Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskontytär sanoi pääsiäislounaalla toivovansa että kuolen

Vierailija
10.04.2023 |

6v tyttö siis kyseessä, aikaisemmin ollut kiltti eikä meillä minusta ollut mitään skismaa nyt tai aikaisemmin mistä tuollainen tokaisu olisi voinut tulla. Siskoni meni aivan shokkiin, torui tytärtään ja pahoitteli minulle tosi nöyränä. Vähän hölmistynyt olo jäi, tietääkö joku lastenpsykiatriaan erikoistunut mistä tuollainen käytös voisi johtua?

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin noin 7-vuotiaana opettajani kuolemaa, koska pelkäsin häntä. Hän käyttäytyi ilkeästi ja nöyryytti oppilaita. Millaiset välit teillä noin muuten on ollut?

Vierailija
42/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi katsonut jotain ohjelmaa, jossa on puhutti kuolemasta - pohtiikin pääsiäisen sanomaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä enää huolisi kuolemantoivottelijakakaraa kylään. Sanoisin vaan että nyt on niin rumasti sanottu että ei tarvitse enää tulla, heido!

Ei kyllä olisi noin toimiminen aikuisen ihmisen toimintaa.

Vierailija
44/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tytön vanhemmat olivat riidelleet, jolloin toinen vanhempi sanoi toiselle, että minä toivon, että sinä kuolet.

Nyt penska toistaa kuulemaansa.

Vierailija
45/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä enää huolisi kuolemantoivottelijakakaraa kylään. Sanoisin vaan että nyt on niin rumasti sanottu että ei tarvitse enää tulla, heido!

Lapsi on lapsi, meidän aikuisten on yritettävä olla aikuisia.

Vierailija
46/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit sanonut, että "minäkin toivon, että kuolen joku päivä, sillä ikuinen elämä ei ehkä olisi kivaa"

Vierailija
47/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mielipuoli lapsivihaaja keksinyt taas hassunhauskan provon pääsiäisen kunniaksi. Ihanko pääsiäispöydässä vielä sanoi!

Vierailija
48/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan on voinut napata tuon vaikka jostain TV-ohjelmasta ja toistaa kuulemaansa tajuamatta mitä se oikeastaan tarkoittaa. Sitten säikähtää torumista kun ei edes ymmärrä tehneensä jotain pahaa.

Vierailija
49/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asiaan tuo tokaisu liittyi?

Vierailija
50/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset matkii aikuisten tekemisiä ja puhumisia.

Minä kauhistelin mielessäni yhtä pariskuntaa, jotka estottomasti haukkui pihalla naapureita lapsensa kuullen. Se toistui lähes aina, kun kohdattiin pihalla.

Nuorena se on vitsa väännettävä. Se penska näytteli keskaria avoimesti naapureille myöhemmin.

Vierailija
51/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nähnyt pääsiäisen tarinoita jeesuksesta. Haluu sut risriinnaulituksi. Taitaa tyttö vihata sua.

Vierailija
52/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tappouhkaus. Tyttö pitää laittaa johonkin laitokseen.

Vierailija
53/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen äiti ehätti torumaan, ennen kuin lapsi möläyttää, keneltä kuuli tuon. Esim. mun isi sanoi, että se toivoo sun kuolevan tai äiti sanoi niin.

Vierailija
54/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaverin tuolloin 7v poika tokaisi kahvipöydässä "hyppää ikkunasta" 🤣

Lapset ovat oma lajinsa

Vierailija
55/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mielipuoli lapsivihaaja keksinyt taas hassunhauskan provon pääsiäisen kunniaksi. Ihanko pääsiäispöydässä vielä sanoi!

Varmasti näitä velojen metkuja taas!! Hävetkää VELAT!

Vierailija
56/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset matkii aikuisten tekemisiä ja puhumisia.

Minä kauhistelin mielessäni yhtä pariskuntaa, jotka estottomasti haukkui pihalla naapureita lapsensa kuullen. Se toistui lähes aina, kun kohdattiin pihalla.

Nuorena se on vitsa väännettävä. Se penska näytteli keskaria avoimesti naapureille myöhemmin.

Vitsan käytöstä tulee lasu.

Vierailija
57/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi, että hermostuit tuollaisesta asiasta? Kuusivuotias on vielä aika pieni, kuolema asianakin yleensä vieras. Asiallisesti voi lapsen kanssa keskustella asiasta, mitä se tarkoittaa.

Normaalisti kehittynyt kuusivuotias ei sano tuollaista. Sinä olet näköjään näitä vanhempia, joiden vähäjärkisten lasten suusta voi tulla mitä aivopieruja tahansa, ja kaikkien pitää vain ymmärtää. Onnea vaan lastesi tulevaisuuteen.

Vierailija
58/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsihan on voinut napata tuon vaikka jostain TV-ohjelmasta ja toistaa kuulemaansa tajuamatta mitä se oikeastaan tarkoittaa. Sitten säikähtää torumista kun ei edes ymmärrä tehneensä jotain pahaa.

Ei ymmärrä? Fiksu kaksivuotiaskin tajuaa, saati kuusivuotias.

Vierailija
59/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on ollut ainakin omilla lapsilla jotenkin pinnalla eskari-iässä. Pohtineet asiaa ja eivät kuitenkaan ymmärrä lopullisuutta. On saattanut esim miettiä, että toivottavasti äiti ei vaan kuole, täti mieluummin.

Vierailija
60/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei pidä sinusta vaikka teillä ei ole ollut skismaa kuten kirjoitit. Lapset osaavat olla aika inhottavia ja sanoa suoraan jos eivät pidä jostain henkilöstä, hänen ulkonäöstään, vaatetuksestaan. Olen AiKunin esimies ja tiedän, vaikka sanoja on lapsi, tuntuu tuollainen pahalta aikuiseltakin. Jos lapselta kysyy, miksi hän sanoi noin, oncadtaus yleensä vain pientä muminaa tai ovat vain ihan hiljaa.