Olen yksinäinen mies ja tulen tuskin kelpaamaan enää kellekään. Se on katkeroittanut minut
Tunnen syvää kateutta ja haikeutta kun näen ympärillä nuoria pariskuntia onnellisina. Itse tämmöinen korkeintaan sylkykupiksi kelpaava erakko. Haluaisin vielä joku päivä olla jonkun naisen puoliso, mutta aiheutan selvästi pelkkää inhoa ja vihaa nuorissa naisissa. Ei ole edes ystäviä joita nähdä
M26
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä siinä on että naiset karttaa mua niin paljon, etenkin ne nuoret
M26
no hae sitten niitä vähän itseäsi vanhempia. Tai reilusti. On kysynnän ja tarjonnan laki. Kyllä joku 5 lapsen yh 40v sinut huolisi.
Ei tule kuuloonkaan
M26
no sittenhän tuo sinun aloitus ja otsikko ei ole totta. Sinä oletkin NRSO, etkä ota niitä jotka saisit. Jokainen melkein saisi jonkun jos vaan kelpuuttaisi, niin sinäkin. EI ole mitään takuuta olemassa etä jokaisen miehen pitäisi saada kumppanikseen itseään nuorempi nainen, tai edes saman ikäinen. Olet nirso etkä kelpuuta niitä jotka saisit.
Miksi haluat olla puolikas jostain kun voisit olla kokonainen Mies?
AP mitään naisia saa yhtään mistään. End of story.
Käy testotesteissä. Olisi itse pitänyt ymmärtää mennä jo nuorempana. Olin parikymppisenä niin pyöreänaamainen pullapoika, ettei oman ikäiset olisi koskaan kiinnostuneet. Siinä kyllä muutamassa vuodessa katkeruuden siemen kylvettiin tehokkaasti. Naiset vaikuttivat etäisiltä olennoilta, jotka vain kävelivät zombiena ja elivät toisessa ulottuvuudessa.
Seksiä sain ensimmäisen kerran elämässäni vasta puolitoista vuotta sitten. 4 vuotta sitten kävin testotestissä ja alle viitearvojenhan siinä oli testot. Lääkäri määräsi testolisää ja aloin käydä punttisalilla.
Vaikka naiset muuta väittävät, niin kyllä se ensimmäinen kiinnostus herätetään ulkonäöllä ja kropalla. Treenasin lihasmassaa ja sitä myöten sai ryhdikkyyttä sekä naamasta lähti pyöreys.
3 vuotta sitten pääsin insinööriksi sairaalaan, opiskelin insinööriksi siis yli 30-vuotiaana. Sairaalassa olin töissä naislauman keskellä, mutta palkkani tietenki oli huomattavan paljon parempi kuin esim. hoitsulla. Sitä kautta aloin samaan huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja epävirallisissa pikkujouluissa eräs eniten huomiota antanut naishoitsukin lähestyi.
Myöhemmin kerroin hänelle tarinani ja onneksi hän oli ymmärtäväinen ja taisi vähän sääliksikin käydä. Nyt ollaan asuttu samassa omakotitalossa puolisen vuotta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Bulgaria ja Puola.Avaa Tinder.
Tinder on aikalailla viimeinen paikka minne heikon omakuvan omaavan miehen kannattaa mennä..
Kiltin ja kunnollisen miehen elämä on yksinäistä. Siihen pitää vaan tottua.