NEUVOJA TARVITAAN: Olen rakastunut mieheen, joko on täysi loinen ja elelee minun rahoilla, mutta en rakkauden takia halua myöskään jättää häntä
Miten toimia? Ero ei ole vaihtoehto, koska rakkaus on niin vahvaa. Ongelmamme ovat enemmän arvokysymyksissä. Mies elelee minun rahoilla pääasiassa ja lorvii päivät mitä missäkin harrastuksissa minun rahoilla. Hän osaa olla myös mitä ihanin ihminen, jonka romanttisuus saa kyyneleet silmiin.
Hänen mielestä vaan lammasmaiset-palvelija miehet menevät töihin ja avoimesti pilkkaa työssä käyviä miehiä sekä avoimesti että salaa (ei aina sitä sano suoraan).
Olisiko jokin keino kenties perustella hänelle miksi työnteko kannattaa?
Vai mitä tässä tekisi, että tilanne paranee ilman eroa?
Kommentit (173)
Monet naiset tekevät samaa v. 2023 eikä sitä edes ihmetellä. Höynäytettäviä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ihannemies olisi:
Komea.
Sytyttävä.
Vastuuntuntoinen.Ap:n taso ei riitä kaikkiin kolmeen.
Onhan se mies kaikkea kolmea. Vastuuntuntoisesti elää toisten rahoilla eikä esimerkiksi sosiaalituilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea.
Sytyttävä.
Vastuuntuntoinen.Ap:n taso ei riitä kaikkiin kolmeen.
Onhan se mies kaikkea kolmea. Vastuuntuntoisesti elää toisten rahoilla eikä esimerkiksi sosiaalituilla.
Siis AP:n rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kykenisi rakastumaan mieheen joka ei itse rahojaan ansaitse. Paskat jostain romantiikasta, miten voitolla romantiikkaa jos halveksii toista. En tajua.
Ei hän minua halveksi. Hänestä naisten kuuluukin käydä töissä ja tosi miesten ei. Tiedän, hänen arvot on päin p..:tä, mutta sydän ei valitse ketä rakastaa ja hän arvostaa minua, ei vain ole kaikessa samaa mieltä.
Tätä asiaa on vaikea selittää sellaiselle, joka ei ymmärrä, että sydän valitsee sen ketä sitä rakastaa, ei järjellinen mieli.
T. Ap.N.
Sori, mutta kyllä halveksii. Joillakin ihmisillä on niin huono itsetunto, että hyväksikäyttö nähdään rakkautena. Muutahan tuo ei ole kuin hyväksikäyttöä ja annat sen vielä tapahtua. Ei ymmärrä moista masokismia.
No sitten et jätä häntä ja lakkaat murehtimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuommoisella naisella ole tippaakaan omanarvontuntoa. Miksi haluaa olla kynnysmatto? Ihme lässytystä rakkaudesta, hyvä ihme sentään, miten loista rakastetaan. Parasiiteista hankkiudutaan eroon eikä hoivata niitä. Hyi olkoon.
Helpommin sanottu kuin tehty. Muuten tätä koko ilmiötä ei edes olisi. Lueppa alla oleva:
En jaksanut lukea. Ei se muutu miksikään, ettei tuommoiset naiset arvosta itseään yhtään. Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä yhtään tuommoista heikkoutta.
Sitten et ole rakastumista koskaan kokenutkaan, jos luulet että se on heikkoutta.
Miten voi rakastua ihmiseen, joka kohtelee kuin kynnysmattoa?
eri
Miten mies on saanut sinut eristettyä perheestä ja ystävistä? Oletko kenenkään ulkopuolisen kanssa tekemisissä? Työterveyshuolto? Naisten linja?
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpöä koko aloitus 🤮
Tuskinpa on höpönlöpöä aloitus. Tuonkaltaisia avio-/avopareja on olemassa.
Itse en suostuisi elättämään naisena loispummaajamiestäni hetkeäkään parisuhteessani.
Molempien puoliskojen tulee panostaa yhteisiin kuluihin tasapuolisesti parisuhteessa eläessään.
Eräällä ystävistäni on tuollainen mies kuin ap:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpöä koko aloitus 🤮
Tuskinpa on höpönlöpöä aloitus. Tuonkaltaisia avio-/avopareja on olemassa.
Itse en suostuisi elättämään naisena loispummaajamiestäni hetkeäkään parisuhteessani.
Molempien puoliskojen tulee panostaa yhteisiin kuluihin tasapuolisesti parisuhteessa eläessään.
Niin tulisi. Silti tällaisiä pareja on.
Kyllä sitä miestä alkaisi kiinnostaa työnteko, jos kiikarissa olisi sellainen nainen, keneen haluaa panostaa, vaimomatskuun. Sinuun ei viitsi panostaa paitsi satunnaisesti ettet jättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä miestä alkaisi kiinnostaa työnteko, jos kiikarissa olisi sellainen nainen, keneen haluaa panostaa, vaimomatskuun. Sinuun ei viitsi panostaa paitsi satunnaisesti ettet jättäisi.
Siis nykyään työnteosta saa vain työmatkat ja sapuskat enemmän kuin tuista saa.
Kun säästää työmatkat ja syö vähemmän, niin lähes samat rahat.
Työnteko ei kannata enää.
Jos mies on kotona ja siivoilee sekä tekee sapuskat, niin miksi nainen voisi valittaa?
Se tekee töitä jolla se taloudellisesti kannattaa.
Luulisi että naiselle kelpaa hovimestari kotiin?
Vai sotkuinen koti ja jääkaappi tyhjänä, kun ei duunipäivän jälkeen jaksa käydä edes kaupassa.
Työttömänä jaksaa sentään siivota ja urheilla, sekä suunnitella päivän ateriat edullisesti.
Jos on lapsia, niin on aikaa auttaa läksyissä ja koulumatkoissa.
Kaikki tämä lähes samalla rahalla kuin jos mies menisi raksalle tai siivoilemaan muiden tiloja pilkkahintaan.
Naisethan ovat tehneet tuota aikojen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä samanlainen mies. Makoilee lähinnä sohvalla ja tissuttelee. Kuitenkin en osaa olla ilman häntäkään sillä asumisero on kokeiltu. Mies ei sinällään ole mikään harmia tekevä juoppo kuten yleensä ajatellaan tissuttelijoista, mutta minua ärsyttää, että minä raadan niskalimassa ja mies kerää kaikki hyvät puolet työni tuloksista ja on usein nauttimassa pienestä sievästä. Kyllä minäkin haluaisin nauttia pienestä sievästä, mutta kun on töissä käytävä ja koti hoidettavana!
🤣🤣
Älä anna hänelle rahojasi käyttöön , hakekoot Kelasta sen minkä saa jos ei töistä piittaa . Pitää olla valmis niukkaan elintasoonkin jos työ ei kiinnosta .
Onko miehesi muualta tullut ? Joissakin kulttuureissa naiset tekee kaiken ja tienaa ja mies vain potkii palloa tai istuu juttelemassa kavereiden kanssa . Tätäkö oikeasti haluat ?
Aika hullua jos pilkkaa työssä käyviä eli SUA ja sit valittaa et ei pysty ite, yhhyhyhyhyhyhyhyhy.... wtf
Mäkin oon elellyt vuosia enimmäkseen mieheni rahoilla, koska olen työtön ja peliriippuvainen. Kerran voitin ison summan rahaa, mutten kertonut hänelle mitään, vaikka hän istui sillä hetkellä parin metrin päässä. Sitten seuraavat pari kk meni lähes kokonaan pelkässä uhkapelimaailmassa, jossa olin onnellinen ja huoleton. Ne kaikki rahat tilillä tuntui vain pelirahalta, niin kuin mihinkään muuhun niitä ei voisi tai kannattaisi käyttää. Vasta hävittyäni kaiken tajusin, miten olisi pitänyt toimia voitettuani ja miten väärin olin tehnyt miestäni kohtaan, joka käy töissä ja ruokkii minut. Tunnen itseni hirviöksi, joka ei ansaitse mitään.
Komea.
Sytyttävä.
Vastuuntuntoinen.
Ap:n taso ei riitä kaikkiin kolmeen.