Isän kaksoiselämä
Karu aloitus näin pääsiäisenä. Minulla siis lapsuudentraumana isän kaksoiselämä, joka käytännössä ilmeni maksullisissa juoksuna ympäri maailmaa, (vienti-inssi), ja sitten siviilissä leikittiin kotista. Olen asiaa terapiassa käynyt läpi, äidin kohtaloa, meidän lasten häpeää, mutta jotenkin en saa koskaan otetta isän sielunmaisemasta. Miten tällainen ihminen kestää itseään? Uskooko hän itsekin valheitaan? Isän kanssa ei voi keskustella, hänen ihmiskuvansa on jotenkin vinoutunut; moraalittomuus ja toisten pettäminen on jonkinlainen hyväksyttävä fakta ihmisyydessä.
Siispä: tunnetko tällaista ihmistä/jotakin tällaiseen verrattavaa läheisesti? Mitä ihmettä he kelaavat? Eivätkö he itse ymmärrä tuhoisuuttaan, vai onko tämä jonkinlaista psykopatian muotoa?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja. Jollakin trauma kun isä käynyt huorissa. Miten jotkut voivat olla näin heikkoja? Uskomatonta!
Koska se on heijastunut koko perheen arkiseen kodin ilmapiiriin. Vanhempien jäätävät välit, mitään ei tehdä perheenä yhdessä. Kaikki eristäytyneinä elämään omaa elämäänsä. Ikinä ei mitään hellyyttä vanhempien välillä. Ootko itte kasvanut tuollaisessa perheessä?
Miten tuo todistaa maksullisissa käynnistä tai pettämisestä yhtään mitään?
Ei sen ole tarkoitus mitään todistaa. Teoilla on yleensä seurauksensa.
Nosto ihan muuten vaan. Ei säästellä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itsellä kokemusta tuollaisesta enkä tietenkään osaa vastata kysymykseen. Mutta ihmettelen MIKSI iltapäivälehdet, Helsingin Sanomat ym jatkuvalla syötöllä julkaisevat artikkeleita joissa normalisoidaan au-seksiä, on ihan ok että nuori nainen/perheenäiti tekee Onlyfansia/myy seksipalveluja ja silmät loistaen kerrotaan kuinka paljon asiakkaissa on perheenisiä, pyydetään ihmisiä kertomaan ovatko pettäneet ja näitä kertomuksia julkaistaan, kehotetaan ja opetetaan ihmisiä kimppakivaan, anaaliseksiin, mitä kaikkea.. ihan tarkoituksella halutaan rikkoa parisuhteita ja perheitä. Miksi?
Tuo oli hyvä pointti etteipä koskaan oteta lasten näkökulmia huomioon, kaikki on pelkkää vapautta ja nautintoa.
Agendajournalismi, hs etunenässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itsellä kokemusta tuollaisesta enkä tietenkään osaa vastata kysymykseen. Mutta ihmettelen MIKSI iltapäivälehdet, Helsingin Sanomat ym jatkuvalla syötöllä julkaisevat artikkeleita joissa normalisoidaan au-seksiä, on ihan ok että nuori nainen/perheenäiti tekee Onlyfansia/myy seksipalveluja ja silmät loistaen kerrotaan kuinka paljon asiakkaissa on perheenisiä, pyydetään ihmisiä kertomaan ovatko pettäneet ja näitä kertomuksia julkaistaan, kehotetaan ja opetetaan ihmisiä kimppakivaan, anaaliseksiin, mitä kaikkea.. ihan tarkoituksella halutaan rikkoa parisuhteita ja perheitä. Miksi?
Tuo oli hyvä pointti etteipä koskaan oteta lasten näkökulmia huomioon, kaikki on pelkkää vapautta ja nautintoa.
Tämä on muuttumassa nuorissa sukupolvissa terveeseen ja normaaliin suuntaan. Murros siihen on koko ajan käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle isä ihan itse kertoi että hänellä on toinen. Äiti ei tätä tiennyt. Isä kaipasi minulta alibia parille reissulleen. Olin sentään jo teini, lukiossa. Silti ällötti, mutta en uskaltanut kertoa äidille. Ero heillä oli muutenkin lähellä silloin ja lopulta erosivat ja äiti sai tuosta tietää. Isä lähti tuon naisen mukaan ja olivat yhdessä jokusen vuoden. Nyt eronneet. Oli aika hel vettiä kun ei tiedä mitä tekisi, halusin kertoa toki äidille, mutta toisaalta vihasin jo muutenkin sitä heidän tilannetta ja osittain pelkäsin isää. Ei ollut mikään leppoisa mies silloin, nykyään jo ok. Onneksi tuo ei kauaa jatkunut kun isä itse sitten kertoi.
Pettävä tai sarjapettävä mies pakottaa tosiaan lapsensakin tukemaan sairaita kuvioitaan. Antaa lapsille sairaan mallin ihmisten välisistä suhteista
<
Tai voisivatko kuvitella tyttärensä miehen toimivan kuten isä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuttumassa nuorissa sukupolvissa terveeseen ja n
Tehdään perinteisistä perhearvoidta taas muotia! Jotain hyvääkin agendajournalistit saavat aikaan: kun tarpeeksi tuputtavat omia näkemyksiään, se kääntyy heitä itseään vastaan.
Kyllä, tulee sellainen vahva vastareaktio
Vierailija kirjoitti:
Itse sain tällaiselta kylämunalta herpeksen. Luulin olevani parisuhteessa, mutta toinen harrasti sitten muutakin. Minulla herpes on krooninen niin, että joudun syömään estolääkitystä jatkuvasti.
Arvatkaapa osallistuuko kylämuna aiheuttamansa taudin kustannuksiin?
Oikeasti pitäisi laittaa korvausvelvolliseksi, jos henkilön sukuelinherpes on tiedossa ja tietää itsekin siitä. Tuo vastaa vamman tuottamusta, jos on ärhäkkä herpes.
Jos lapsiinsa tartutti taudin, niin eiköhän se olisi poliisiasia. Jos lapset eivät olleet osallisia, niin heidän ei kuulu tietää isänsä avioliiton ulkopuolisesta seksielämästä yhtään mitään.