Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
421/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä lähtökohtaisesti ihastun viehättäviin naisiin, jotka ovat iloa silmälle. En oikein ymmärrä pystyisinkö ihastumaan isosti sellaisiin naiseen, joka jättää haalean fiiliksen ulkonäön osalta. Olisi tietysti parempi jos voisin, mutta en ole tällaista vielä koskaan kokenut, joten odotukset ovat aika pienet sen osalta. Moni nainen täälläkin on kuitenkin ihastunut "haalean" näköisiin miehiin, kun persoona on tullut paremmin esille.

Olen aikanaan seurustellut että tapaillut tällaisia ulkoisesti vaatimattomampia naisia, mutta ihastuminen on jäänyt puhkeamatta. Ei heidän kanssaan ole halunnut alkaa yhteen muuttamaan. Onhan tuo ollut sellaista harmaalla alueella olemista, kun osasyy taustalla on ollut oma yksinäisyys yms.

Valitettavasti ulkonäöllä on alussa iso merkitys. Myöhemmin sitten vähemmän.

Vierailija
422/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nykyään ylipainoinen. Tosin moni minua nuorempi hoikka on jo kuollut syöpään.

No, itsellä kamala elämä takana. Onneksi kuolema tulee joskus ja täältä pääsee pois.

Kun on 40 niin elämä on enää ajan kuluttamista ennen kuolemaa.

Voisin mä kuntoilla, mutta olen ollut hoikka eikä se onnea tuo, jos kaikki muut asiat on pielessä. Enkä tulisi yhtään onnellisemmaksi uudesta parisuhteesta menneisyyden takia. Ei kiinnosta ulkomaanmatkat eikä mikään muukaan, korkeintaan nukkuminen.

Kun isäni kuoli niin olen myös halunnut pois täältä, halusin jo aikaisemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainolle ei ole mitään kunnon oikeutusta ellet ole joku prosentin prosentti kansasta joka sairastaa jotain kilpirauhasen vajaatoimintaa tai mutta vastaavaa.

Kalorit sisään, kalorit ulos, et sinä ole mikään termodynamiikan lakeja rikkova ihme-ihminen.

Kertoo ihmisestä jos et osaa edes painoasi pitää kurissa.

Ylipaino voi kertoa myös kamalasta elämästä. Sä olet joku parikymppinen joka ei ymmärrä elämästä vielä mitään. Kyllä mäkin olin parikymppisenä hoikka vielä.

Ja kamala elämä sitten esim. saa ihmisen syömään? Luulis sen olevan nyt helpompaa olla tarttumatta haarukkaan kun ruokakin on niin ikävän kallista, vai?

Kyse ei ole kuin valinnoista mitä teet.

Ei kännikuskitkaan pääse kuin koira veräjästä jos jonkun päältä ajavat. Paranoidi skitsofreeni pääse helpoimmalla lukitulle osastolle vaimon listimisen jälkeen.

Joten niin kauan kuin "kamala elämä", mitä se nyt tarkalleen on, ei anna vastuuden vapautta omista päätöksistäsi.

Ei se ole sen kummempaa.

Vierailija
424/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaäijät ja muutkaan nuoremmat miehet eivät ilmeisesti tiedä, miltä lisääntymiskykyisen, normaalin naisen vartalo näyttää.

Ne näkevät vain plastiikkakirurgian ja huippu-urheilun kovan rääkin tuotoksia, joista rasvat on niin täysin pois, etteivät munasarjatkaan toimi. Huippu-urheilu aiheuttaa ennenaikaisen menopaussin, joka joskus poistuu uran jälkeen mutta aina ei.

Siitä johtuu ulina: ne elävät harhassa.

Niiden naisihanne tulee pořnosta- toki sen oman kumppanin pitää olla Impi, mutta kyetä toimimaan, kuten pokestarat sängyssä👍

Ja naisten miesihanne tulee Hollywood-elokuvista. Ei tää on niin vaikeeta.

mikä se on se miesihanne sitten? Siis ihan ulkonäkö mielessä?

Listaan muutaman klisheisen esimerkin, jotka itseä ei sytytä:

-Brad Pitt, George Clooney, Christiano Ronaldo, Jason Momoa, Bradely Cooper, Ryan Gosling, Henry Cavill, Orlando Bloom...

Kun taas pidän:

-Ralph Fiennes, puolet maailmancupin ampumahiihtäjistä

Esim tuo Ronaldo; oksentaisin hieman suuhuni jos hän jostain kumman syystä pyrkisi iholle enkä takuulla olisi vaihtamassa pois omaa, ihan tavallisen kivannäköistä miestäni, edes haaveissani..

Mäkään en ymmärrä miten joku voi huvikseen katella tota Ronaldoa. Ihan hirveä. Jos nyt pelkästä ulkonäöstä puhutaan. Hollywood-miehistä... Gerard Butler. Eric Bana. Russel Crowe! Crowe sais kantaa mut sänkyyn saman tien vaikka on jo vanha kuin taivas.

Vierailija
425/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin perustelee linkillä useampaan tieteelliseen tutkimukseen.

Kolumnisti unohtaa vain mainita, että kauniilla ja ei-kauniilla naisilla on eri ulkonäkövaatimukset. Kauniilla naisilla on vain ulkonäkövaatimuksia, vaatimattomimmilla ei ihan niin paljoa. Sen sijaan kolumnisti keskittyy syyttämään miehiä itsestäänselvästä asiasta, joka ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen.

Lähde? Ellei sinulla ole antaa lähdettä, väitteestäsi on turha edes keskustella.

Miksi täällä aina viisastellaan näistä lähteistä? Akateemisesti koulutettuna väittäisin, että juuri oman 'tasoiseni' eivät jaksa mistään lähteistä tällaisella palstalla vouhkata, vaan kyseessä on silloin vähemmän koulutettu tärkeilijä.

Vierailija
426/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainolle ei ole mitään kunnon oikeutusta ellet ole joku prosentin prosentti kansasta joka sairastaa jotain kilpirauhasen vajaatoimintaa tai mutta vastaavaa.

Kalorit sisään, kalorit ulos, et sinä ole mikään termodynamiikan lakeja rikkova ihme-ihminen.

Ylipaino voi kertoa myös kamalasta elämästä. Sä olet joku parikymppinen joka ei ymmärrä elämästä vielä mitään. Kyllä mäkin olin parikymppisenä hoikka vielä.

Ja kamala elämä sitten esim. saa ihmisen syömään? Luulis sen olevan nyt helpompaa olla tarttumatta haarukkaan kun ruokakin on niin ikävän kallista, vai?

Ei kännikuskitkaan pääse kuin koira veräjästä jos jonkun päältä ajavat. Paranoidi skitsofreeni pääse helpoimmalla lukitulle osastolle vaimon listimisen jälkeen.

Joten niin kauan kuin "kamala elämä", mitä se nyt tarkalleen on, ei anna vastuuden vapautta omista päätöksistäsi.

Ei se ole sen kummempaa.

Kamala elämä on koulukiusaamisen kokemista, työttömyyttä ja työttömien kiusaamista, peurakolareita, narsistisia ihmisiä, läheisen kuolemia jne.

Moni rikas ei voi kuvitellakaan millaisessa synkkyyden maailmassa osa täällä vaeltaa.

Vierailija
427/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kirjoitti:

Ei naisilta kannata kysyä mitään. He antavat sosiaalisesti hyväksyttyjä vastauksia eivätkä puhu totta. Tinderissä naiset tykkäävät 0,6 % miehistä. Tämä on todellisuus naisten pinnallisuuden suhteen."

KERRATAANPA TÄMÄ ASIA JÄLLEEN KERRAN:

Tinderissä miehiä 80%, naisia 20%, todellisuudessa 10-15%, kun otetaan botit ja lesbot pois. Eli käytännössä: 8 miestä kohti on 1,5 naista.

Montako monogamista heteropariskuntaa tuosta on mahdollista muodostua?

Vierailija
428/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttuartikkelin pointti kuitenkin oli että kaikki on miesten syytä.

Ja että vain miehet ovat pinnallisia.

Ihan sama se on kaikkialla. Täällä palstallakin tulee jatkuvasti näissä ketjuissa puhetta, miten naiset eivät ajattele ulkonäköä samalla tavalla, mutta toisessa lauseessa yläpeukutetaan, miten kuka tahansa nainen ottaisi "tietysti mieluiten mahdollisimman komean miehen" ja "ulkonäkö on ensisijainen asia, joka kiinnittää huomion", eli ulkonäkö on ihan samalla tavalla ratkaisevassa roolissa. Mitä paremmin erottuvat lihakset ja mitä parempi hiusraja on, niin sitä varmemmin mies löytää naisseuraa. Ihan, kuten naisetkin miesseuraa, paitsi naisilla ulkoiset ominaisuudet eivät tarvitse olla niin rajun kovalla fitness-tasolla.

Jep, ja sanotaan että "ulkonäkö ei ole edes top 100 ominaisuuksissa" (noin monta tiedostettua ominaisuutta ei ole ensinnäkään edes olemassa), mutta silti varsinkin kauniilla naisilla se oma mies sattuu vaan olemaan komea ja pitkä. Ihan vaan sattumalta. 

Nää kommentit on aina hauskoja kun tavis miehet vinkuu ettei kauniit naiset halua tapailla heitä ja kuinka he ovat niin ulkonäkökeskeisiä.

Ettekä nää mitään ironiaa siinä että haluatte itse vain niitä kauniita naisia, sehän ei ole pinnallista ollenkaan ehei!!

Minkä näköinen mies saa lähestyä ja "kurkotella" kaunista naista? Minkä näköisellä miehellä rahkeet riittävät?

Ja taas meni pointti ohi.

Kyllä tavismies saa kurkotella kauniiden naisten perään.

Mutta olette hyvin tekopyhiä kun teidän mielestä on kohtuutonta jos naiset havittelevat komeaa miestä.

Se on tässä se ongelma, naisen pitäisi hyväksyä ja ottaa millainen mies tahansa ilman mutinoita tai muuten hän on pinnallinen.

Mies voi juosta vain kauniiden naisten perässä ja täällä huudatte kuorossa kuinka siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Mutta minä olen realistinen mies, enkä lähestyisi ikinä kaunista naista. Miksi ihmeessä lähestyisin? En ole itsekään kaunis mies ja tiedostan asian varsin hyvin.

No mikä tässä sitten on ongelmana?

Sanoiko tuo alkuperäinen, että asiassa olisi ongelma? 

-eri

Vierailija
429/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sen kummempaa.

Kamala elämä on koulukiusaamisen kokemista, työttömyyttä ja työttömien kiusaamista, peurakolareita, narsistisia ihmisiä, läheisen kuolemia jne.

Moni rikas ei voi kuvitellakaan millaisessa synkkyyden maailmassa osa täällä vaeltaa.

Mä olen ollut kerran elämässä lapsena lentoneessa ja jääkiekko-ottelussa 2 kertaa 1990-luvulla. Olen vain kotona. En edes jaksa lähteä enää kotoa mihinkään.

Vierailija
430/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" kirjoitti:

Ei naisilta kannata kysyä mitään. He antavat sosiaalisesti hyväksyttyjä vastauksia eivätkä puhu totta. Tinderissä naiset tykkäävät 0,6 % miehistä. Tämä on todellisuus naisten pinnallisuuden suhteen."

KERRATAANPA TÄMÄ ASIA JÄLLEEN KERRAN:

Tinderissä miehiä 80%, naisia 20%, todellisuudessa 10-15%, kun otetaan botit ja lesbot pois. Eli käytännössä: 8 miestä kohti on 1,5 naista.

Montako monogamista heteropariskuntaa tuosta on mahdollista muodostua?

Prosentit vedit toki pepustasi, mutta annetaan mennä tämän kerran. Miten tuo selittelysi liittyy siihen, että naiset antavat tykkäyksen 0,6 %:lle miesten profiileista Tinderissä?

Vierailija
431/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nirppanokkia ja ne nyrpistää nenää tavismiehille!!

Vierailija
432/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pullukkanaiselle ei kelpaa mies jolla on vähän mahaa??

Vierailija
433/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on ihan helkkarin paljon vähemmän kuin naisten vaatimusten täyttäminen. Niihin ei riitä se että on hoikka.

Vierailija
434/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen on ihan helkkarin paljon vähemmän kuin naisten vaatimusten täyttäminen. Niihin ei riitä se että on hoikka.

Naisen pitää olla nuori, kaunis, hoikka, mutta isot tissiymt js perse.

Nuo kaikkihan saavuttaa ihan vasn laihduttamalla.

Vierailija
435/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 5-kymppisenä täti-ihmisenä usein mietin, että kunpa nämä pariutuvat +-30-vuotiaat näkisivät tulevaisuuteen ja sen, että kaunis naama tai akateemisuus ei paljon lämmitä, kun koliikkiset kaksosvauvat huutavat yhtä aikaa yöt päivät kurkku suorana ja puoliso ei osallistu. Eikä silloinkaan kun tarvitset omassa elämässäsi tukea ja lohdutusta, mutta puoliso pettää luottamuksesi pahimmalla hetkelläsi. Ei silloin ajattele: "No hän on täysi kusipää, mutta onpa sentään komea ja lakimies..." Puolisoa etsiessä pitäisi osata katsoa niin monia muita asioita kuin ulkonäköä. Vaikeaahan se on, mutta oman onnellisuuden kannalta välttämätöntä.  

Just mietin samaa kun tuossa reissattiin miehen kanssa ja katsoin kuvista miten väsyneen ja kuluneen näköisiä me molemmat ollaan nykyisin. Sitten kiivettiin pitkää polkua näköalapaikalle ja höpötettiin ja naurettiin ihan joutavia höpöjuttuja ja muistin taas, että tässä on mies jonka kanssa aika kuluu kuin siivillä ja joka saa mut nauramaan ja tuntemaan oloni kevyeksi ja nuoreksi. Ei sitä mikään ulkoinen korvaa, mikään laatikkoleuka tai tuuhea tukka.

Oman kokemuksen mukaan miehet, joilla on heikoiten vientiä ovat persoonaltaan jollain lailla jäykkiä ja ilottomia. Katsoisin vanhempiin ja kasvatukseen. Sen jälkeen antaisin näille miehille neuvoksi hakeutua sellaisiin harrastuksiin ja paikkoihin missä eivät koskaan olisi voineet kuvitellakaan käyvänsä. Kun se oma henkilökohtainen horisontti laajenee, kasvaa myös ymmärrys ja henkinen joustavuus ja itsetuntokin voi parantua kun huomaa, että pärjää erilaisissa ympäristöissä.

Vierailija
436/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nykyään ylipainoinen. Tosin moni minua nuorempi hoikka on jo kuollut syöpään.

No, itsellä kamala elämä takana. Onneksi kuolema tulee joskus ja täältä pääsee pois.

Kun on 40 niin elämä on enää ajan kuluttamista ennen kuolemaa.

Voisin mä kuntoilla, mutta olen ollut hoikka eikä se onnea tuo, jos kaikki muut asiat on pielessä. Enkä tulisi yhtään onnellisemmaksi uudesta parisuhteesta menneisyyden takia. Ei kiinnosta ulkomaanmatkat eikä mikään muukaan, korkeintaan nukkuminen.

Kun isäni kuoli niin olen myös halunnut pois täältä, halusin jo aikaisemminkin.

Tota, puhut nyt sitten vain omasta puolestasi. Mäkin olen pian 40v ja kyllä mua todellakin kiinnostaa ulkomaanmatkat ja elämykset jne. Nytkin on jo kaksi reissua varattu tuleville 3-kuukaudelle ja syksylle yksi suunnitteilla. Lisäksi tietysti kotimaassa kaikenlaista tapahtumaa jne., johon jo varattu lippuja, esim. kesälle. Olen eronnut, on pari lasta, ja osa reissuista ja tekemisistä lasten kanssa ja osa naisporukalla. Mitään miesjuttuja ei ole meneillään juuri nyt (välillä harkitsen, että pitäiskö joku miesjuttu tähän ottaa, muttei ehkä ole aikaa). Elämä on hyvinkin täyttä ja menevää. Toki itsellänikin huolia esim. vanhempien terveyden vuoksi jne., mutta aktiivisuus/onnellisuus-akselilla olen varmasti aika samoissa kuin 30-vuotiaanakin. Siis kaikki ihan hyvin, vaikka aina voi toki parantaa.

Vierailija
437/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla nuori, kaunis, hoikka, mutta isot tissiymt js perse.

Nuo kaikkihan saavuttaa ihan vasn laihduttamalla.

Laihduttamalla ei kasva perse ja rinnat.

Vierailija
438/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän nämä "miehet" ja "naiset" oikein ovat, jotka kollektiivisesti aina juonittelevat toistensa pään menoksi? Kun tuolla oikeassa maailmassa en ole koskaan törmännyt tällaisiin järjestöihin.

Vierailija
439/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies on naisille ku ilmaa jos miehellä on vähänkin mahaa tai velkaa.. Naisilla on liian kovat vaatimukset ja ne elää pilvilinnoissa!

Vierailija
440/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta toisaalta kuka sitten ensisijaisesti haluaa kumppanin jolla on (ollut) k#mala elämä ja tämän unelman löytyminen sitten harmillisesti kaatuu tuohon, ettei kiinnostu ylipainoisista?

Se k#mala elämä on k#mala asia eikä useinkaan ihmisen omaa syytä, ainakaan yksistään mutta ei se myöskään ole etu pariutumisessa vaan päinvastoin aiheuttaa monenlaista murhetta tulevalle kumppanillekin. Se kun jättää jälkensä muuallekin kuin ulkoiseen olemukseen.

Kenties se siis onkin onni, että se elämän k#maluus näkyy päällepäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi