Nainen - seurustelisitko miehen kanssa, joka on käynyt prostituoidulla?
Kaikki oleellinen otsikossa. Itse en koska hyi h****tti, mutta mitä mieltä muut ovat?
Kommentit (86)
Ei mitään eroa naisten villien vuosien kanssa.
Tällä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu maksamaan actionista niin täytyy olla aikamoinen luuseri, että ei kiitos.
Suurin osa prostituutteja käyttävistä on naimisissa.
Hyvä kysymys. Ehkäpä joo. Ainakin se kertoo siitä, että haluja on.
Mutta en nyt minkään vakkari-asiakkaan kanssa kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Tällä mennään.
On paljonkin eroa. Naiset luo ihmissuhteita ja pitää hauskaa miesten kanssa joista he pitävät ja jotka pitävät heistä. Hoorissa käyvät miehet etsivät halvimman tauti-Natashan jota hyväksikäyttää puolikkaan työnnön verran ennen kun ruikitaan lakanoille.
Sama aloitus, samat vastaukset. Mitä saatte tästä enää irti?
Juuri tuon asenteen takia miehet ja naiset jättävät usein menneisyyden kertomatta. Minusta kaikkein paras, kun molemmat voivat avoimesti kertoa siitä osasta omaa taustaa jonka haluavat kertoa.
Jokaisella on menneisyytensä, tulevaisuuden luottamus rakennetaan sillä, että siitä voi kertoa avoimesti. Minullekin stoppi tulee jossain vaiheessa, mutta se stoppi menee laittoman ja laillisen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tyhjentänyt siemeneni monen monta kertaa maksullisiin naisiin ja aina on löytynyt naisia, joille tämä ei ole ollut mikään ongelma.
Ettei olisi tullut nähtyä vaan unia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu maksamaan actionista niin täytyy olla aikamoinen luuseri, että ei kiitos.
Mistä löysit tuollaisen tiedon? Kävitkö tekemässä kyselyn prostituoiduille vai miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mennään.On paljonkin eroa. Naiset luo ihmissuhteita ja pitää hauskaa miesten kanssa joista he pitävät ja jotka pitävät heistä. Hoorissa käyvät miehet etsivät halvimman tauti-Natashan jota hyväksikäyttää puolikkaan työnnön verran ennen kun ruikitaan lakanoille.
Älä selitä naisestä jotain pyhimystä, senkin tollo.
Nainen paskoo oman ja kumppanin elämän siinä missä mieskin.
Proseilla juokseva mies on maanmato, villin naisen kanssa vain peltoa kyntämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suuri osa proseista on itse parisuhteessa tai naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit tuollaisen tiedon? Kävitkö tekemässä kyselyn prostituoiduille vai miehille?
En vaan katsoin tilastoja, jotka joku muu oli tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mennään.On paljonkin eroa. Naiset luo ihmissuhteita ja pitää hauskaa miesten kanssa joista he pitävät ja jotka pitävät heistä. Hoorissa käyvät miehet etsivät halvimman tauti-Natashan jota hyväksikäyttää puolikkaan työnnön verran ennen kun ruikitaan lakanoille.
Nämä on näitä naisten märkiä unia.
Mun mies on käynyt joskus kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan katsoin tilastoja, jotka joku muu oli tehnyt.
Pistäpäs linkkiä niin tutkitaan näitä tilastoja. Montako vastaajaa kyselyssä on ollut? Mistäpäin maailmaa? Peer review?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tyhjentänyt siemeneni monen monta kertaa maksullisiin naisiin ja aina on löytynyt naisia, joille tämä ei ole ollut mikään ongelma.
Ettei olisi tullut nähtyä vaan unia?
Osa naisista on halunnut vieläpä mukaan katsomaan.
Vähän riippuu. Jos saisin tietää miehestäni tällaisen asian hänen menneisyydestään, vaikea minun olisi häntä jättää näin 10 onnellisen vuoden jälkeen kun olen häneen jo ehtinyt rakastua syvästi.
Kerran on kyllä ollut suhde jossa sain melko alkuvaiheessa tietää tällaisesta, eikä mun tunteet koskaan kasvaneet häntä kohtaan rakkaudeksi tämän takia, vaikka vielä jonkin aikaa yritettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä naisten märkiä unia.
Kukaan nainen ei unelmoi puolikkaasta työnnöstä jonka jälkeen housut vedetään takaisin jalkaan.
Heikkoluokkaiset, matalan tason miehet taas öyhöttämässä vauvapalstalla ma huomaan. 💅