IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Vierailija kirjoitti:
70-kilonen nainen ei todellakaan ole normaalipainonen :D Mut ei sentää samanlainen kammotus kun mitä jotku "naiset" jokka painaa 80, tai 90 kg
Kyllä se vaan on jos on pitkä nainen. 178cm. Ihan painoindeksin mukaan on normaalipaino. Vaikka kuinka rutiset ja mutiset niin ei se minusta läskiä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-kilonen nainen ei todellakaan ole normaalipainonen :D Mut ei sentää samanlainen kammotus kun mitä jotku "naiset" jokka painaa 80, tai 90 kg
Riippuu naisen pituudesta. Jos nainen on 170 cm niin 70 kg on hoikka ja tuo on lääkärin mielipide.
Ja etenkin normaalipaino, jos rinnat.
Osa hoikista naisista käyttää topattuja rintaliivejä ja se ehkä hämää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomessa ei ole enääN normaalipainoisia naisia?????! Vain turboläskejä traanivalaita kaikki paikat täysi?!
Me hoikat ollaan kotona hyväkroppaisten miestemme kanssa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomessa ei ole enääN normaalipainoisia naisia?????! Vain turboläskejä traanivalaita kaikki paikat täysi?!
Eli selkeästi piirtyvät lihakset ja rasvaprosentti 8-12.
Ylipainolle ei ole mitään kunnon oikeutusta ellet ole joku prosentin prosentti kansasta joka sairastaa jotain kilpirauhasen vajaatoimintaa tai mutta vastaavaa.
Kalorit sisään, kalorit ulos, et sinä ole mikään termodynamiikan lakeja rikkova ihme-ihminen.
Kertoo ihmisestä jos et osaa edes painoasi pitää kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuule painoindeksin mukaan on 170 cm pitkälle normaali paino :)
Jos haluat laihan niin sano laiha äläkä jauha paskaa normaalista painosta, kun et edes tiedä mikä se on. Opettele käyttämään oikeita sanoja! Niin vaikutat fiksummalta ja ehkä joku jaksaa puhua kanssasi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on jos on pitkä nainen. 178cm. Ihan painoindeksin mukaan on normaalipaino. Vaikka kuinka rutiset ja mutiset niin ei se minusta läskiä tee.
Tää, paino pitäisi yrittää suhteuttaa pituuteen. 50kg on ilman mitään kontekstia naurettava, kun yli 170cm naiselle tuo on merkittävä alipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.
Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.
Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.
Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.
Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?
Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.
Edelleen. Miehissä on enemmän niitä pulkukoita, joten turha tehdä tästä jotain naisia koskevaa ongelmaa. Esim. vuonna 2018 ylipainoisia tai lihavia miehistä oli 59 prosenttia ja naisista 45 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilta kannata kysyä mitään. He antavat sosiaalisesti hyväksyttyjä vastauksia eivätkä puhu totta. Tinderissä naiset tykkäävät 0,6 % miehistä. Tämä on todellisuus naisten pinnallisuuden suhteen.
Jos noin on, niin miksi miehet sitten ovat Tinderissä? Ihan hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa.
Itse ihmettelen tuota tinder filttereistä puhumista.
Onhan meillä ihan livenä naisia, joilla on baarissa hiusten pidennykset, tekokynnet, topatut rintaliivit, tatuoidut tai värjätyt kulmakarvat, tekoripset, muotoilevat alusasut ja kasvot niin täynnä meikkiä, että kun taputtaa olkapäälle niin naama tippuu lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstauli tuli taas tänne jakamaan miesfantasiaansa. 🦐🦐🦐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekkäät vahvat hartiat ja käsivarret (punnerrukset)
Kauniin pyöreät pakarat ja massaa reisissä (kyykyt)
Ja bonuksena pieni masu joka kertoo että hikirääkkiajat on ohi ja nautitaan elämästä <3
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö omalta osaltaan toimii lisääntymispotentiaalin mittarina.
Koska se kertoo ihmisen elämäntavoista liki poikkeuksetta kaiken tarvittavan. Ja vaikka ei olisi lisääntymishalujakaan niin kyllä se on todella tärkeä asia parisuhteen toimivuuden kannalta että kummallakin on edes suunnilleen samanlainen elämäntyyli ja kiinnostuksenkohteet.
Jos itse viihtyy sohvalla ja röökillä sekä pitää liikuntaa/ulkoilua tyhmänä ja turhana sekä kasviksia pupun ruokana (öhö-öhö, mähän vedän nytkin ohrapirtelöä ja se riittää kasvikseksi) niin silloin se itselle passelein kumppani on ihminen, joka jakaa nämä ajatukset ja viihtyy yhtälailla sohvalla kaljapäissään.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi seurustella miesten kanssa, kun ne lyö naisia kännissä baarissa.
Mulla sattuu vieläkin pää, että kiitos vaan sille miehelle joka löi mua pääsiäisenä täydellä voimalla takaraivoon, kun istuin.
Pikkuisen voisitte hillitä sitä juomistanne baarissa, kun ette hallitse enää fyysistä itseänne.
Helvetin hauska lukea artikkelia. Artikkelin kirjoittaja itse tekee hirveitä olettamia toisista ihmisistä, omien kokemusten perusteella.
Ymmärrän kyllä että kyseisen artikkelin kirjoittaja on kerännyt painoon liittyvät kommentit miehiltä.
Ja sitten tuohon meikittömyyteen. Pitkässä parisuhteessa oma kumppani on meikitön, joo myönnetään on kesto värjätyt kulmat ja hiukset. Mutta mitään muuta ei ole naamassa. Pitää sanoa että kaunis ja saman näköinen aina, ollaan sitten kaupungilla tai saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainolle ei ole mitään kunnon oikeutusta ellet ole joku prosentin prosentti kansasta joka sairastaa jotain kilpirauhasen vajaatoimintaa tai mutta vastaavaa.
Kalorit sisään, kalorit ulos, et sinä ole mikään termodynamiikan lakeja rikkova ihme-ihminen.
Kertoo ihmisestä jos et osaa edes painoasi pitää kurissa.
Ylipaino voi kertoa myös kamalasta elämästä. Sä olet joku parikymppinen joka ei ymmärrä elämästä vielä mitään. Kyllä mäkin olin parikymppisenä hoikka vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö omalta osaltaan toimii lisääntymispotentiaalin mittarina.
Koska se kertoo ihmisen elämäntavoista liki poikkeuksetta kaiken tarvittavan. Ja vaikka ei olisi lisääntymishalujakaan niin kyllä se on todella tärkeä asia parisuhteen toimivuuden kannalta että kummallakin on edes suunnilleen samanlainen elämäntyyli ja kiinnostuksenkohteet.
Jos itse viihtyy sohvalla ja röökillä sekä pitää liikuntaa/ulkoilua tyhmänä ja turhana sekä kasviksia pupun ruokana (öhö-öhö, mähän vedän nytkin ohrapirtelöä ja se riittää kasvikseksi) niin silloin se itselle passelein kumppani on ihminen, joka jakaa nämä ajatukset ja viihtyy yhtälailla sohvalla kaljapäissään.
Ulkonäkö kertoo paljon myös geenien sanelemasta suorituskyvystä.
Eräässä tutkimuksessa mitattiin juoksijoiden korvalehtiä. Mitä symmetrisemmät korvalehtien mitat, sitä nopeammin juoksi. Mitattiin myös kasvojen symmetrisyyttä. Mitä symmetrisemmät piirteet, sitä viehättävämmäksi henkilö arvioitiin. Symmetrisempi keho on suorituskykyisempi ja haluamme niitä hyviä geenejä, tämä menee sinne tiedostamattomiin vetovoimatekijöihin.
Mutta ihmisellä on myös aivokuori ja korkeammat aivotoiminnot, jotka voivat käskeä apina-aivojen pitää päänsä kiinni ja tehdä fiksuja tietoisia valintoja.
Minä olen nykyään ylipainoinen. Tosin moni minua nuorempi hoikka on jo kuollut syöpään.
No, itsellä kamala elämä takana. Onneksi kuolema tulee joskus ja täältä pääsee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en tykkää, jos miehellä on pelkät viikset, pitää olla myös leuassa partaa.
Joo pelkät viikset ei käy, ja mä oon oikein miettinyt mikä niissä näyttää väärältä? Karva ku karva.
En keksinyt muuta kuin että se näyttää vanhanaikaiselta. Isälläni oli viikset, wanhat kunnon kalapuikkoviikset. Se oli sitä 80-lukua. Siksi varmaan musta se on tuulahdus menneestä maailmasta jonka ei tarvi palata.
Henkkoht preferoin sellasta parin päivän parransänkeä joka sopivasti vähän raapii mun niskaa ja kaulaa... lääh
Kasari on vissiin muodissa. Sillä maikkarin Bachelorilla yllättävän ok ne viikset. Ensin toki kavahdin. Vissiin nuoremmat ei sitten ole elänyt sitä aikaa, kun setämiehillä oli tuollaiset viikset, mutta itsekin 80-luvun lapsena vaan toivon, ettei viikset yleisty meidän ikäluokan sinkkumiehillä.
Riippuu naisen pituudesta. Jos nainen on 170 cm niin 70 kg on hoikka ja tuo on lääkärin mielipide.