Olen yksinäinen mies ja tulen tuskin kelpaamaan enää kellekään. Se on katkeroittanut minut
Tunnen syvää kateutta ja haikeutta kun näen ympärillä nuoria pariskuntia onnellisina. Itse tämmöinen korkeintaan sylkykupiksi kelpaava erakko. Haluaisin vielä joku päivä olla jonkun naisen puoliso, mutta aiheutan selvästi pelkkää inhoa ja vihaa nuorissa naisissa. Ei ole edes ystäviä joita nähdä
M26
Kommentit (126)
Sellaista se on. Emme kaikki löydä kumppania, osamme on elää yksin.
Jos haluaa puolison niin ensin pitää tulla sellaiseksi jonka naiset haluavat puolisoksi.
Kuuntele Petersonia.
En ymmärrä mikä siinä on että naiset karttaa mua niin paljon, etenkin ne nuoret
M26
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa puolison niin ensin pitää tulla sellaiseksi jonka naiset haluavat puolisoksi.
Kuuntele Petersonia.
Niin jos haluaa naisen.
Jo nuorena noin vakava luuseri.
Siis trolli.
Vierailija kirjoitti:
M26
Katkeruus näkyy naamasta?
Vierailija kirjoitti:
M26
Karttaahan ne miehetkin, kun kavereitakaan ei sulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Ei pitäisi näkyä, yritän parhaani mukaan esittää iloista
M26
Ootko kokeillut etsiä jostain sopivia. Sitten kun mieli on parempi, joskus. Tai some edes. Ei se Suomessa naisillekaan ole helppoa, kaikille. Onko joku harrastus kotona jota voit tehdä sillä aikaa kun ei näy.
Olet vielä nuori. Unohda hetkeksi se naisen kaipuu. Pistä oma elämä kuntoon, itsetunto paremmaksi. Ja hanki ystäväpiiriä. Huomaat nopeasti että kun perus asiat on kunnossa niin sinulla saattaa olla jo joku kyljessä mukana tai sitten joku on ottanut sinut jo tähtäimeensä.
Kannattaa viettää tulevakin viikonloppu tällä palstalla, sillähän se tilanne muuttuu...
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Ei pitäisi näkyä, yritän parhaani mukaan esittää iloista
M26
Turha toivo. Naiset kyllä huomaavat feikkauksen.
Vierailija kirjoitti:
M26
Käytkö missään ihmisten ilmoilla esim. viikonloppuisin? Ei sulla ole veljeä, siskoa tai ketään joka lähtisi kaveriksi?
Puhut koko ajan "nuorista" naisista. Minkäikäisistä siis tarkalleen ottaen haaveilet? Olet itse 26, joten ihan realistinen tyttöystäväkandisi on joku 24-32 -vuotias. Itse parikymppisenä en katsellut kuin maksimissaan pari vuotta itseäni vanhempia.
Pariutumispaikoissa epätoivon haistaa. Juttele naisille niin kuin juttelisit miespuolisille kavereillesikin, älä kommentoi ulkonäköä. Jos haluat jotain kivaa sanoa, sano vaikka että "sun kanssa on kiva jutella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Käytkö missään ihmisten ilmoilla esim. viikonloppuisin? Ei sulla ole veljeä, siskoa tai ketään joka lähtisi kaveriksi?
En. Kyllä noita opiskelijatapahtumia olisi muttei siellä jaksa käydä. Käytän tinderiä ja yritän etsiä sieltä kumppania. Eikös naiselle juttelusta livenä voi muutenkin tulla nykyään sanktioita?
Elä elämääsi, tee siitä mukavaa itsellesi. Olet juuri nyt vapaa parisuhteen ja lapsiperhe-elämän rankkuudesta ja velvoitteista. Nauti.
Ei kannata katkeroitua. Siinä ei ole yhtään hyvää puolta. Elämänkumppani löytyy ihan kelle tahansa. Joko käy tuuri tai riittävästi etsii.
Mutta ihan ketä tahansa ei kannata ottaa. Huono parisuhde vasta pilaakin elämää hyvin kattavasti. Sinulla ei ole mitään syytä epätoivoon. Elämän parhaat vuodet on käsillä juuri nyt ja olet vapaa kuin taivaan lintu:)
Jos mielenterveysongelmia, hoida itseäsi. Ne hoitamattomana sekä huono hygienia ovat varmimmin asioita, jotka karkottavat ihmiset kauemmas.
Ota itseä niskasta kiinni ja ihan joku tavallinen naapurintyttö kaveriksi.