Nainen - seurustelisitko miehen kanssa, joka on käynyt prostituoidulla?
Kaikki oleellinen otsikossa. Itse en koska hyi h****tti, mutta mitä mieltä muut ovat?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on maksullinen. Piste
Miten äitisi on? Mummosi? Elämänsä sinkkuna elellyt nainen? 25-vuotias neitsyt? Työtöntä miestään elättävä sairaanhoitaja? Puolet kuluista maksava avovaimo?
monetko treffit olet maksanut 😂
Ei minulle kukaan ole treffejä maksanut enkä minä ole maksanut niitä kenellekään. Mitä se edes tarkoittaa? Kahvikupillisen tarjoamista? En jotenkaan osaa pitää tuota treffien maksamisena. Piffaan mielelläni välillä kahvit ja drinkit kavereillekin, ei se mun taloutta hetkauta.
No jaa, kerran yksi mies toi termarikahvir kävelytreffeille. Minä toin pullat. Taisin resurssoida siis niihin treffeihin enemmän 😂.
Vastasin EN. Olisi kyllä niin suuri railo arvojemme välillä, etten vain kykenisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole käynyt varsinaisesti prostituoidulla, vaan dominalla, koska on sellainen BDSM-fantasia, jota ei kuka tahansa voi toteuttaa, niin onko se pahempi vai parempi asia?
Ei kai se nyt sinänsä ole pahempi tai parempikaan, mutta kuulostaa siltä, että jos on niin erikoiset mieltymykset, että niitä voi harjoittaa vain ammattilaisen luona, niin ehkä tuollaiselle miehelle sopiva kumppani ei ole ainakaan kukaan vanilja eikä sellaisen kevyemmän bdsm:n harjoittajakaan. Seksuaalinen yhteensopivuus on tosi tärkeää, ja ainakin itse veikkaan, että minä ja tuo mies ei oltaisi kovin toimiva match. Haluan kuitenkin miehen, joka tykkää sellaisesta seksistä, jota minun kanssani voi harrastaa, eikä niin, että tylsistyy ja turhautuu minun kanssani ja hakee sitten varsinaiset kiksinsä muualta. Niin, ja en edes ole vanilja - mutta en oikein ole mikään dominakaan, joten ehkä tuolle miehelle sopisi enemmänkin joku toisentyyppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten äitisi on? Mummosi? Elämänsä sinkkuna elellyt nainen? 25-vuotias neitsyt? Työtöntä miestään elättävä sairaanhoitaja? Puolet kuluista maksava avovaimo?
Treffeillä käyminen on ihan ilmaista. Toki oheistuotteet voivat maksaa, jos sellaiseen paikkaan mennään (vaikka kahvilaan), mutta kyllä niissä hinnat ovat ihan samat kaikille.
Mieheni kertoi minulle että joskus nuorena miehenä Thaimaassa reppureissaajana maksoi hieronnan jälkeen tytölle ekstraa suihinotosta.
Jos nyt suoraan sanon, niin se että hän joskus parikymppisenä teki noin, ei minua haittaa pätkääkään.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla miehen kanssa, joka käyttää sanaa "prostituoitu". Oikea termi on seksityöntekijä. Jos mies olisi seurustellut naisen kanssa, joka teki seksityötä, se olisi ok. Koen kuitenkin ongelmalliseksi ostoseksin siksi, että siinä on kyse yksipuolisesta seksuaalisesta tyydytyksestä ja vain toisen osapuolen toiveiden toteuttamisesta - jos se vastaa miehen käsitystä sellaisesta seksistä, jota hän haluaa harrastaa, emme ole samalla aaltopituudella.
Pitäisikö asiakkaan hieronnassa käydessään hieroa hierojaa aina välillä jne.??
En koe ongelmaksi ottaa yksipuolisesti vastaan hierontaa, mutta koen ongelmalliseksi sen, jos jonkun mielestä on ok, että seksi on yksipuolisesti vain toisen osapuolen toiveiden ja tarpeiden tyydyttämistä. Saahan sellaista toki halutessaan harrastaa, mutta koen että minun ja hänen käsitys seksistä on silloin liian erilainen, jotta voisimme sopia yhteen. Sitähän tässä kysyttiin, että voisinko olla sellaisen miehen kanssa, ja vastasin, että en voisi. Seksityötä en demonisoi enkä seksinmyyjiä mitenkään paheksu, enkä oikeastaan jaksa sinänsä paheksua heidän asiakkaitaankaan. Mutta kyse on vain siitä, että kaikkien kanssa ei sovita yhteen, ja esim. seksin osalta on aika tärkeää, että seksikäsitykset osuvat yksiin.
Mieshän nimenomaan maksaa siitä että saa palvelua, ei siitä että harrastetaan normaalia seksiä, jota nainen ei edes haluaisi. Parisuhdeseksin kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.
No entä sitten? Miksi tässä nyt kaivataan jotain hyväksyntää? Sanoin jo, että en paheksukaan, mutta seksikäsitysten osalta ei natsaa - miksi tämä on ongelma? Kyllähän se liittyy seksikäsitykseen, jos mies ajattelee, että seksi voi olla hänelle maksusta suoritettu palvelu. Mitä väliä sillä on, jos tuo ei natsaa yhteen kaikkien kanssa?
Kyllä, koska olen itse myynytseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu maksamaan actionista niin täytyy olla aikamoinen luuseri, että ei kiitos.
Suurin osa prostituutteja käyttävistä on naimisissa.
Mistä löysit tuollaisen tiedon? Kävitkö tekemässä kyselyn prostituoiduille vai miehille?
En vaan katsoin tilastoja, jotka joku muu oli tehnyt.
Aa no niinpä. Kumma, kun ei käynyt mielessä.
Väestörekisterikeskuksessahan nuo on kaikki ylhäällä. Jokaista prostituoidulla käyvää miestä seuraa pikku väestörekisterikeskuksen kyttääjä.
Vai oliko se Turun yliopiston ylläpitämä tilasto? Vai av foorumin kysely? Joka tapauksessa merkittävä tarkennus tuohon viestiisi.
FinSEx, or the Finnish Sexual Health Survey, was conducted in 2015 by the National Institute for Health and Welfare (THL) in Finland. The survey aimed to gather information on various aspects of sexual health, including sexual behavior, experiences, and attitudes of Finnish people aged 18 to 54. The study was a follow-up to the previous surveys from 1992 and 2007.
The FinSEx 2015 study provided valuable insights into the sexual health of Finnish people, including information on sexual behavior, relationships, contraception use, sexual satisfaction, and sexual problems. The survey also covered topics such as sexual harassment and sexual violence.
For more detailed information and specific findings from the FinSEx 2015 study, you can refer to the report published by the National Institute for Health and Welfare (THL). The report is available on their website, though it might be in Finnish. If you're interested in a particular aspect of the study, feel free to ask, and I'll do my best to provide the information you're looking for.
Vuonna 2015 miehistä 12,1 prosenttia kertoi joskus elämänsä aikana ostaneensa seksiä. Tämä osuus oli vähän alempi kuin vuosina 1999 ja 2007. Vuonna 1992 se oli kymmenen prosenttia. 1990-luvun aikana kokemukset maksullisesta seksistä lisääntyivät. Naisista maksullista seksiä kertoi joskus ostaneensa vain 0,3 prosenttia.
Tutkimusvuosien välisestä vertailusta käy ilmi, että alle 35-vuotiaiden ikäryhmässä oli vuonna 2015 selvästi aiempaa vähemmän miehiä, joilla oli kokemusta maksullisesta seksistä. Tämä kertoo, että 1990-luvulla alkanut maksullisen seksin yleistyminen oli muuttunut 2000-luvulla huomattavasti vähemmän yleiseksi.
Ja kaksi prosenttia miehistä viimeisen 12 kk aikana. Pienen vähemmistön ns. huvia.
Hyi oksennus. Suuri suu sammakko heti vaihtoon. Kaikkee ne typerykset meneekin tunnustamaan. Eivät edes häpee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu maksamaan actionista niin täytyy olla aikamoinen luuseri, että ei kiitos.
Suurin osa prostituutteja käyttävistä on naimisissa.
Mistä löysit tuollaisen tiedon? Kävitkö tekemässä kyselyn prostituoiduille vai miehille?
En vaan katsoin tilastoja, jotka joku muu oli tehnyt.
Väestörekisterikeskuksessahan nuo on kaikki ylhäällä. Jokaista prostituoidulla käyvää miestä seuraa pikku väestörekisterikeskuksen kyttääjä.
Vai oliko se Turun yliopiston ylläpitämä tilasto? Vai av foorumin kysely? Joka tapauksessa merkittävä tarkennus tuohon viestiisi.
FinSEx, or the Finnish Sexual Health Survey, was conducted in 2015 by the National Institute for Health and Welfare (THL) in Finland. The survey aimed to gather information on various aspects of sexual health, including sexual behavior, experiences, and attitudes of Finnish people aged 18 to 54. The study was a follow-up to the previous surveys from 1992 and 2007.
The FinSEx 2015 study provided valuable insights into the sexual health of Finnish people, including information on sexual behavior, relationships, contraception use, sexual satisfaction, and sexual problems. The survey also covered topics such as sexual harassment and sexual violence.
For more detailed information and specific findings from the FinSEx 2015 study, you can refer to the report published by the National Institute for Health and Welfare (THL). The report is available on their website, though it might be in Finnish. If you're interested in a particular aspect of the study, feel free to ask, and I'll do my best to provide the information you're looking for.
Vuonna 2015 miehistä 12,1 prosenttia kertoi joskus elämänsä aikana ostaneensa seksiä. Tämä osuus oli vähän alempi kuin vuosina 1999 ja 2007. Vuonna 1992 se oli kymmenen prosenttia. 1990-luvun aikana kokemukset maksullisesta seksistä lisääntyivät. Naisista maksullista seksiä kertoi joskus ostaneensa vain 0,3 prosenttia.
Tutkimusvuosien välisestä vertailusta käy ilmi, että alle 35-vuotiaiden ikäryhmässä oli vuonna 2015 selvästi aiempaa vähemmän miehiä, joilla oli kokemusta maksullisesta seksistä. Tämä kertoo, että 1990-luvulla alkanut maksullisen seksin yleistyminen oli muuttunut 2000-luvulla huomattavasti vähemmän yleiseksi.
Ja kaksi prosenttia miehistä viimeisen 12 kk aikana. Pienen vähemmistön ns. huvia.
Ja se, että naimisissa olevat käyttäisivät eniten ei tutkimuksen mukaan pidä paikkaansa:
Maksullista seksiä olivat käyttäneet muita useammin miehet, joilla oli tutkimuksen tekohetkellä erillissuhde. Vuonna 2015 heistä tasan kuusi prosenttia oli ostanut maksullista seksiä. Sinkkumiehillä sama osuus oli 3,2 prosenttia. Naimisissa ja avoliitossa olleista maksullista seksiä oli käyttänyt vuoden aikana vain prosentti miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole käynyt varsinaisesti prostituoidulla, vaan dominalla, koska on sellainen BDSM-fantasia, jota ei kuka tahansa voi toteuttaa, niin onko se pahempi vai parempi asia?
Nuorena opiskeluaikoina tienasin melko hyvin toteuttamalla omia fantasioitani. Onneksi koskaan ei tullut ikäviä asiakkaita vastaan. Miehet jotenkin häpeilivät omia perversioitaan? Olin domina (yllättävän monet miehet haluavat hallitsevan naisen). Nykyisin olen parisuhteessa, mutta menneisyydestäni en ole kertonut. Mies kuitenkin tykkää samoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä käyminen on ihan ilmaista. Toki oheistuotteet voivat maksaa, jos sellaiseen paikkaan mennään (vaikka kahvilaan), mutta kyllä niissä hinnat ovat ihan samat kaikille.
Niin, oletko maksanut miehen kahvit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, oletko maksanut miehen kahvit?
Miksi pitäisi? B(
Hu or¤n kanssa p¤necke llut mies saa kyllä heti lähtöpassit. S¤¤ct¤inen huo r¤ ja mun miesystävä, EI, EI, EI ja vielä kerran EI.
Joskus nuorisona seurustelin tytsän kanssa, joka oli aiemmin myynyt itseään jonkin aikaa. Onko se samalla tavalla kauhistus?
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorisona seurustelin tytsän kanssa, joka oli aiemmin myynyt itseään jonkin aikaa. Onko se samalla tavalla kauhistus?
Haittaisiko sua jos sun vaimo, ja lasten äiti, olisi myynyt itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko sua jos sun vaimo, ja lasten äiti, olisi myynyt itseään?
Jos vaimo on joskus saanut rahaa ja on harrastanut seksiä? Siitä olisi ikuisuus. Ei se häntä miksikään muuttaisi, aivan loistava neljän lapsen äiti. No hän ei ole, mutta kun muistelen alkuaikoja, ei tuollaisella historiatiedolla olisi ollut mitään vaikutusta meidän rakkauteen ja rakastumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hu or¤n kanssa p¤necke llut mies saa kyllä heti lähtöpassit. S¤¤ct¤inen huo r¤ ja mun miesystävä, EI, EI, EI ja vielä kerran EI.
Aamen!
Vincent van Gogh kävi. Silti tauluista maksetaan miljoonia. Sitä en kyllä osaa sanoa, seurustelisiko kukaan van Goghin kanssa, jos hän vielä eläisi.