Nainen - seurustelisitko miehen kanssa, joka on käynyt prostituoidulla?
Kaikki oleellinen otsikossa. Itse en koska hyi h****tti, mutta mitä mieltä muut ovat?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla miehen kanssa, joka käyttää sanaa "prostituoitu". Oikea termi on seksityöntekijä. Jos mies olisi seurustellut naisen kanssa, joka teki seksityötä, se olisi ok. Koen kuitenkin ongelmalliseksi ostoseksin siksi, että siinä on kyse yksipuolisesta seksuaalisesta tyydytyksestä ja vain toisen osapuolen toiveiden toteuttamisesta - jos se vastaa miehen käsitystä sellaisesta seksistä, jota hän haluaa harrastaa, emme ole samalla aaltopituudella.
Pitäisikö asiakkaan hieronnassa käydessään hieroa hierojaa aina välillä jne.??
Jokainen mies käy maksullisissa. Kyllä, myös se sinun Marko-Artturisi. Muun väittäminen on fantasiaa.
"Heikkoluokkaiset, matalan tason miehet taas öyhöttämässä vauvapalstalla ma huomaan."
Ma taas huomasin, että maksullisilla tulee vastaan ihan suomen rikkaimpiakin miehiä eli kyllä siellä käy muitakin kuin matalan tason miehiä ja pakkokin, kun yli 90% käy maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies käy maksullisissa. Kyllä, myös se sinun Marko-Artturisi. Muun väittäminen on fantasiaa.
Puhu vaan omasta puolestasi. Nauti HIV-tartunnastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään eroa naisten villien vuosien kanssa.
Tällä mennään.On paljonkin eroa. Naiset luo ihmissuhteita ja pitää hauskaa miesten kanssa joista he pitävät ja jotka pitävät heistä. Hoorissa käyvät miehet etsivät halvimman tauti-Natashan jota hyväksikäyttää puolikkaan työnnön verran ennen kun ruikitaan lakanoille.
Nämä on näitä naisten märkiä unia.
Kukaan nainen ei unelmoi puolikkaasta työnnöstä jonka jälkeen housut vedetään takaisin jalkaan.
Entä jos jutellaan puolikkaan jälkeen?
Jos vaikka olisi jännä yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla miehen kanssa, joka käyttää sanaa "prostituoitu". Oikea termi on seksityöntekijä. Jos mies olisi seurustellut naisen kanssa, joka teki seksityötä, se olisi ok. Koen kuitenkin ongelmalliseksi ostoseksin siksi, että siinä on kyse yksipuolisesta seksuaalisesta tyydytyksestä ja vain toisen osapuolen toiveiden toteuttamisesta - jos se vastaa miehen käsitystä sellaisesta seksistä, jota hän haluaa harrastaa, emme ole samalla aaltopituudella.
sekin on punainen lippu jos tykkää käydä ravintolassa syömässä. Ei olla samalla aaltopituudella, jos toinen kuvittelee ruoan vain ilmestyvän pöytään.
Vierailija kirjoitti:
"Heikkoluokkaiset, matalan tason miehet taas öyhöttämässä vauvapalstalla ma huomaan."
Ma taas huomasin, että maksullisilla tulee vastaan ihan suomen rikkaimpiakin miehiä eli kyllä siellä käy muitakin kuin matalan tason miehiä ja pakkokin, kun yli 90% käy maksullisilla.
Raha ei tee miehestä korkealuokkaista tai -tasoista. 💅
En.
Limainen nainen joka on käyttänyt hyväksi ihmiskaupan uhria.
Vierailija kirjoitti:
En.
Limainen nainen joka on käyttänyt hyväksi ihmiskaupan uhria.
Save.
Minä en ole käynyt koskaan maksullisissa mutta en kylläkään seurustelu kumppaneiden kanssa ole keskustellut edellisistä hoidoista, et jos olisin käynyt maksullisissa niin tuskin siitä edes kertoisin.
Ja toistaalta ihan jokaisen hoidon voi lukea jossain määrin maksulliseksi, kun ei se deittailu ilmaistakaan ole. Halvemmalla varmaan pääsisi, kun maksaisi vain siitä itse seksistä
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole käynyt koskaan maksullisissa mutta en kylläkään seurustelu kumppaneiden kanssa ole keskustellut edellisistä hoidoista, et jos olisin käynyt maksullisissa niin tuskin siitä edes kertoisin.
Ja toistaalta ihan jokaisen hoidon voi lukea jossain määrin maksulliseksi, kun ei se deittailu ilmaistakaan ole. Halvemmalla varmaan pääsisi, kun maksaisi vain siitä itse seksistä
"En halua rakentavia ihmissuhteita haluan PIMPSLOORAA." Tämä selvä, heikkoluokkainen, matalan tason mies. 💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Nauti HIV-tartunnastasi.
Muistaako kaikki HIV Thomaksen?
Erinomainen tutka villien naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe ongelmaksi ottaa yksipuolisesti vastaan hierontaa, mutta koen ongelmalliseksi sen, jos jonkun mielestä on ok, että seksi on yksipuolisesti vain toisen osapuolen toiveiden ja tarpeiden tyydyttämistä. Saahan sellaista toki halutessaan harrastaa, mutta koen että minun ja hänen käsitys seksistä on silloin liian erilainen, jotta voisimme sopia yhteen. Sitähän tässä kysyttiin, että voisinko olla sellaisen miehen kanssa, ja vastasin, että en voisi. Seksityötä en demonisoi enkä seksinmyyjiä mitenkään paheksu, enkä oikeastaan jaksa sinänsä paheksua heidän asiakkaitaankaan. Mutta kyse on vain siitä, että kaikkien kanssa ei sovita yhteen, ja esim. seksin osalta on aika tärkeää, että seksikäsitykset osuvat yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toistaalta ihan jokaisen hoidon voi lukea jossain määrin maksulliseksi, kun ei se deittailu ilmaistakaan ole. Halvemmalla varmaan pääsisi, kun maksaisi vain siitä itse seksistä"En halua rakentavia ihmissuhteita haluan PIMPSLOORAA." Tämä selvä, heikkoluokkainen, matalan tason mies. 💅
Itse arvostan miestä joka kykenee todellisesti tuon tunnustamaan. Ei se minulla haittaa se pimpin halu ja sitten heippa. Pidän tälläistä miestä tasokkaana.
N20
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on maksullinen. Piste
Niin totta! Hei kaveri, mikä on sun isoäitis puhelinnumero? ;) Äitiskin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toistaalta ihan jokaisen hoidon voi lukea jossain määrin maksulliseksi, kun ei se deittailu ilmaistakaan ole. Halvemmalla varmaan pääsisi, kun maksaisi vain siitä itse seksistä"En halua rakentavia ihmissuhteita haluan PIMPSLOORAA." Tämä selvä, heikkoluokkainen, matalan tason mies. 💅
Ihminen nyt saa itse päättää mitä hakee. Nykyään on kanvat siihen. Ihannoidaanhan sitä oikein mediaa myöten, kun nuoret naiset hakee sugar daddyjä.
Mitä se on?
Jos pelkkä pimpsaloora on hakusessa niin mitä silloin turhia siihen tunteita sen enempää sekoittaa.
Sit, kun se tulee vastaan joka niitä tunteita herättää niin sitten voi rakentaa sitä ihmissuhdetta missä on jotain järkeä.
Onko sillä niin väliä?
Kysyisin varmaan, miksi käytit seksityöntekijää, oletko käynyt testeissä ja tarkkailisin asennoitumista naisiin muuten.
Mulle kunnioitus/naisen arvostaminen ihmisenä, olisi tärkeämpää kuin se kenen kanssa on seksiä harrastanut.
Ehkä.