Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilpitön anteeksipyyntö palstan miehille, joita olen loukannut

Vierailija
14.04.2023 |

Heippa kaikki,

Olen 30-vuotias nainen ja olen viime aikoina miettinyt menneitä keskusteluja, joten haluan pyytää anteeksi kaikilta miehiltä, joita olen vähätellyt ja epäreilusti kutsunut "incel"-nimellä kiivaiden väittelyjen aikana. Ymmärrän nyt, että turvauduin tähän henkilöön kohdistuvaan hyökkäykseen puolustusmekanismina, kun tunsin olevani nurkkaan ajettu tai häviämässä väittelyä.

Olen tullut siihen tulokseen, että tällaisen halventavan termin käyttö on paitsi epäkunnioittavaa, myös ylläpitää stereotypioita, jotka haittaavat sekä miehiä että naisia. Toimintani oli lapsellista, ja olen syvästi pahoillani siitä.

Olen sitoutunut oppimaan virheistäni ja edistämään terveellisempiä, kunnioittavampia keskusteluja. Jatkossa lupaan keskittyä väittelyn sisältöön sen sijaan, että turvautuisin henkilökohtaisiin hyökkäyksiin tai halventaviin nimityksiin. On tärkeää, että käymme avointa, rakentavaa keskustelua ja tunnistamme, että voimme kaikki oppia toisiltamme.

Kaikille miehille, joita olen loukannut, pyydän vilpittömästi anteeksi. Tehän olette ihania!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ChatGPT hyvästä aloituksesta!

Vierailija
42/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäloogisista argumenteista henkilöön hyökkääminen on kaikkein surkein, mutta siitä huolimatta yleisin.

Henkilön, joka tietää olevansa oikeassa argumentissaan, kannattaisi aina ottaa henkilöön hyökkäävä vasta-argumentti kohteliaisuutena ja tappion myöntämisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäloogisista argumenteista henkilöön hyökkääminen on kaikkein surkein, mutta siitä huolimatta yleisin.

Henkilön, joka tietää olevansa oikeassa argumentissaan, kannattaisi aina ottaa henkilöön hyökkäävä vasta-argumentti kohteliaisuutena ja tappion myöntämisenä.

Lerppismuna inseli yrittää oikein argumentoida :D

Vierailija
44/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lerppismuna inseli yrittää oikein argumentoida :D

Kiitos.

Vierailija
45/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ChatGPT hyvästä aloituksesta!

Joo pakko sitä on välillä käyttää, tosin ois vielä pitänyt laittaa se muuttamaan aloituksen kielenkuvan slanginomaiseksi, kykenee siihenkin, ainakin tuo nelosversio. Hööhhöhöhh vieläkin naurattaa kun jotkut kuuli että nainen ihan oikeasti pyysi miehiltä anteeksi hahahahahaha

Ap

Vierailija
46/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
47/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

No tämähän oli harvinaisen positiivinen ja rehellinen palstakirjoitus. Pisteet tästä ap:lle.

Naisilla tosiaan on tapana turvautua henkilöhyökkäyksiin, olkiukkoon ja maalitolppien siirtämiseen kun he kokevat häviävänsä suorassa ja reilussa väittelyssä. Hienoa että ap on tunnistanut tämän piirteen itsessään ja pyrkii johonkin parempaan.

Kiitokset tästä kaikkien meidän K&K-miesten (kilttien & kunnollisten) puolesta!

Kyllä ne ovat miehet, jotka hyökkäävät henkilöön, eivät naiset.

Vierailija
48/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

Nou shit Scherlock! Koska naisia yhtään tunteva tietää etteivät he ikinä pyytäisi anteeksi miehille sanomisiaan. Parisuhteessakin antavat mielummin poscioton kuin pyytävät anteeksi jostain.

Ap

Vierailija
49/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO EI VAISKAAN!

Oon Ap ja mies.

Ette kai oikeasti luulleet, että nainen kykenisi tuollaiseen itsereflektioon ja vieläpä kaiken lisäksi pyytäisi sanomisiaan anteeksi miehiltä? HAA HAA HAAAH 

Sallika mun nauraaa höhöhöhöhöhö

Ap

En todellakaan usko, että tämä olisi ketjun oikean aloittajan kirjoittama kommentti.

Vierailija
50/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT on vallannut AaVeen!

Vierailija
51/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pyytö häväksytty. Vaikka itse olen hieman sivullinen niin yleistykset ja syytökset täysin viattomana ei ole ollut kiva juttu. Hyvä kun ap huomannut erheensä ja kykenee pyytämään anteeksi.

Vierailija
52/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Hei!

Minua et ole loukannut joten anteeksipyyntö on aiheeton ja ojennan sen Sinulle takaisin. 

Sitäpaitsi tämä paikka on sikala jossa ylläpitokin oksentaa palstalle kuten Kaffe-pulla. Siispä minä olen ottanut esimerkiä Hesarin ylläpidosta ja sikailen itse sujuvasti! 

Älä sikaile. Halvennat sikailulla meitä muitakin, mutta ennen kaikkea itseäsi. Tämä siis kaikella kunnioituksella

Anteeksi, mutta sikailu on tämän paikan standardi ja vaatimus. Ja kaikella kunnioituksela. Mietippä jotain Hesaria jonka uutinen on römpsä! 

Vierailija
53/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO EI VAISKAAN!

Oon Ap ja mies.

Ette kai oikeasti luulleet, että nainen kykenisi tuollaiseen itsereflektioon ja vieläpä kaiken lisäksi pyytäisi sanomisiaan anteeksi miehiltä? HAA HAA HAAAH 

Sallika mun nauraaa höhöhöhöhöhö

Ap

En todellakaan usko, että tämä olisi ketjun oikean aloittajan kirjoittama kommentti.

No et tietenkään usko,  koska pistin chatGPT:n kirjoittamaan aloituksen.

Ap

Vierailija
54/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirjoitus herätti minussa vain yhden kysymyksen: luuliko joku viaton oikeasti, että se on naisen kirjoittama? 😄

Vierailija
55/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä joku vaikka uskoon tullessaan haluta pyytää anteeksi asioita joista kokee omatuntonsa kolkuttelevan, ja monikin luulee että asiasta sanominen on loukkaavaa. Niin meidät tytöt on lapsesta kasvatettu.  Toivon että kaikki naiset elävät tarpeeksi vanhoiksi tajumaan että heitä on manipuloitu.

Vierailija
56/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kirjoitus herätti minussa vain yhden kysymyksen: luuliko joku viaton oikeasti, että se on naisen kirjoittama? 😄

Nähtävästi aika monikin meni halpaan.

Ap

Vierailija
57/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi aika monikin meni halpaan.

Ap

Niinhän sä kuvittelet.

Vierailija
58/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDddddddd minua kiinnostaa ku kilo pas**** mitä mieltä miehet ja incelit ovat niin kauan kun me naiset emme saa pahoitteluita siitä miten meidän isoäitejämme ja äitejämme on kohdeltu miesten toimesta saati miten edelleen kohdellaan. Tai se miten naisista puhutaan netissä eri palstoilla ja kommentti osioissa kiitos miesten.

Sitä ennen aivan sama ja oikeastaan hyvä vaan jos vaikka jokainen incel ja poika tap***** itsensä. Ei mulla muuta.

Vierailija
59/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luullut. Sokeakin näkee että on surkean pojulin kirjoittama. AP kys ei muuta.

Vierailija
60/62 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jengi otti aloituksen tosissaan ja kiittelee anteeksipyynnöstä. Hohhoijaa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän