Olen yksinäinen mies ja tulen tuskin kelpaamaan enää kellekään. Se on katkeroittanut minut
Tunnen syvää kateutta ja haikeutta kun näen ympärillä nuoria pariskuntia onnellisina. Itse tämmöinen korkeintaan sylkykupiksi kelpaava erakko. Haluaisin vielä joku päivä olla jonkun naisen puoliso, mutta aiheutan selvästi pelkkää inhoa ja vihaa nuorissa naisissa. Ei ole edes ystäviä joita nähdä
M26
Kommentit (126)
Ja tarkoitan siis sellaista 20-30 vuotiasta nuorella naisella
M26
Katkeruutesi vaikuttaa ajatuksiisi, käyttäytymiseesi ja kaikkeen. Jos joku nainen joskus osoittaisi mielenkiintoa sinuun ap, joko innostuisit ihan liikaa tai epäilisit kaiken aikaa, ettei toinen ole tosissaan.
Voit myös pohtia itseksesi hyödyttääkö katkeruutesi itseäsi, tai saatko katkeruutesi avulla kostettua muille, eli saatko naisille pahan mielen?
Vastaan kysymykseeni omasta kokemuksesta, ei hyödyttänyt minua, eikä saanut muille pahaa mieltä, vaan ainoastaan itselleni. Olet nuori vielä, yritä elää äläkä keskity etsimään naista, vaan ole ja elä ja kohtaa naiset ihmisinä, yksilöinä.
Niinhän te miehet aina haluatte, ''jonkun naisen''. Sitten pidemmän päälle tylsistytte ja se romuttaa koko suhteen.
T. 26v N, väsynyt etsimään sitä jolle olisin oikeasti jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä siinä on että naiset karttaa mua niin paljon, etenkin ne nuoret
M26
Katkeruus näkyy naamasta?
Ei pitäisi näkyä, yritän parhaani mukaan esittää iloista
M26
Turha toivo. Naiset kyllä huomaavat feikkauksen.
Kaikki ihmiset huomaavat.
kokeneemmat naiset ei tykkää kun kokematon mies vaatii asioita mitä hekään ei ole saaneet ei ne suhteet ole helppoja etkä voi vaatia muuta kun tavallisen ihmisen viereen
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa puolison niin ensin pitää tulla sellaiseksi jonka naiset haluavat puolisoksi.
Kuuntele Petersonia.
Peterson tuli sellaiseksi, jonka naiset haluavat syntymällä sellaiseksi. Hän on oman ikäluokkansa ihmiseksi erittäin pitkä, komea, älykäs ja papparaisenakin edelleen hiukset päässä. Ei hän tehnyt mitään työtä saadakseen noita ominaisuuksia, jotka ratkaisevat ison osan menestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
tsmart kirjoitti:
Puhut koko ajan "nuorista" naisista. Minkäikäisistä siis tarkalleen ottaen haaveilet? Olet itse 26, joten ihan realistinen tyttöystäväkandisi on joku 24-32 -vuotias. Itse parikymppisenä en katsellut kuin maksimissaan pari vuotta itseäni vanhempia.
Pariutumispaikoissa epätoivon haistaa. Juttele naisille niin kuin juttelisit miespuolisille kavereillesikin, älä kommentoi ulkonäköä. Jos haluat jotain kivaa sanoa, sano vaikka että "sun kanssa on kiva jutella".
Enkö voi muka alle 24-vuotiaita deittailla vai?
M26
Pitäisin kyllä aika epäilyttävänä. Aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti, joten et olisi ollenkaan tasavertaisessa suhteessa sellaisen 20-23v kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkoitan siis sellaista 20-30 vuotiasta nuorella naisella
M26
Kukaan parikymppinen ei halua sun ikäistä miestä. Tai no ehkä 0,000001%. Ja niilläkin on jotain ongelmia isäsuhteessa
Kroppa ei kauan kestä masennusta ja kaihoa. Joko kuolet komplikaatioihin tai sitten vaan unohdat koko jutun viikossa parissa olemuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa puolison niin ensin pitää tulla sellaiseksi jonka naiset haluavat puolisoksi.
Kuuntele Petersonia.
Peterson tuli sellaiseksi, jonka naiset haluavat syntymällä sellaiseksi. Hän on oman ikäluokkansa ihmiseksi erittäin pitkä, komea, älykäs ja papparaisenakin edelleen hiukset päässä. Ei hän tehnyt mitään työtä saadakseen noita ominaisuuksia, jotka ratkaisevat ison osan menestyksestä.
Laihdutti pulloposket pois
Mä olen 48-vuotias nainen enkä ole koskaan kelvannut kellekään. Onneksi en ole siitä katkeroitunut. Toki elämästä on jäänyt pois jotain asioita joita olisin halunnut, kuten lapset, tai vaikka kesämökkielämä (yksin ei varaa ja voisi se olla liian yksinäistäkin siellä mökillä yksin kököttää), mutta toisaalta olen ollut vapaa tekemään muunlaisia asioita sitten eri tavalla kuin perheelliset. Elämäni on ollut oikein hyvää vaikkei miestä löytynytkään.
Ja mun mahdollisuuksia huonontaa huomattavasti se että mun oman ikäisillä naisilla on monilla jo lapsia, enkä halua minkään yh-äidin kanssa alkaa seurustelemaan. Tätä ongelmaa ei vielä pari vuotta sitten ollut
M26
Ryöstä pankki sillä naiset haluaa olla rikollisten kanssa kaverina ja parisuhteessa.
Ärsyttää yökerhoissakin käydessä kun nuoret löytää sieltä seuraa, pidempiaikaistakin ja itse pysyn vaan yksin
M26
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää yökerhoissakin käydessä kun nuoret löytää sieltä seuraa, pidempiaikaistakin ja itse pysyn vaan yksin
M26
Oot jo setäikäinen, ei ne yökerhon nuoret naiset susta kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
Ja mun mahdollisuuksia huonontaa huomattavasti se että mun oman ikäisillä naisilla on monilla jo lapsia, enkä halua minkään yh-äidin kanssa alkaa seurustelemaan. Tätä ongelmaa ei vielä pari vuotta sitten ollut
M26
Ei pidä paikkaansa. Kokoajan ensi synnytäjien ikä nousee.. Ollaanko jo yli 30v?. Ja itse tapailin vain lapsettomia pari vuotta sitten, hyvin niitä oli vielä 35v asti..
Tietty muista että tinderissä sinua ei näytetä kaikille eikä sinulle näytetä kaikkia varteenotettavia.
Edelleen perus asiat eka kuntoon sitten vasta mietit parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Oot jo setäikäinen, ei ne yökerhon nuoret naiset susta kiinnostu
Lol..
Enkö voi muka alle 24-vuotiaita deittailla vai?
M26