Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: 12-vuotias laitettiin nukkumaan aikuisen sukulaismiehen viereen. Siis kuka laittoi?

Vierailija
10.04.2023 |

Tämä hyväksikäyttöä koskeva juttu oli vähän outo. https://www.is.fi/perhe/art-2000009464083.html

"Olimme mökillä ja minut laitettiin hänen viereensä nukkumaan" sanoo omien sanojensa mukaan elinikäiset traumat saanut nuori nainen. Mutta kuka laittoi?

Missään tapauksessa aikuinen mies ei saa kähmiä nuorta tyttöä, mutta jutusta ei käy oikein ilmi, kuka tytön sinne miehen viereen laittoi. Äitikö? Jos äiti oli paikalla, niin voi kauhistus! En ymmärrä tapausta, ymmärtääkö joku muu?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuin luettuani tämän. Olin tosin jo aikuinen,mutta yhden kesän työnantajani tuli yöksi mökilleni käytännön syistä ja kähmi minua saunan jälkeen joka puolelta... Yök.. Menin lukkoon enkä pystynyt sanomaan mitään. vaimonsa epäili heti sen jälkeen että jotain on käynyt siellä,kun mies muuttui kuulemma kummalliseksi palattuaan. Sitten myöhemmin jättivät palkan maksamatta töistä ja ai että!! kun teki mieli kiristää asialla ! En kuitenkaan alentunut moiseen... Tiesin ettei niillä ole varaa mitään maksaa. Palkkaturvasta tuli rahat puolivuotta myöhemmin. Ällöttävä ukkeli 😖

Vierailija
62/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mitä en näissä tajua, on se, miksi se uhri ei ikinä huuda. Tuosta jutusta jää sellainen olo, että porukkaa oli tarpeeksi lähellä siellä ja mitään kuolemanuhkaa ei ollut. Siis että henki lähtee, jos huutaa apua. Joten miksi taivaan tähden ei puolustanut itseään huutamalla apua tai lähtemällä karkuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki persut ovat kun tapana on pöyristyä? Ai niin, tämä tekijä olikin heikäläisiä taas, eli väri ei edellyttä kritiikkiä. Voi harmi kun taas pedopersu kärysi, voi voi sentään.

Mitä sinä oikein vöyhötät? Oli asia mikä tahansa, niin aina sinulle tulee persu mieleen.

jonkun sortin mielisairaus se on tuo persupakkomiellekin

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/70161183-5936-4e88-bb35-077e261c1839 kaverinsa ilmeisesti asialla, mutta asiasta pitää syyttää persuja.

Vierailija
64/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa järkytti jälleen kerran se mitä tapahtuu käsittämättömän paljon ainakin Suomessa eli että tyttölapsen äiti vähättelee tapahtunutta, kieltää tapahtuneen, väittää tyttären keksineen jutun, ei puolusta tytärtään leijonaemon lailla, ja suoraan sanottuna tinttaa t*rpaan lastaan hyväksikäyttänyttä miestä.

Miten äidit voivat niin usein tehdä juuri tyttölapselleen näin? 

Koska äidit pohjimmiltaan vihaavat tyttäriään, ja koska naiset voivat olla julmempia, kuin miehet. Äidit kohdistavat tyttöriinsä paljon henkistä väkivaltaa, josta ei puhuta. Ja lapset ovat AINA USKOLLISIA VANHEMMILLEEN JA ANTAVAT KAIKEN ANTEEKSI.

Olen itse narsistiäidn tytär ja henkisen väkivallan lisäksi äitini käytti myös fyysistä väkivaltaa, mm kuristi minua.

Vierailija
65/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mitä en näissä tajua, on se, miksi se uhri ei ikinä huuda. Tuosta jutusta jää sellainen olo, että porukkaa oli tarpeeksi lähellä siellä ja mitään kuolemanuhkaa ei ollut. Siis että henki lähtee, jos huutaa apua. Joten miksi taivaan tähden ei puolustanut itseään huutamalla apua tai lähtemällä karkuun?

ÄLÄ SYYLLISTÄ UHRIA, IKINÄ!!! Varsinkaan seksuaalisen väkivallan uhria.

Vierailija
66/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi kohtaus ranskalaisessa 70-luvun taide-elokuvassa, saisi se viisi tähteä arvostelijoilta.

No come on kyllähän ton ikäisen on jo hyvä tietää MITÄ TULEMAN PITÄÄ! VAI VÄÄNNÄNKÖ?!

Vierailija
67/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi kohtaus ranskalaisessa 70-luvun taide-elokuvassa, saisi se viisi tähteä arvostelijoilta.

No come on kyllähän ton ikäisen on jo hyvä tietää MITÄ TULEMAN PITÄÄ! VAI VÄÄNNÄNKÖ?!

LOL REPS XD

Vierailija
68/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia ei lasten lähelle!

Vierailija
69/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki persut ovat kun tapana on pöyristyä? Ai niin, tämä tekijä olikin heikäläisiä taas, eli väri ei edellyttä kritiikkiä. Voi harmi kun taas pedopersu kärysi, voi voi sentään.

Mitä sinä oikein vöyhötät? Oli asia mikä tahansa, niin aina sinulle tulee persu mieleen.

Minkälainen mielisairaus on pedopersujen pakkomielle eri väristen leimaamiseen? Nyt kun taas, kuten useimmiten, on kyseessä perunanenä, niin persut loistavat poissaolollaan. Kavereille sallitaan vissiin pikku pedoilut.

Vierailija
70/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on varjeltava. Nukkumaan täysin erilleen kenestäkään, joka tulee vierailulle. Petoja on niissäkin, joista ei helposti uskoisi.

Vierailija
71/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mielisairaus on pedopersujen pakkomielle eri väristen leimaamiseen? Nyt kun taas, kuten useimmiten, on kyseessä perunanenä, niin persut loistavat poissaolollaan. Kavereille sallitaan vissiin pikku pedoilut.

Minkälainen mielisairaus se on persuhullun pakkomielle persujen leimaamiseen?

Vierailija
72/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia on varjeltava. Nukkumaan täysin erilleen kenestäkään, joka tulee vierailulle. Petoja on niissäkin, joista ei helposti uskoisi.

Sama koskee myös vanhempia.

Vierailija
73/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ikinä olis pistäny omaa 12v. sukulaismiehen lähellekään nukkumaan. Ihan eri huoneissa olisivat nukkuneet. 

No on sulla suku! Teidän suvussa miehet pedofiilejä ja sukurutsaajia? Meneeköhän ihan veressä jos koko suvun miehiä vaivaa sama? Eihän sulla ole poikaa, tulevaa rutsaajapedaria?

Vierailija
74/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten oikeasti ei tapahtunut mitään? Nämä puheet kuinka muisti on puuroa viittaavat vlemuistosyndroomaan. Tapahtumatkin tuovat vähän liikaa mielen tv draaman. Mielenterveysongelmista kärsivä nainen löytää vian kaikist muista paitsi itsestään.

Vierailija
75/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan. Jos tilaa ei ole, lapset nukkuu omien vanhempien kanssa.

Surullinen juttu.

Vierailija
76/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo yksi sekopää tietää näiden kansalaisuuden sekä puoluetaustan?

Hullut "tietää"

Vierailija
77/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että yleensä uhri lamaantuu eikä taistele. Lisäksi sukulainen voi tehdä tekonsa vielä ilman väkivaltaa, esittäen vaikka että tehdään yhdessä jotain "kivaa", hän ei satuta sinua, tämä on meidän yhteinen salaisuus tms. Uhri on vaan sitten jäykkänä paikoillaan ja hämillään ja odottaa tilanteen menevän äkkiä ohi. 

Olen joutunut kaksi kertaa seksuaaliväkivallan kohteeksi niin, että en ole pystynyt liikkumaan, puhumaan tai tekemään vastarintaa. Ja koska tekijät ovat olleet tuttuja, en ole edes juossut pakoon heti irti päästyäni. Olen vaan mennyt lukkoon ja hiljaiseksi. Psykologin kanssa kun käytiin tilannetta läpi, hän sanoi, että on erittäin yleinen reaktio, että uhri lamaantuu teon ajaksi. 

Helpommassa tilanteessa esim. joku tullut väkisin suutelemaan tai ulkomailla lähti ranteesta pitäen kuljettamaan mukanaan jonnekin, olen pystynyt lyömään kohdetta välittömästi ja päässyt irti. 

Vierailija
79/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kaikki miehet ole sairaita sikoja. Minä (mies) olin kesämökillä siskoni, tämän miehen ja näiden 5-vuotiaan lapsen kanssa, kun tuli tieto että siskon miehen isä on saanut sydänkohtauksen ja oli sairaalassa kuolemankielissä. Lapselle ei sanottu mitään ja vanhemmat lähti ajamaan sairaalaan 150 kilometrin päähän katsomaan miestö. Minä jäin lapsen kanssa odottamaan. Oli jo ilta ja lapsi halusi nukkumaan. Laitoin iltapalan ja pistin sen sänkyynsä nukkumaan. Itse rupesin myös nukkumaan kun tunnelma oli apea. Yöllä lapsi tuli samaan sänkyyn kylkeeni kiinni ja selvästi oli peloissaan kun äiti ja isä oli poissa. Annoin sen olla siinä. Mitä olisi pitänyt tehdä, ajaa pois? Siihen se sitten nukahti ja niin minäkin. Aamulla heräsin kun puhelin soi ja sisko ilmoitti että miehensä isän vointi oli vakaa ja henki säilyy. Lapsi söi aamupalaa ja ilostui kun isä ja äiti tulee takaisin. Minä olin helpottunut että ei tarvinnut enää ottaa vastuuta lapsesta (minulla ei ole lapsia). 

En näe tuossa mitään sairasta. Pitäkääs järki päässä muutenkin. 

Vierailija
80/98 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa ovat vanhemmatkin vastuussa. Typeryyttä koko touhu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi