Onko teillä kesäksi mekko?
Kommentit (60)
No on aika montakin ja tietysti käytän. Miksi kysyt?
Hommaisin mekon mutku en tiedä minkäkokoiselle naiselle. Kai mulle silti joku löytyy.
Tämä on keskustelupalsta eikä utelupalsta.
En aio käyttää, muuten vaan niitä ostin!
On montakin, mutta en aio käyttää. Näytän nykyisin mekossa samalta kuin possulla olisi rusetti eli hassulta. Lisäksi hieman myös pojalta nimeltä päivi eli tuota rusettipossuakin oudommalta. Jos olisin oikeastikin mies niin sitten se ei tietenkään haittaisi, mutta näin naisena se ei tunnu kivalta.
On varmaan 10 aivan ihanaa kesämekkoa, mutta jotenkin mun mekkomaku ei mätsää olemukseeni vaan näytän jotenkin ihan oudolta. En siis yhtään siltä miltä minusta mekossa pitäisi näyttää ja eikä kokonaisuus ole sellainen mikä omaa silmää miellyttäisi.
Ja vika ei ole noissa mekoissa. Valitettavasti. Ne on nättejä ja ihania.
Vierailija kirjoitti:
No on aika montakin ja tietysti käytän. Miksi kysyt?
Koska itse ostin viime kesäksi mekon ja käytin sitä kerran. Ap
Vierailija kirjoitti:
En aio käyttää, muuten vaan niitä ostin!
Mulle kävi just näin :-(
Olen ostanut kesäksi mekon jota muiden mekkojeni lisäksi Aion käyttää.
On joitakin vanhoja, mutta en oikein tykkää niistä kaikista enää, niin taidan tehdä muutaman käyttökelpoisen, kun mulla on kivoja kankaita. Vanhoista käytän varmaan vain pitkähihaista paitamekkoa ja pitkää kietaisumekkoa.
Ei ole eikä tule. Me raavaat karvapersepersumiehet ei mekkoihin sonnustauduta. Tai kotonahan me keikistellään naisten vaatteissa aina. Mutta se meidän todellisesta luonteesta.
Varmaankin yli 200 mekkoa on - vaatekaappini koostuu suurimmaksi osaksi mekoista.
kyllä on yksi.
Ostin viime kesänä.
On montakin, mutta aika vähän olen niitä käyttänyt, epäkäytännöllisuuden takia.
Ei. Varmaan kymmenvuotiaana viimeksi käyttänyt vapaaehtoisesti.
Voi olla että käytän ja voi olla että käytän toppahousuja.