Olen yksinäinen mies ja tulen tuskin kelpaamaan enää kellekään. Se on katkeroittanut minut
Tunnen syvää kateutta ja haikeutta kun näen ympärillä nuoria pariskuntia onnellisina. Itse tämmöinen korkeintaan sylkykupiksi kelpaava erakko. Haluaisin vielä joku päivä olla jonkun naisen puoliso, mutta aiheutan selvästi pelkkää inhoa ja vihaa nuorissa naisissa. Ei ole edes ystäviä joita nähdä
M26
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Laskekaa rimaa naiset ja kokeilkaa edes niitä tavismiehiä.. Ne tavismiehet on teille nirppanokille kuin ilmaa!
Kulta kun ei ole. Tavikset on parhaita <3
Tuhoisaa jatkaa tuota valheellista narratiivia, katkeroidutte vain valmiiksi.
taviksen kanssa naimisissa
Vierailija kirjoitti:
No meen huomen baariin ja laitan jotain parempaa seppälää päälle, katsotaan mitä sieltä löytyy vai löytyykö mitään
M26
Hyvä, juuri näin :) Muista että iloisuus tarttuu, eli positiivisella asenteella vain!
Vierailija kirjoitti:
Laskekaa rimaa naiset ja kokeilkaa edes niitä tavismiehiä.. Ne tavismiehet on teille nirppanokille kuin ilmaa!
Miksi minä näen ulkona lukuisia pareja, joissa on kaksi tavista päätyneet yhteen? Mistä teet tulkintasi, että tavismiehet olisi tavisnaisille ilmaa?
Kannattaa mennä maksullisiin naisiin. Sitä kautta saa itseluottamusta. Sen jälkeen onnistuu iskemään naisen vapailta markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se sinua hyödyttäisi, Allu? Sinä et edelleenkään ole tavismies.
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkoitan siis sellaista 20-30 vuotiasta nuorella naisella
M26
Lähtökohtaisesti 20-vuotias on sinulle aivan liian nuori. Sen ikäiset normaalit tyttöset eivät katsele 6v vanhempia. Tilastollisesti pari vuotta nuorempi on tavallisin ikäero, mies sen n. 2v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Lähtökohtaisesti 20-vuotias on sinulle aivan liian nuori. Sen ikäiset normaalit tyttöset eivät katsele 6v vanhempia. Tilastollisesti pari vuotta nuorempi on tavallisin ikäero, mies sen n. 2v vanhempi.
Parhaat miehet saavat helposti itseään nuorempia naisia Suomessakin. Ulkomailla saa tavismiehetkin.
Olet siinä iässä, että sun olisi pitänyt jo useamman vuoden rakentaa elämääsi: opiskella, tehdä kesätöitä/sivutöitä, harrastaa hankkia erilaisia taitoja, tutustua erilaisiin ihmisiin, kokeilla harrastuksia, vapaa-ajan viettotapoja jne.
Sen sijaan jatkeroidut, kun 20-22-vuotiaat ei kiinnostu susta Tinderissä.
Olet heille pääsääntöisesti yli-ikäinen! Varsinkin tuolla katkeroitumisellasi. Ketään ei kiinnosta katkerat, kitkerät ihmiset. Sellaiset kiinnostaa, jotka osaavat tuottaa itselleen iloa esim. harrastustensa kautta. Samalla muutkin saavat iloa.
Mars niihin opiskelijatapahtumiin! Siellä sitten vain pyrit nauttimaan kokemuksesta, etkä pyri heti jonkun pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä siinä on että naiset karttaa mua niin paljon, etenkin ne nuoret
M26
Sä olet setämies 20-vuotiaan silmissä. Oma tytär on 21v, ja sanoi että 23-vuotias on aivan maksimi potentiaalinen poikkis. Hänellä ei kyllä ole kiire seurustella, ei ole koskaan seukannut ja haluaa nyt keskittyä opiskeluihin, harrastuksiinsa ja ystävien kanssa on silloin kun suinkin ehtii.
Tämä on asia joka on koskettanut ja tulee koskettamaan monia miehiä. Itsekin 33-vuotiaana naisettomana miehenä olen asian kanssa kipuilut paljonkin. Jos rehellisiä ollaan, en olisi ollutkaan mikään hyvä kumppani alle 30-vuotiaana, sillä oma itsetuntemus ja olemus vaati kehittämistä. Yksin ollessa voi keskittyä omiin mielekkäisiin juttuihin, matkustella, käydä ulkona ja yksinkertaisesti vain lepäillä omassa rauhassa, sillä työ ja opiskelu vie aikaa.
Järkevintä olisi vain hoitaa koulut pois ja tehdä töitä ja vasta sen jälkeen katsella elämänkumppania, kun alkaa oma elämä olemaan mallillaan. Totta kai sen naisen haluaisi elämäänsä aikaisemmin ilman vaivannäköä, mutta totuus on ettei kukaan kotoa tule hakemaan. Sen olen oppinut ettei muutaman ikävän kohtaamisen perusteella kannata rakentaa koko kuvaa naissukupuolesta, kyllä niitä todella erilaisia ja sopivia sieltä löytää, joiden kanssa kemiat pelaa. Ja kuten todettua, yksin on aina parempi kuin huonossa suhteessa.
Olin samassa tilanteessa aina 30 vuotiaaksi asti. Ei kavereita, eikä naisia.
Sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, ettei äidin tarvinnut hävetä ainutta poikaansa. Aloitin kuntoilun, laihdutin personal rainerin avulla itseni normaalipainoiseksi. Otin kuvia itsestäni ja liitin ne seuranhakuilmoituksiini muutamalle seuranhakusivustolle. Sitten aloin tykkäilemään lähialueen naisten profiileista ja lähetin viestejä heille.
Pääsinkin hyvin pian jo treffeille. Kannattaa nopeasti muutaman viestin jälkeen jo ehdottaa treffejä, näin näet, kuulet ja haistat että haluatko vielä jatkaa juttua eteenpäin.
Treffailin ilman kunnollista tulosta noin kolme vuotta! Usko alkoi jo loppumaan ja päätinkin laajentaa hakutuloksia ulkomaisiin naisiin. Tämän jälkeen sain välittömästi yhteydenoton kauniilta nuorelta naiselta, jonka kanssa viestittelimme pari viikkoa ja tämän jälkeen lähdin käymään hänen luonaan. Tein ilmeisesti vaikutuksen, koska hän halusi tapaamisen jälkeen poistaa hakuprofiilinsa ja aloittaa yhteiselämän kanssani. Nyt olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden, lapsiakin tullut jo useampi.
Neuvoni on, että teet profiilit hakusivustoille. Hakualue koko Suomi, kaikki naiset, ikähaarukka -10+10 vuotta. Olet itse aktiivinen ja tykkäilet naisten profiileista ja lähetät viestejä heille. Sitten vain treffeille ja käyttäydyt normaalisti ja kyselet ja kuuntelet mitä nainen sanoo.
Samat kokemukset täälläkin. Olen haaveillut poikaystävästä (nykyään vissiin jo mies?) yläasteelta asti vaan en ole saanut. Olen miehille täysin ilmaa. N34
Mitä sinä teet vapaa-ajallasi? Mitä harrastat? Missä vietät aikaa? Mitkä ovat mielenkiinnonkohteitasi? Mikä on sinun bravuurisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Parhaat miehet saavat helposti itseään nuorempia naisia Suomessakin. Ulkomailla saa tavismiehetkin.
Outo lähtökohta, että naisen pitäisi olla nuorempi. Kukas niitä vaateita nyt listaakaan? Saa toki listata, mutta ei kukaan voi vaatia, että saa just sellaisen.
Et sä mitään saa. Ihme luuloja. Onko sulla rahaa ja statusta tai ulkonäköä. Vähintään toinen pitää olla parasta 10% ennen kuin on mahiksia. M38
varmaan katkeroitunut asenne auttaa, jos yksi antaa pakit niin tai yksi tinderi ei tärppää niin ehkä kannattaa kokeilla perinteisiä lähestymis kanavia, ai unohdin ettei muuta enää ole. ?
ja kokoajan pitää olla joku, kun ex lähtee niin tuleva ex pitää saada heti.
Ala käymään niissä opiskelijabileissä. Sieltä sinä helpoiten naisen löydät. Ei sinua tule kukaan kotoa hakemaan. Tinderissä on se ongelma että siellä valinta perustuu lähinnä vain ulkonäköön. Mieti miten toimit siellä tinderissä, valitsetko itsekin sieltä vain ne parhaimman näköiset. Ei kannattaisi, sillä he saavat matcheja niin paljon että heillä on varaa valita itsekin vain ne parhaimman näköiset. Se ettei kelpaa tinderissä ei tarkoita ettei kelpaisi tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa tilanteessa aina 30 vuotiaaksi asti. Ei kavereita, eikä naisia.
Sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, ettei äidin tarvinnut hävetä ainutta poikaansa. Aloitin kuntoilun, laihdutin personal rainerin avulla itseni normaalipainoiseksi. Otin kuvia itsestäni ja liitin ne seuranhakuilmoituksiini muutamalle seuranhakusivustolle. Sitten aloin tykkäilemään lähialueen naisten profiileista ja lähetin viestejä heille.
Pääsinkin hyvin pian jo treffeille. Kannattaa nopeasti muutaman viestin jälkeen jo ehdottaa treffejä, näin näet, kuulet ja haistat että haluatko vielä jatkaa juttua eteenpäin.
Treffailin ilman kunnollista tulosta noin kolme vuotta! Usko alkoi jo loppumaan ja päätinkin laajentaa hakutuloksia ulkomaisiin naisiin. Tämän jälkeen sain välittömästi yhteydenoton kauniilta nuorelta naiselta, jonka kanssa viestittelimme pari viikkoa ja tämän jälkeen lähdin käymään hänen luonaan. Tein ilmeisesti vaikutuksen, koska hän halusi tapaamisen jälkeen poistaa hakuprofiilinsa ja aloittaa yhteiselämän kanssani. Nyt olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden, lapsiakin tullut jo useampi.
Neuvoni on, että teet profiilit hakusivustoille. Hakualue koko Suomi, kaikki naiset, ikähaarukka -10+10 vuotta. Olet itse aktiivinen ja tykkäilet naisten profiileista ja lähetät viestejä heille. Sitten vain treffeille ja käyttäydyt normaalisti ja kyselet ja kuuntelet mitä nainen sanoo.
Tässä olennaisinta oli tuo että osoitit olevasi aikaansaapa. Sillä että laihdutit oli todennäköisesti eniten vaikutusta sinuun itseesi, ei niinkään naisiin, toisin sanoen kun sait hankittua itseluottamusta ottautumisesi asioihin kohentui. Se on se ote, ei ulkonäkö, ja tätä niin monen miehen on jostain syystä niin vaikea ymmärtää saati hyväksyä. Se että hengittää sisään ja ulos ei valitettavasti riitä.
Uli uli alluja ketju täynnä, säälittävää
Mihin sie hameväkkee tarviit?
M45