Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jotka ette kelpaa kenellekään käsittelette asiaa?

Vierailija
10.04.2023 |

Minä en kelpaa kenellekään ja en pääse siitä yli vaikka kuinka yritän keskittää ajatuksia muuhun. Aina se vain takaraivossa hakkaa että en kelpaa.

Kommentit (267)

Vierailija
261/267 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökötän. Itken joskus. Jos hellyyspuuska iskee niin silitän hiuksiani. Juu säälittävää, tiedän.

Mulla sama toi hiusten silittely. Ja olen mies :D

Vierailija
262/267 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu, unohda koko juttu hetkeksi, nauti elämästä, pidä hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/267 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty mihinkään itseni silittelyyn, se vaan tuntuu pahalta, en pysty kusettamaan itseäni ja kuvittelemaan jonkun muun koskettavan.

Yritä ajatella positiivisia asioita elämässä, mutta väkisin tuo kelpaamattomuus painaa mielen sopukoissa.

Vierailija
264/267 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaan sinakin vakipanoksi naimisissa olevalle. Ei se nyt täydellustä ole, mutta kelpaa paremman puutteessa. Välillä tosin sellainen mällipatja olo.

Mullakin oli mahdollisuus tuohon, mutta en ryhtynyt. Tajusin, että ansaitsen parempaa. Ko. herrasmies oli toki komea ja charmikas, mutta ei kiitos, silti. 

Vierailija
265/267 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen asiaa värjäämällä hiukset ja öyhöttämällä päivät täällä!

Vierailija
266/267 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan ei myöskään kelpaa mulle, joten ongelmaa ei ole. Parisuhde vaan sotkisi muuta elämää, en vaan halua ketään. Ja olen tyytyväinen, ettei tarvitse hätistellä kiinnostuneita tyyppejä pois, joten minun kohdalla tässä asiassa on käynyt erittäin hyvin, kohtaanto on täydellinen.

Harmittaa kyllä niiden puolesta, jotka joutuvat kipuilemaan asian kanssa tavalla tai toisella. Neuvoja en osaa tarjota, sillä tuskin kukaan voi yllättäen vain lakata välittämästä tällaisessa asiassa.

Vierailija
267/267 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut asian niin, että ehkä mun tehtävänä on olla playmate, siis leikkikaveri miehille sillä aikaa, kunnes he löytävät oikean parisuhteen. Ja sitten kun he päättävät parisuhteen, voivat he taas palata mun luo leikkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän