Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävän tutut viestit tällä palstalla

Vierailija
10.04.2023 |

Varmaan monella tullut eteen viestejä jotka ovat kuin omasta elämästä, siis jonkun toisen tutun osapuolen kirjoittamina. Onko tullut otettua kissaa pöydälle ja kysyttyä, että hei kirjoitteletsä vauva-palstalla?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pieni mutta älä kuvittele että vain sun tutut täällä kirjottelee. Mieti kuitenkin miten paljon joka paikkakunnalla on populaa joka tänne skriivaa....

Asiat voi osua yhteen kun arkisista asioista jauhetaan täällä

Vierailija
2/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole itselle tullut. Täällä on aika pieni mutta äänekäs vakikirjoittelijoiden porukka. Enemmän ihmiset täällä lukee kuin kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntui siltä pari vuotta sitten, kun tein eroa exästä. Tuli tunne etten voi puhua asiasta enää tutuille, koska se asia päätyy nettiin.

Vierailija
4/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että tältä paikkakunnalta joku kirjoittelee. 

Ei, vaan ihmiskunnan ongelmat ovat aika samat kaikkialla.

Vierailija
5/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoihmisten elämä on niin samanlaista että monien elämästä löytää samoja tapahtumia kuin omastaan.

Vierailija
6/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole itselle tullut. Täällä on aika pieni mutta äänekäs vakikirjoittelijoiden porukka. Enemmän ihmiset täällä lukee kuin kirjoittaa.

Mistähän tällainen johtopäätös on vedettävissä, kun olemme kaikki anonyymejä lähestulkoon? Asia ei ole yhtä helposti ainakaan täällä todettavissa kuin jossain facen ryhmässä missä on 10000 jäsentä mutta vain muutama sama naama aina äänessä.

Vierailija
7/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että kerran tunnistin yhden kaverin täältä. Oli kännipäissään lähettänyt mulle tekstiviestin koskien tiettyä aihetta, joka herättää suuria tunteita.  Sitten pongasin täältä melkein heti perään keskustelun aiheesta sielllä lähes identtisen tekstin tuohon tekstiviestiin verrattuna.   

Ei kyllä tulisi mieleenkään kysyä että kirjoitteletko vauvalla, koska haluan itsekin pysyä anonyyminä.  

Olin muuten myös jokseenkin eri mieltä tuon ystäväni kanssa asiasta ja kirjoittelin täällä av:lla hänelle sellaisia viestejä, joita en oikeasti naamatusten kirjoittaisi tuosta aiheesta (ei mitään henkilökohtaiseen elämään liittyvää).   

Tekstiviestiin taisin vastata jotain neutraalia.

Vierailija
8/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitten katson viestin päivämäärää ja kappas, olenkin kirjoittanut viestin itse pari vuotta sitten.

Vierailija
9/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se se juttu, kun kirjoittelin, että elefanttini käyttää raidallisia sukkia?

Vierailija
10/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tällainen johtopäätös on vedettävissä, kun olemme kaikki anonyymejä lähestulkoon? Asia ei ole yhtä helposti ainakaan täällä todettavissa kuin jossain facen ryhmässä missä on 10000 jäsentä mutta vain muutama sama naama aina äänessä.

Tietäjät tietää.

Vierailija
11/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Vain pieniä yksityiskohtia muunneltu.

Vierailija
12/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesi kiinnostamaan tämä. Taidan tehdä kyselyn aiheesta.  Varmaan modet sen poistaa kuitenkin pian.

13/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Sitten katson viestin päivämäärää ja kappas, olenkin kirjoittanut viestin itse pari vuotta sitten.

Mä olen törmännyt tähän samaan. Siis ennenkuin rekkauduin ja aloin käyttää samaa nimimerkkiä.

Vierailija
14/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä väittäisin että täällä on kirjoittelijoita ihan rutosti, tilanne ei todellakaan ole sama kuin jossain facessa missä omalla naamallaan joutuu esiintymään ja siksi isoissakaan ryhmissä ei suurin osa kehtaa kirjoitella mitään ja hengailee vaan siellä taustalla. Anona on helpompi ilmaista mielipiteensä.

Vierailija
15/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5081043/oletko-vakikirjoittelija-taalla

Vierailija
16/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on tapahtunut niin, että olen kaverin kanssa viestitellyt esim. whatsapissa ja samaan aikaan palstaillut ja sitten onkin yhtäkkiä ilmestynyt aihe tänne asiasta josta viestittelin kaverin kanssa aiemmin.

Vierailija
17/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko täällä kävikään päivässä vierailijoita? Oliko joku 100 000?

Vierailija
18/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla käy päivittäin noin 10 miljoonaa uniikkia käyttäjää, mietipä nyt vähän.

Vierailija
19/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttuja trollaa täällä kertoen tarinoita vanhoista kirjoituksista, työkavereitten jutuista ja lähiön juoruista. Sitten voittaja on se, joka saa eniten peukkuja ylös tai alas.

Vierailija
20/41 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmissuhteisiin liittyvissä viesteissä alkaa miettimään, että voisiko tuo olla tuttu, mutta kaipa niitä samanlaisia ongelmia on muillakin elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän