Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
961/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

https://www.harpersbazaar.com/uk/beauty/hair/a43346085/jennifer-aniston…

Tätä kuvaa kun näyttää miehille, niin kaikkien mielestä Jennifer on ihanan luonnonkauniin raikas naapurintyttö.

Ja tässä kuvassa Jennifer oikeasti luonnonkauniita ja raikkaana= ilman meikkiä ja hiukset luonnontilassa:

https://www.eonline.com/amp/news/529483/jennifer-aniston-wears-no-makeu…

Että kummankohan miehet valitsevat? Hirmu vaikea arvata. Not.

Vierailija
962/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

Tätä kuvaa kun näyttää miehille, niin kaikkien mielestä Jennifer on ihanan luonnonkauniin raikas naapurintyttö.

Entä millainen on keskiverto mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä viime aikoina käynyt pariin otteeseen yökerhoissa pitkästä aikaa, ja kyllä siellä näyttää edelleen pareja illan mittaa muodostuvan. Miehet lähestyy naisia ja jopa naisetkin miehiä, tanssitaan, juodaan ja jutellaan, pyydetään yhteystietoja ja jotkut poistuu yhtä matkaa paikalta. Nykyään vaan harvempi puristelee persettä/tissejä ensimmäisenä kontaktina toisin kuin vaikka 10v sitten, eli sikäli naiselle huomattavasti mukavampaa. Ja näemmä tällaiselle kolmevitoselle perheenäidillekin ois edelleen vientiä, vaikka en edes ole varsinaisesti seuraa etsimässä.

Yökerhossa yleinsä toimii se ulkonäkö parhaiten. Ei siellä hirveän syvällisiin yleinsä keskustelussa pääse kun musiikki jytää kaiken yli.

Tai jos puhutaan topikin aiheesta niin oliko paljon esim ylipainoisia miehiä siellä ketkä muodosti niitä uusia pareja?

Se on totta ettei kovin syvällisiin keskusteluihin yökerhossa pääse, mutta eipä siellä hämärässä valojen välkkeessä kovin tarkkaan näe ulkonäköäkään. Enemmän se on se yleinen olemus ja käytös joka yökerhossa ratkaisee, sosiaalinen, avoin ja rohkea tyyppi pärjää. Ja juu ihan tavallisia ihmisiä ne on jotka siellä pariutuu, ei kaikki todellakaan mitään laatikkoleuka-adoniksia tai 50-kiloisia keijukaisia.

Eipä ne niissä yökerhoissa jaksa ravata kellä ei siellä mahdollisuuksia ole. Tai ylipäätänsä taitavat olla enemmän nuoren väen paikkoja. En muista milloin kukaan olisi edes ehdottanut että pitäisi yökerhoon lähteä. Yleinsä paikka on joku tasokaampi olutravintola missä ei hypitä vieraisiin pöytiin jutustelemaan. Mutta opiskeluaikana aika harva sieltä yökerhosta ketään mihinkään raahasi. Ja mielestäni huono paikka löytää jotain pidempiaikaista seuraa.

Jaa. Mun pitkäaikaisissa parisuhteissa olevista tutuista ylivoimaisesti suurin osa on tavannut yökerhossa/baarissa, toiseksi eniten Tinderissä. Kolmanneksi eniten sanoisin että töissä.

Esimerkkinä kaverini joka ihastui baarin tarjoilijaan, ja kävi sanomassa että hei vaikutat tosi kiinnostavalta, tässä on numeroni jos haluat laittaa viestiä. Ovat nyt olleet 3 vuotta yhdessä. Rohkeat rokan syö.

Poikani löysi myös nettipalvelun kautta kumppanin samalta paikkakunnalta. Pojan isä (olemme eronneet) ei löydä oikeaa nettipalveluista. Olisko poika seurannut vanhempiaan. Minä uskon reaaliaikaiseen siis sellaiseen että alan seurustelemaan henkilön kanssa joka on olemassa ilman nettiä ja epäonnistun ja isä nettituttavuuksiin ja epäonnistuu tapaamatta. Kumpikin tapa sattuu sydämeen. Onneksi poika onnistui

Vierailija
964/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja-lauluntekijä Taylor Swift kansikuvassa. Miehet jakoivat tätä kuvaa ilahtuneena Swiftin 'meikittömyydestä'."

Todisteena siitä, että "miehet jakoivat" on YHDEN random heebon twiitti, jolla on nolla tykkäystä ja kourallinen kommentteja. Juupa juu.

Minä olen lukenut monta vastaavaa juttua useasta eri lehdestä eri maissa. Vastaavia, missä miehille ( Huom! Kymmenille- sadoille miehille) näytetty kuvia samasta naisesta eri " meikkiastrissa", ja kyllä niissäkin miehet ovat valinneet sen " luonnollisen kauniin, meikittömän naisen"= meikittömän meikin.

Tämä meikitön meikki on se kaikkein vaikein, ja vaativin ja eniten aikaa vievä meikki tehdä.

Terveisin kosmetologi

Somessa sisältöä, myös satavarmasti meikitöntä, julkaisseena, ja myös muiden vastaavia julkaisuja seuranneena voin sanoa että aina kun joku väittää julkaisevansa täysin meikittömän kuvan niin komenttikenttiin ilmoittautuu vähintään kymmenen "kosmetologia" julistamaan että ei ollut meikitön koska x, y tai z.

Mitä te tuosta saatte? Tykkäätkö myös muiden naisten h__rittelusta, kuten monet kaltaisesi?

Vierailija
965/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

Ja tässä kuvassa Jennifer oikeasti luonnonkauniita ja raikkaana= ilman meikkiä ja hiukset luonnontilassa:

Löytyisikö jotain sellaista kuvaparia jotka olisivat oikeasti edes jotenkin vertailukelpoisia muuten kuin sen meikin osalta? 

t: ammattivalokuvaaja jonka kokemuksen mukaan meikatuista naisistakin saa kyllä kummemmin edes yrittämättä todella epäedullisia jos ilme, valotus ym ovat niin epäedullisia kuin tuossa jälkimmäisessä esimerkissäsi

Vierailija
966/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten painoraja voi jollain olla 50 kiloa?? Minä olisin painoindeksin mukaan huolestuttavan alipainoinen jos painaisin 50 kiloa. :S

Vierailija
967/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

Juuri kävin vilkaisemassa ketjua "millainen on sinun mielestäsi hyvännäköinen mies". Siellä tuli taas jäntevää miestä, jolla näkyy "vähän vatsalihakset" ja tuuheat tummat kiharat hiukset. Ihan, kuten kaikilla suomalaisilla miehillä. Eli kyllä naisillakin aika hukassa on, miltä näyttää normaalin suomalaisen miehen vartalo ja hiukset.

Vierailija
968/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten painoraja voi jollain olla 50 kiloa?? Minä olisin painoindeksin mukaan huolestuttavan alipainoinen jos painaisin 50 kiloa. :S

Ootko tietoinen, että naisia on eri pituisia?

Vierailija
969/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja-lauluntekijä Taylor Swift kansikuvassa. Miehet jakoivat tätä kuvaa ilahtuneena Swiftin 'meikittömyydestä'."

Todisteena siitä, että "miehet jakoivat" on YHDEN random heebon twiitti, jolla on nolla tykkäystä ja kourallinen kommentteja. Juupa juu.

Minä olen lukenut monta vastaavaa juttua useasta eri lehdestä eri maissa. Vastaavia, missä miehille ( Huom! Kymmenille- sadoille miehille) näytetty kuvia samasta naisesta eri " meikkiastrissa", ja kyllä niissäkin miehet ovat valinneet sen " luonnollisen kauniin, meikittömän naisen"= meikittömän meikin.

Tämä meikitön meikki on se kaikkein vaikein, ja vaativin ja eniten aikaa vievä meikki tehdä.

Terveisin kosmetologi

Somessa sisältöä, myös satavarmasti meikitöntä, julkaisseena, ja myös muiden vastaavia julkaisuja seuranneena voin sanoa että aina kun joku väittää julkaisevansa täysin meikittömän kuvan niin komenttikenttiin ilmoittautuu vähintään kymmenen "kosmetologia" julistamaan että ei ollut meikitön koska x, y tai z.

Mitä te tuosta saatte? Tykkäätkö myös muiden naisten h__rittelusta, kuten monet kaltaisesi?

Mitä itse saat siitä, että alat leimaamaan random ihmisiä netissä, kuten nyt teet?

Vierailija
970/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

Entä millainen on keskiverto mies?

1) Vaaleahkot hiukset, mutta täydellinen hiusraja 2) Pituutta 175-180 cm 3) Ei selkeästi piirtyviä lihaksia 4) Rasvaprosentti 15-19 5) Sopivan valkoiset hampaat, mutta eivät välttämättä ihan suorat 6) Farkut, t-paita, väritön college [ei silmälaseja] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää 18-32 vuotta

Vierailija
971/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on aika hauskaa, kun joku ei huomaa lihoneensa 50 kiloa ja käyttäytyy edelleen samalla asenteella kuin ollessaan hoikka.

Miksi ei käyttäytyisi? Eihän ihmisen persoona muutu miksikään vaikka lihoisikin.

Niin, itserakas pysyy itserakkaana ja pitää itseään taivaan lahjana vastasukupuolelle vaikka millaisena ryhiksenä.

Jaa, ajattelin kylläkin sitä, että jos on hyvä ja terve itsetunto hoikkana niin ei se mihinkään häviä vaikka paino nousisikin. Optimisti pysyy optimistina ja pessimisti pessimistinä. Perusluonne pysyy. 

Vierailija
972/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

Juuri kävin vilkaisemassa ketjua "millainen on sinun mielestäsi hyvännäköinen mies". Siellä tuli taas jäntevää miestä, jolla näkyy "vähän vatsalihakset" ja tuuheat tummat kiharat hiukset. Ihan, kuten kaikilla suomalaisilla miehillä. Eli kyllä naisillakin aika hukassa on, miltä näyttää normaalin suomalaisen miehen vartalo ja hiukset.

Trolleja täynnä olevalla anonyymille palstallahan se totuus 2,5 miljoonan ihmisen näkemys asioista saadaan selville, eikö niin?

Vierailija
973/1078 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

Trolleja täynnä olevalla anonyymille palstallahan se totuus 2,5 miljoonan ihmisen näkemys asioista saadaan selville, eikö niin?

Näytti olevan aika monen yläpeukuttavan naisen mielipide, eli kyllä se tumma, pitkä, lihaksikas, rasvaton vetoaa ihan suurilta osin edelleen.

Vierailija
974/1078 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso kysymys on mitä pidetään tavallisena.

https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6?format=jpg&name=small

Naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja <1% komeita. Eli kun naiselle käy tavallinen mies, se tarkoittaakin top 20% kuuluvaa miestä. Se etteivät naiset kirjoita ylös vaatimuksiaan yhtä rehellisesti kuin miehet, ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi (ei saa olla lyhyt, hintelä, jne).

Pakko puuttua tuohon hintelyyteen. Mun hyvännäköinen kaverini (nainen) nimen omaan tykkää sellaisista laihoista miehistä. Nyt hänellä onkin sellainen laiha talousjohtajamies, joka siis mun makuun on oikeasti mieheksi liian laiha. Itse tykkään niistä vahvan näköisistä (eli mieluummin lihksikas, entinen urheiluja, nykyinen kuntoilija dadbod-vatsalla kuin laiha). Mutta makuja on siis erilaisiaa.

Eli sinulle menisi siis vaikka markkinointijohtaja, toimitusjohtaja ja ehkä henkilöstöjohtajakin, kunhan viimeksi mainittu ei olisi liian laiha.

Vierailija
975/1078 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun kommenttikentästä asian ytimeen osuttu:

"Pitkään ja turhaan sivustoilla pyörineenä olen havainnut että miehet haluavat naisen jota eivät saa ja naiset haluavat miehen jota ei edes ole."

Vierailija
976/1078 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on keskimäärin 165cm eli on liian vähän 50kg.

Sitten itse olen hoikka nainen ja jos on tullut paino puheeksi niin miehet ovat arvioineet että painan noin 45kg! Sehän on lapsen paino. Eli miehillä ei ole mitään arviointikykyä. Lähinn vain toive että nainen ei söisi mitään.

Niin olen 167cm ja painan 56kg. Tämä on kehoni paino jossa on hyvä olla.

Vierailija
977/1078 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kuva:

Siis oliko tässä nyt tarkoitus verrata meikkejä vai sitä että mitä eroa on muotikuvaajan punaisella matolla tarkoin suunniteltujen valojen avulla otettua, reippaasti jälkikäsiteltyä kuvaa  ja satunnaisen paparazzin käsittelemätöntä umpisurkeaa lonkkalaukausta joka on todennäköisesti tusinasta räpsystä se jossa kuvattava näyttää kaikista pöljimmältä?

Vierailija
978/1078 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on keskimäärin 165cm eli on liian vähän 50kg.

Sitten itse olen hoikka nainen ja jos on tullut paino puheeksi niin miehet ovat arvioineet että painan noin 45kg! Sehän on lapsen paino. Eli miehillä ei ole mitään arviointikykyä. Lähinn vain toive että nainen ei söisi mitään.

Niin olen 167cm ja painan 56kg. Tämä on kehoni paino jossa on hyvä olla.

No se on sitten just niin, jos sä olet väitetysti tavannut miehiä, jotka ovat väitetysti jotain sanoneet, niin kaikki miehet ovat sitten sellaisia. Muistahan seuraavassa ketjussa sitten itkeä, kun miehet aina yleistävät! 😭

Vierailija
979/1078 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Eihän se meitä naisia kiukuta, kyllä ne ovat miehiä, jotka kiukuttelevat, että

- ei tule matcheja

- tulee matcheja vain susirumien kanssa

- vaikka tulisi match, niin naiset eivät aloita keskustelua.

Ja kuitenkin, eilisen Hesarin tietojen mukaan:

- miehistä 7% laittaa ensiviestin Tinderissä

- naisista 21% laittaa ensiviestin Tinderissä

Jokainen keskustelu, jossa tämä eilen mainittiin, on poistettu :D Jollakulla ottaa koville, mitä ilmeisimmin.

Outoa. Oma aloitteellisuus miehenä on 100 %. Pareja tulee niin harvoin (noin kerran kuussa), että ei voi olla laittamatta viestiä (menisi aika hukkaan).

Vierailija
980/1078 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain on tullut sellainen käsitys että naiset haluaisivat perheen elättäjäksi tavallisen miehen ja lasten siittäjäksi alfauroksen. Ainakin evoluution näkökulmasta tuo tuntuisi luonnollisimmalta. Muistui mieleen tarina miehestä jonka viidestä tahi kuudesta lapsesta vain yksi oli DNA-testin mukaan hänen itsensä siittämä...