Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te jotka ette kelpaa kenellekään käsittelette asiaa?

Vierailija
10.04.2023 |

Minä en kelpaa kenellekään ja en pääse siitä yli vaikka kuinka yritän keskittää ajatuksia muuhun. Aina se vain takaraivossa hakkaa että en kelpaa.

Kommentit (267)

Vierailija
161/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ulkonäkö joka ihan ensin noteerataan, se määrittää sen voiko kyseiseen ihmiseen tutustua parisuhdemielessä. Jos ulkonäkö miellyttää niin sitten astuu kuvioihin luonne,raha,koulutus,tulevaisuuden suunnitelmat,harrastukset...

Nykyisin kun sinkkuna voi elää ja pärjää niin myös vaatimukset kasvaa.

Vierailija
162/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se ulkonäkö joka ihan ensin noteerataan, se määrittää sen voiko kyseiseen ihmiseen tutustua parisuhdemielessä. Jos ulkonäkö miellyttää niin sitten astuu kuvioihin luonne,raha,koulutus,tulevaisuuden suunnitelmat,harrastukset...

Nykyisin kun sinkkuna voi elää ja pärjää niin myös vaatimukset kasvaa.

Kyllä mutta monilla ihmisillä se seula on paljon tiukempi kuin vain se että onko se toinen mitenkään mahdollinen. Sen toisen pitäisi heti herättää suuria tunteita ja väristyksiä että viitsitään tutustua.

Aika iso osa ihmisistähän on sillä tavalla neutraaleja että eivät he luotaankaan työnnä mutta eivät heti kipinöi. Mutta jos se ihminen sitten alkaa muuten kiinnostaa niin siitä ulkonäöstäkin alkaa tykätä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on suomessa vähemmän 18-60 vuotiaissa joten naisille löytyy aina kumppani kun taas miehille ei. Ukrainasta paljon jos tulisi naisia suomeen niin tilanne vähän tasottuisi.

Vierailija
164/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on suomessa vähemmän 18-60 vuotiaissa joten naisille löytyy aina kumppani kun taas miehille ei. Ukrainasta paljon jos tulisi naisia suomeen niin tilanne vähän tasottuisi.

Ero on niin pieni että se ei kyllä selitä kuin todella pienen miesmäärän pariutumattomuuden. Ja kun muistaa että miehistä aika iso osa on syrjäytyneitä tai päihdeongelmaisia niin ei normaaleja miehiä ole mitenkään sen enempää kuin normaaleja naisia.

Vierailija
165/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pariutumisen suurin ongelma: kiinnostuneita miehiä on, mutta nainen ei itse kiinnostu kenestäkään heistä.

Miesten pariutumisen suurin ongelma: kukaan ei kiinnostu miehestä.

Vierailija
166/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pariutumisen suurin ongelma: kiinnostuneita miehiä on, mutta nainen ei itse kiinnostu kenestäkään heistä.

Tämä.

Nainen saa seksiä aina halutessaan ja nainen saa aina parisuhteen halutessaan mutta naisilla se rima on niin korkealla ettei oikein kukaan kelpaa heille.

Vierailija
167/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Nainen saa seksiä aina halutessaan ja nainen saa aina parisuhteen halutessaan mutta naisilla se rima on niin korkealla ettei oikein kukaan kelpaa heille.

Aika moni nainen on kyllä tässäkin ketjussa kertonut miten kukaan mies ei ole ikinä vilkaissutkaan parisuhdemielessä häntä. 

Vierailija
168/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ihan kuten jokainen mies saa aina naista parempaa palkkaa ja etenee urallaan piedemmälle, jokainen nainen saa aina halutessaan seksiä tai parisuhteen.

Vierailija
169/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Aika moni nainen on kyllä tässäkin ketjussa kertonut miten kukaan mies ei ole ikinä vilkaissutkaan parisuhdemielessä häntä. 

Ja sinä uskot heitä...?

Vierailija
170/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ja sinä uskot heitä...?

Uskotko sinä mielummin sitä mikä on sinulle kätevintä ja joka ulkoistaa vastuun yksinäisyydestä muille vai sen millainen se maailma oikeasti on?

Vierailija
171/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt onnellisuutta siitä, että voin rakastaa yksinoloa vain tietämällä olevani yksin. Ostin siksi itselleni mökin, ilman naapureita, ja täällä tosiaan saa olla yksin omien ajatuksien kanssa. Ei tarvitse muita ajatella.

Tuo on muuten niin totta, että yksinäisyyttä sietää paljon paremmin kun oikeasti on kunnolla yksin. Ihan pahinta on asua kerrostalossa ja kuulla/nähdä (ja haistaa;-)) muiden ihmisten olemassaolo ja saada niistä vain ne kaikki mahdolliset huonot puolet elämäänsä.

Omassa rauhassa luonnon keskellä on parempi.

Vierailija
172/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ja sinä uskot heitä...?

Ennemmin kuin miestä joka viljelee näitä "jokainen nainen aina" kliseitä.

Vierailija
173/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kenelle naiselle kelpaisi mukamas tällänen mies? Olen siis 180/90 mitoiltani,raitis,käyn töissä duunarin ammatissa,pyrin olemaan hyväsydäminen sekä oikeudenmukainen, olen introvertti mutta en laittaudu kun menen ulos ja muotivaatteita en käytä.

Kai joskus joku nainen kelpuuttaa mut?

Vierailija
174/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En kelpaa kellekään" kääntyy yleensä: "Minulle eivät kelpaa ne joille minä kelpaisin." Eli se kuuluisa rima on liian korkealla.

Että väkisin pitäisi sitten alkaa kiinnostua ihmisistä jotka ei innosta. En usko, että tuolla tavalla muodostuu kovinkaan hyviä ihmissuhteita. Kunhan nyt vaan olis joku - ajattelu ei kanna kovin pitkälle.

Huonoitsetuntoisena ja epätoivoisena päädyin tuollaiseen parisuhteeseen nuorena ja ihan oikeasti en voi suositella sitä kenellekään.

Ja ei mies mikään hullumulkku ollut, hieman vaan katkerahko ja vihainen koko maailmalle jota samaa vaivaa luonnollisesti oli jo itsessänikin, mutta ei siitä yhdistäväksi liimaksi ollut.  Silti me oltiin niin erilaisia, että yhdessäelo ei vaan oikeasti pidemmän päälle toiminut yhtään. Ja sitten kun kaikessa oli sitä jatkuvaa tahkoamista ja molemminpuolista vttttttuilua/ilkkumista/nälvimistä niin se kummankin aiemmin syntynyt katkeruus/vihakin nousi pintaan ja etenkin yhtään kaljapäissään meni ihan kunnon tappeluksi.

Yksinolo voittaa pskan parisuhteen ja tuollainen tyytymissuhde kunhan on joku vaan on ihan vihonviimeinen idea. Luojan kiitos siitä ymmärsin itse lähteä ennen kuin mitään oikeasti pahaa ehti tapahtua. Olen nimittäin aivan varma, että jos tuota olisi vielä jatkettu niin lopulta jompikumpi olisi ollut laudoissa ja toinen raudoissa enkä osaa edes sanoa kumminpäin siinä olisi käynyt.

Vierailija
175/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kenelle naiselle kelpaisi mukamas tällänen mies? Olen siis 180/90 mitoiltani,raitis,käyn töissä duunarin ammatissa,pyrin olemaan hyväsydäminen sekä oikeudenmukainen, olen introvertti mutta en laittaudu kun menen ulos ja muotivaatteita en käytä.

Kai joskus joku nainen kelpuuttaa mut?

Ei naista löydy luettelemalla ominaisuuksia. Kannattaa ymmärtää että ihmissuhteet eivät perustu ominaisuuksiin vaan tunteeseen. Et sinä kavereitakaan valitse sen mukaan kuka on mitäkin vaan kenen kanssa on mukavaaa viettää aikaa.

Vierailija
176/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oikeastaan ainakin lähes kaikille löytyisi se kumppani mutta olen huomannut että nykyisin monet haluaa olla sinkkuna eikä ne edes ole parisuhdemarkkinoilla mukana.

Tämä on vähän verrattavissa siihen kun osa putoaa työmarkkinoilta pois niin osa putoaa parisuhdemarkkinoilta pois.

Vierailija
177/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattaa hankkia muuta sisältöä elämäänsä. Hankkia työ, josta nauttii, harrastuksia, tavoitteita, ystäviä, lemmikki (jos haluaa).  Yleensä jo sekin, että ihminen on tyytyväinen omaan elämäänsä auttaa vetämään puoleensa muita ihmisiä. Sitten kannattaa miettiä niitä syitä miksi ei kelpaa muille ja alkaa kehittämään itseään paremmaksi. Esim. jos sosiaaliset/keskustelutaidot ovat huonot parantaa näitä. Jonkinmoinen satsaus ulkonäköönkin auttaa usein (liikunta, terveellinen, ruokavalio, siisti pukeutuminen, kampaaja jne.) Ja sitten alat liikkumaan paikoissa, joissa voit tavata ihmisiä. 

Vierailija
178/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän harmittaa se, että ei kelpaa kuin kummajaisille, päihdeongelmaisille, elämäntapatyöttömille, mielenterveysongelmaisille, personallisuushäiriöisille, pervertikoille ja hyväksikäyttäjille. Yksikään normaali mies ei ole ikinä ollut kiinnostunut, edes normaalin näköinen.  Miten vaikeaa on näyttää tavalliselle eikä epämuodostuneelle? 

Todennäköisesti kyllä on, ei vain ole sitä kiinnostusta osoittanut. Onko teillä naisilla lainkaan käsitystä siitä miten pieni prosentti kiinnostumisista lopulta ilmaistaan mitenkään? Varsin iso osa miehistä on sen verran ujoja ja kokemattomia aloitteiden tekemisessä että tekee niitä vain kun kuu ja tähdet (ja humalan määrä) ovat juuri oikeassa asennossa. Muuten tyydytään vain katselemaan kaihoisasti. 

Esim. itse olen ollut ihastunut elämäni aikana kymmeniin naisiin ja tehnyt kunnon aloitteen kahdelle.

Niin eli sitä kiinnostusta ei ole ollut minuun. En tosin tunne ns. normaaleja miehiä koska lähipiiriini ei ole ikinä sellaisia hakeutunut. 

Aloitteita ei ole ollut mutta kuten sanoin se ei ole sama asia kuin että kiinnostusta ei olisi koskaan ollut. Vain pieni osa kiinnostuksista johtaa aloitteisiin ja pieni osa aloitteista suhteisiin.

Enkä kyllä usko että et missään koskaan kohtaisi normaaleja miehiä jos nyt et ole ihan lukittautunut kellariin lapsuudesta lähetien.

Sama pätee sitten myös miehiin. Eivät voi sanoa ettei kukaan ole ollut koskaan kiinnostunut, koska eivät voi vaan tietää. Lisäksi miehethän ne alotteet tekee yleensä, joten miehellä voi olla ollut vaikka kuinka monta salaista ihailijaa.

Vierailija
179/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän harmittaa se, että ei kelpaa kuin kummajaisille, päihdeongelmaisille, elämäntapatyöttömille, mielenterveysongelmaisille, personallisuushäiriöisille, pervertikoille ja hyväksikäyttäjille. Yksikään normaali mies ei ole ikinä ollut kiinnostunut, edes normaalin näköinen.  Miten vaikeaa on näyttää tavalliselle eikä epämuodostuneelle? 

Se on tasosi. Ei kauniit naiset tuollaisista ongelmista kärsi.

Miesten käsitykset ovat täysin epärealistiset ja vääristyneet. Nuo edellä kuvatut ryhmät, spurgut ja muut ongelmaiset, tavoittelevat tavisnaisia ja kuvittelevat, että se on heidän tasonsa. Tavismiehet ja ylemmän tason miehet puolestaan havittelevat kauniita naisia. Tavismiehille ei kelpaa tavisnaiset, vaan he kuvittelevat että heille kuuluu joku malli tai fitnesskissa, ja siitä ongelmasta tämäkin ketju kertoo karua tarinaa.

Vai onko niin, että sinä et olekaan tavis, vaan vähän siitä alapuolelta? Pystyt kuitenkin arvioimaan miehet alempaan kastiin, niin miten voit olla varma, ettet kuulu itse sinne myös? Vain, koska olet nainen?[/

Olen eri kuin tuo edellinen, joka otti asian puheeksi, mutta joo, väitän olevani tavisnainen. Olen normaalipainoinen, ulkonäössäni ei ole mitään isompia omituisuuksia, mutta en myöskään ole mitenkään erityisen kaunis vaan hyvinkin arkisen näköinen, hampaat, iho ja hiukset ovat siistit, meikkaan ja pukeudun vähintäänkin siististi. Minulla ei ole mitään perussairauksia, mt- ongelmaa enkä ole alkoholisti. Olen korkeakoulutettu ja minulla on työpaikka. Väitän, että en ole samalla tasolla spurgun kanssa ja jos olet eri mieltä asiasta, onnistut todistamaan pointtini miesten epäealistisista käsityksestä todeksi.

Naiset ovat keskimäärin paljon kunnollisempia kuin miehet joten ei ole niin että tietynlaisen naisen vastapari on automaattisesti juuri ihan samanlainen mies.

Naiset ovat selvästi miehiä paremmin koulutettuja, vähemmän päihteitä käyttäviä, paremmin ulkonäöstään huolehtivia jne.

Se, että miehet ovat esiintuomiesi seikkojen valossa keskimäärin huonotasoisempia kuin naiset, ei silti tarkoita, että tavisnaisen pitäisi pariutua tasoaan alemmas jonkun spurgun tai laitapuolen miehen kanssa. Tilanne kertoo edelleenkin vain siitä, että miehet tavoittelevat naisia, jotka ovat heidän omaa tasoaan korkeammalla. Eikä siinä ole mitään pahaa sinänsä, mutta turha ihmetellä miksi tavisnaiset ovat mukamas kranttuja.

Ei vaan se kertoo siitä että kun kaikki tavismiehet ovat pariutuneet tavisnaisten kanssa niin edelleen jää paljon tavisnaisia ilman.

Sitten tavisnaisten pitää nostaa tasoa, jotta sieltä taviksen tasolta pääsee ulkoisesti ylöspäin. Sitten alkaa tapahtua. Jos mies treenaa itsensä rasvaprosentista 29 rasvaprosenttiin 11, niin aivan varmasti on eri tavalla naisia elämässä, jos pituutta on yli 183 cm ja hiusraja on täydellinen.

Toimii yksittäiselle naiselle, mutta ei niitä hyviä tai tavis miehiä riitä silti kaikille hyville tai tavis naisille.

Vierailija
180/267 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ja sinä uskot heitä...?

Ennemmin kuin miestä joka viljelee näitä "jokainen nainen aina" kliseitä.

Nämä "jokainen nainen saa halutessaan parisuhteen"-miehet ajattelee asian jotenkin todella oudosti. Ihan tosissaanko heille itselleen olisi onni ja autuus parisuhde sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa he eivät olisi käytännössä missään asiassa samaa mieltä eikä elämäntavat osuisi lainkaan yksiin?

Etenkin kun eihän nämä tunnu oikein tykkäävän siitäkään, että anonyymillä palstalla joku (nainen) on eri mieltä tai kokee asian eri tavoin. Miten se parisuhde sitten voisi sujua sen "kunhan on joku vaan" kanssa joka ei ole välttämättä mistään samaa mieltä?