaan, että turvautuisin henkilökohtaisiin hyökkäyksiin tai halventaviin nimityksiin. On tärkeää, että käymme avointa, rakentavaa keskustelua ja tunnistamme, että voimme kaikki oppia toisiltamme.

Kaikille miehille, joita olen loukannut, pyydän vilpittömästi anteeksi. Tehän olette ihania!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uupp

Vierailija
62/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan eivät ikinä pyydä mistään anteeksi. Toki jos parisuhteessa niin saattaa saada suikkarin sen sijasta, tosin silloin hiljainen sopimus on että mies joutuu erheellisesti myöntämään olleensa väärässä(vaikka oikeasti nainen oli väärässä tai oli mokaillut jotakin), koska saa suikkarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi