Olen yksinäinen mies ja tulen tuskin kelpaamaan enää kellekään. Se on katkeroittanut minut
Tunnen syvää kateutta ja haikeutta kun näen ympärillä nuoria pariskuntia onnellisina. Itse tämmöinen korkeintaan sylkykupiksi kelpaava erakko. Haluaisin vielä joku päivä olla jonkun naisen puoliso, mutta aiheutan selvästi pelkkää inhoa ja vihaa nuorissa naisissa. Ei ole edes ystäviä joita nähdä
M26
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
tsmart kirjoitti:
Puhut koko ajan "nuorista" naisista. Minkäikäisistä siis tarkalleen ottaen haaveilet? Olet itse 26, joten ihan realistinen tyttöystäväkandisi on joku 24-32 -vuotias. Itse parikymppisenä en katsellut kuin maksimissaan pari vuotta itseäni vanhempia.
Pariutumispaikoissa epätoivon haistaa. Juttele naisille niin kuin juttelisit miespuolisille kavereillesikin, älä kommentoi ulkonäköä. Jos haluat jotain kivaa sanoa, sano vaikka että "sun kanssa on kiva jutella".
Enkö voi muka alle 24-vuotiaita deittailla vai?
M26
Minä en todellakaan deittailisi tuon ikäistä miestä. Tai no jos sulla on paljon rahaa niin ehkä sitten😌
N21
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä siinä on että naiset karttaa mua niin paljon, etenkin ne nuoret
M26
no hae sitten niitä vähän itseäsi vanhempia. Tai reilusti. On kysynnän ja tarjonnan laki. Kyllä joku 5 lapsen yh 40v sinut huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
no hae sitten niitä vähän itseäsi vanhempia. Tai reilusti. On kysynnän ja tarjonnan laki. Kyllä joku 5 lapsen yh 40v sinut huolisi.
Ei tule kuuloonkaan
M26
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
En ole lihava
M26
No meen huomen baariin ja laitan jotain parempaa seppälää päälle, katsotaan mitä sieltä löytyy vai löytyykö mitään
M26
lähtisin sinuna lomalle Thaimaahan, tai africcaan. Voisit heti löytää kumppanin. Ekä jopa Etelä-Amerikkaan.Valitettavasti osa suomalaisista miehistä ei kelpaa suomalaisille naisille. Matala koulutus, tai joku muu syy...
Vierailija kirjoitti:
No meen huomen baariin ja laitan jotain parempaa seppälää päälle, katsotaan mitä sieltä löytyy vai löytyykö mitään
M26
Kannattaisi varmaan päivittää vaatevarastoaan sitä ennen, Seppälä meni konkkaan jo joitain vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Kannattaisi varmaan päivittää vaatevarastoaan sitä ennen, Seppälä meni konkkaan jo joitain vuosia sitten.
Ihan sanonnasta vaan kyse
M26
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi näkyä, yritän parhaani mukaan esittää iloista
M26
Turha toivo. Naiset kyllä huomaavat feikkauksen.
Älä välitä lannistajista! Ensin täällä valitetaan, että naamasi on myrtsi. Kun sanot yrittäväsi esittää iloista, sekään ei kelpaa, sekin tuomitaan.
Minä neuvon: fake it till you make it! Vanha viisaus. Feikkaa niin paljon itsellesi iloista, että vähitellen alat uskoa siihen, että olet iloinen. Ja vähitellen se näkyy ulospäin, usko pois!
Heikot sortuvat elon tiellä ja syyttävät siitä toisia tai huonoa onnea.
Ulkonaista olemustasi pystyt aina tarvittaessa vähän koheltelemaan, mutta entäpä se "sisäinen?"
Omaatko omasta mielestäsi joitakin ominaisuuksia, joita ikäisesi tai jonkin verran vanhemmat naiset saattaisivat pitää positiivisinä/ mielenkiintoisina tms?
Taloutesi olisi oltava myöskin kunnossa.
En minäkään kelpaa naisille koska en ole se miesmalli jonka ulkonäkö vastaa justin bieberiä.
No ikisinkkuna elän ja pärjään näin hyvin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te miehet aina haluatte, ''jonkun naisen''. Sitten pidemmän päälle tylsistytte ja se romuttaa koko suhteen.
T. 26v N, väsynyt etsimään sitä jolle olisin oikeasti jotain
Hyvä yleistys. Pidä tuosta kiinni ja ole vahva uskossasi. Av-trollin perusteellahan kannattaa muokata kuvaa mitä kaikki miehet haluaa tai miten ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Ihan sanonnasta vaan kyse
M26
Lienee kovin harvassa 26 vuotiaat, jotka käyttäisivät tuota sanontaa. Mutta nyt on trollauksessa toki yritystä, joten pisteet siitä. Koita heittää vähän löylyä, jos naiset hermostuisivat.
Olen ruma ja lihava nainen, joka ei kelpaa kellekään. Syytän siitä vain itseäni. Toisten onni ei ole minulta pois. Surullinen ja masentunut olen, mutta en katkera.
Oma mieheni luovutti poikuutensa minulle 27-vuotiaana, eli vielä ehdit löytää rakkauden sinäkin.
Itsetutkiskelun ja -kehittämisen paikka, se on tärkeää itsesi vaikka sitten olisit sinkku jatkossakin! Mieti, mikä on oikeasti elämässä tärkeää, onko pelkkä naisen saaminen mittari, jonka vuoksi olet joko onnellinen tai onneton? Mitä hyvää katkeruus tekee sinulle tai naisen etsinnällesi? Jos ja kun ei tee mitään hyvää, taistele sitä vastaan!
Sen sijaan että mietit, mitä sinun tulee saada jotta olisit onnellinen mieti, mitä hyvää voisit tehdä lähimmäisillesi, jotta he ovat onnellisia! Ihan vieraillekin ihmisille kannattaa hymyillä vaikkapa kaupassa, vauvasta vaariin, se tuo onnen tunnetta ihan huomaamatta <3
Naiset harvoin vihaavat ketään tuntematonta, eli tuo sinun tunne kumpuaa vain omista aivoistasi. Opettele rakastamaan itseäsi terveesti, niin muidenkin on helmpompi rakastaa!
Tsemppiä!
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tsmart kirjoitti:
Puhut koko ajan "nuorista" naisista. Minkäikäisistä siis tarkalleen ottaen haaveilet? Olet itse 26, joten ihan realistinen tyttöystäväkandisi on joku 24-32 -vuotias. Itse parikymppisenä en katsellut kuin maksimissaan pari vuotta itseäni vanhempia.
Pariutumispaikoissa epätoivon haistaa. Juttele naisille niin kuin juttelisit miespuolisille kavereillesikin, älä kommentoi ulkonäköä. Jos haluat jotain kivaa sanoa, sano vaikka että "sun kanssa on kiva jutella".
Enkö voi muka alle 24-vuotiaita deittailla vai?
M26
Minä en todellakaan deittailisi tuon ikäistä miestä. Tai no jos sulla on paljon rahaa niin ehkä sitten😌
N21
Toivottavasti oli läppä tuo rahaheitto... Jos ei, niin mietipä arvosi uudelleen, materialismi on turmion tie!
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Ei tule kuuloonkaan
M26
Sitten sinulla ei ole mitään aihetta valittaa tai katkeroitua. Oma vikasi, kun olet liian nirso.
Suomessa miehen pitää olla joko todella komea tai todella älykäs, jotta saa naisen. Jos kaikki miehen ominaisuudet ovat keskitasoa, hukkuu massaan eikä saa naista millään.
Mietihän uudestaan. Mulla asuu naapurissa saman ikäinen ylipainoinen rähisevä juoppo, joka paskoo rappukäytävään.
On pitkä ja tukkakin päässä.
P.S. Kommenttis malliesimerkki passiivisesta & myrkyllisestä katkeruudesta. Niskasta kiinni ja sassiin.