Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2023

Vierailija
10.04.2023 |

Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2759)

Vierailija
1941/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Robinilta tulossa taas suomeksi biisiä Vain Elämää julkaisujen lisäksi. Ei varmaan ole UMK bisiin jälkeen julkaissut mitään englanniksi.

No siellähän se Käärijäkin suomeksi veti Lontoon täyteen. Suomen kieli on siis muotia nyt.

Vierailija
1942/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin veti mut tänä vuonna ruudun ääreen. Muutoin olisin jättänyt väliin. Jokainen artisti yllätti kyllä jossakin kohtaa ihan mukiinmenevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saapa nähdä saako nämä jotain irti Kotiteollisuuden biiseistä. Vaikea nähdä mitä esim. Robin valinnut, mutta sanat taitaa taas mennä aika paljon uusiksi.

No Janna, Anna ja Robin menee taas sinne hittiosastolle, eli "Minä olen, Helvetistä itään ja tämän taivaan alla tai rakastaa ja ei rakasta"

Vierailija
1944/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saapa nähdä saako nämä jotain irti Kotiteollisuuden biiseistä. Vaikea nähdä mitä esim. Robin valinnut, mutta sanat taitaa taas mennä aika paljon uusiksi.

No Janna, Anna ja Robin menee taas sinne hittiosastolle, eli "Minä olen, Helvetistä itään ja tämän taivaan alla tai rakastaa ja ei rakasta"

Elli yllättää ja vetää tuonelan koivut.

Vierailija
1945/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tyhjää ei ole kylläkään Junon sävellys, vaan Kasevan kappale. Sitä on versioinut myös Loiri, Jonna Tervomaa, Sara jne. 

Vierailija
1946/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä moni valittaa, ettei Janna osaa laulaa, mutta itse Gloria Gaynor antoi hänelle tunnustusta hänen esityksestään.

Luulisi hänen ainakin tajuavan jotain ammattimaisesta laulutaidosta. Paremmin kuin av-mammojen.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/4422a060-f10b-408b-9e89-5b5aaa63e605

Etkö ymmärtänyt, että tämä oli levy-yhtiön, Universalin  mainostemppu, jonka leivissä molemmat ovat?   Gaynoria on pyydetty kommentoimaan, jotta Jnnnalle saadaan näkyvyyttä .

Ei se Jannan veto niin hyvä ollut,että oikea laulaja sitä muutenkehuisi.

Sitä en kyllä tiedä,miksi Jannan eteen nähdään näin paljon vaivaa, vuodesta toiseen ja vielä senkin jälkeen, kun artisti itse on mokannut julkisuuskuvansa useampaankin kertaan. 

Vierailija
1947/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako vanhana Kotiteollisuus-fanina edes katsoa Hynysen jaksoa? Sielu itki verta, jo kun kuulin säkeen Annan Puun versiosta. 

Ne välikommentit ja -tarinoinnit kiinnostaisivat

Vierailija
1948/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin esitti hyvin Jannan biisin.

Vierailija
1949/2759 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynysen veto Jannan biisistä oli kyllä kerrassaan upea.

Vierailija
1950/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika Virve 😂

Vierailija
1951/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila löi Lailaa ja Laila löi Leilaa. Taiskan biisi kotiteollisuuden välittämänä virvelle on meille vanhoille varmaan silleen että mitään uuttahan tuossa ei ollut. Mutta Levin poroareenalla ja maalaisten baareissa tulee varmaan soimaan. Vai mitenkhöhän se meni?

Vierailija
1952/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin positiivisesti tästä Hynysen jaksosta. Nyt oli tosiaan versioitu Kotiteollisuuden biisejä, eikä ne kuulostanut pelkältä karaokelta. Robinkin hyppäsi epämukavuusalueelle, siitä hänelle pointsit.

En ollut ennen tajunnutkaan, kuinka hyvä sanoittaja Jouni Hynynen on. Muutenkin Hynysestä saa paljon positiivisemman vaikutelman tämän ohjelman myötä. 

Kun itselleni Kotiteollisuus on vähän vieraampi tuttavuus, niin tietysti katsoin jakson avoimemmin mielin kuin vaikkapa joku Kotiteollisuus-fani.  

Vierailija
1953/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Elli yllättää ja vetää tuonelan koivut.

Minusta se oli hyvä versio. Näkyi menevän Hynyselläkin tunteisiin.

Vierailija
1954/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso katsottu. Yrjänän reggae-versio oli ihmeellinen, mutta samalla piristävä poikkeus. Hätiksen versio Kotiteollisuuden biisistä oli mielestäni mainio. 

Vierailija
1955/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna, Janna...ei oikein lähtenyt tälläkään kertaa. Hynynen tietysti kehui, kuten formaattiin kuuluu.

Vierailija
1956/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täällä moni valittaa, ettei Janna osaa laulaa, mutta itse Gloria Gaynor antoi hänelle tunnustusta hänen esityksestään.

Luulisi hänen ainakin tajuavan jotain ammattimaisesta laulutaidosta. Paremmin kuin av-mammojen.

Etkö ymmärtänyt, että tämä oli levy-yhtiön, Universalin  mainostemppu, jonka leivissä molemmat ovat?   Gaynoria on pyydetty kommentoimaan, jotta Jnnnalle saadaan näkyvyyttä .

Sitä en kyllä tiedä,miksi Jannan eteen nähdään näin paljon vaivaa, vuodesta toiseen ja vielä senkin jälkeen, kun artisti itse on mokannut julkisuuskuvansa useampaankin kertaan. 

Äitin pakkomielle. Jannan olis kannattanut opiskella (mitä äiti ja isi eivät tehneet), esim. musiikinmaikkana ois tienannut tyylikkäästi ihan itse elantonsa. Noloa, kun 44-vuotias... no enpä sano mitään. Pariskunta H peri S:n pilapiirtäjäisän, niin...  

Vierailija
1957/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junon versio hieno, syvällinen - jopa raa'an totuudellinen. Räppiin kuuluu lainata muista, tunnetuista,  biiseistä.pätkiä.

Vierailija
1958/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tarvii olla aika pöljä jollei ymmärrä että kehu oli Universalin maksama tempaus jotta Jannalle VIHDOIN saatais edes vähän sitä myyntiä😂 Onko rouva Gaynor edes kuullut Jannan versiota, hyvin suuresti epäilen!

Vierailija
1959/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joo. Yhtä "artistia" koskevien joittenkin kommenttien poiston oon pannut myös merkille. Kuinka tuo on mahdollista?? Onko sananvapaus lain mukaista?? 

Kertokaa nyt jo, että kenen.. En jaksa kahlata läpi vanhoja viestejä.

Jannaa koskevia kommentteja (jopa kokonaisia keskusteluketjuja) katoaa ... Hyvin outoa - mitähän sananvapauslaki sanoo tästä kun kyseessä.julkisuudesta elävä ja sinne vuodesta toiseen hakeutuvat artisti.....??

Vierailija
1960/2759 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Robin esitti hyvin Jannan biisin.

Robin on hyvä, kunhan jättää sen turhan autotunen pois. Oisin toivonut Robbarilta tällä kaudella kunnon laulubiisiä, ilman sitä kaikkea Lerille ominaista taustahälyä.

Ketju on lukittu.