Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäätkö harmaat hiuksesi piiloon

Vierailija
09.04.2023 |

Suurin osa suomalaisista muuttuu mummoiksi ja paappoiksi samalla kun tukka harmaantuu..

Harmaa tukka vanhentaa ja väri sopii huonosti yhteen kalpea ja punakka ihoiden suomalaisten kasvoille joka saa näyttämään haamulta...jos harmaantuminen on osittaista kuten ohimolla saa se näyttämään pesukarhulta..

Värjäätkö sinä tukkasi vai näytätkö mielummin mummolta ja paapalta tai pesukarhulta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin ihmisiä joiden ei tarvitse värjätä hiuksia ja joilla on mahtava tuuheä värinsä säilyttänyt tukka iäkkäänäkin..kuten esim

Kirsti Paakkanen,Lenita Airisto ja Michael Monroe

*huutonaurua*

Vierailija
42/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 40v ja ekat harmaat on alkanut tulemaan. Lopetin hiusten värjäämisen nyt sen takia. Tähän asti ollut tylsän maantieharmaat, nyt on joukossa valkoisia ja harmaita. Näyttää paljon paremmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

söpö pesukarhu

Vierailija
44/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen samantyyppinen ihminen kuin Tyttökultien Dorothy, joten harmaanvalkoiset hiukseni ovat kuin piste i:n päällä. Hyvällä tavalla. Sekä olkapäille laskeutuvina kiharoina että korkealla nutturalla. Tykkään meikata, pidän värikkäistä vaatteista kasvojeni lähellä ja minulla on iho, johon hiusteni alumiiniset sävyt sopivat hienosti. Kun kasvatin värjäysrajaani pois, käytin aika usein vanhaa, kullattua pesukarhurintaneulaa siinä toivossa, että joku huomauttaisi hiuksistani ja pääsisin esittelemään esikuvapesukarhuani, mutta ei kukaan huomauttanut.

Se, mitä sinä minusta ajattelet, on yhdentekevää. :)

Mikä ihmeen pesukarhu?!

Vierailija
45/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 v. ja värjään hiukseni. Muuten ne olisivat täysin harmaat ja sen värisistä hiuksista en pidä, enkä näytä niissä hyvältä.

Vierailija
46/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harmaista hiuksista on nyt tehty muotia, niin monista tuntuu paremmalta ryhtyä harmaatukkaisiksi.

Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että harmaat hiukset vanhentavat. Jos ei siitä välitä, niin mikäpäs siinä, sehän on jokaisen oma asia miltä haluaa näyttää.

Vierailija
47/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä värjään hiukseni. En halua näyttää ikäistäni vanhemmalta joka erottuu porukasta harmaapäisenä.

Kuntosalliakin katsotaan vähän kieroon jos sinne tullaan harmaapäisenä

Tummasta paksusta tukasta harmaat näkyy ja paistaa niin selvästi esiin että on pakko värjätä

tummatukkaiset just harmaantuu usein tyylikkäästi toisin kuin me maantienväriset.

Vierailija
48/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut värjätä kokonaan harmaiksi, kun harmaantuvat niin hitaasti ja vain osittain. Ne sopivat kasvoihini ja pidän niistä. Olen sen ikäinen kuin olen, en haluaisi olla nuori. Olen onnellinen varsinkin viisaudesta ja avarakatseisuudesta, jota ikä on mukanaan tuonut. Monet nuoremmat ovat ajatusmaailmaltaan kovin vanhanaikaisia ja kliseisiin juuttuneita.

Vierailija
49/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen samantyyppinen ihminen kuin Tyttökultien Dorothy, joten harmaanvalkoiset hiukseni ovat kuin piste i:n päällä. Hyvällä tavalla. Sekä olkapäille laskeutuvina kiharoina että korkealla nutturalla. Tykkään meikata, pidän värikkäistä vaatteista kasvojeni lähellä ja minulla on iho, johon hiusteni alumiiniset sävyt sopivat hienosti. Kun kasvatin värjäysrajaani pois, käytin aika usein vanhaa, kullattua pesukarhurintaneulaa siinä toivossa, että joku huomauttaisi hiuksistani ja pääsisin esittelemään esikuvapesukarhuani, mutta ei kukaan huomauttanut.

Se, mitä sinä minusta ajattelet, on yhdentekevää. :)

Mikä ihmeen pesukarhu?!

Pesukarhu. Sellainen raidallinen. Mäyrä kyllä olisi osuvampi, kun sen väriero on kuin jakauksesta kasvanut, mutta se ei ole niin sympaattinen eläin.

Vierailija
50/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut värjätä kokonaan harmaiksi, kun harmaantuvat niin hitaasti ja vain osittain. Ne sopivat kasvoihini ja pidän niistä. Olen sen ikäinen kuin olen, en haluaisi olla nuori. Olen onnellinen varsinkin viisaudesta ja avarakatseisuudesta, jota ikä on mukanaan tuonut. Monet nuoremmat ovat ajatusmaailmaltaan kovin vanhanaikaisia ja kliseisiin juuttuneita.

Minä taas en ole yhtään viisaampi tai avarakatseisempi kuin ennenkään, mutta harmaista hiuksistani tykkään.

Vierailija
51/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin harmaannuin tosi aikaisin. Kyllästyin värjäyskierteeseen pari vuotta sitten ja nyt olen lähes valkotukkainen, takaraivolla ja niskassa hiukan tummia hiuksia seassa. Nyt 64 v.

Vierailija
52/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaita on, en lähde siihen värjäyskierteeseen enää. Mikään ei ole niin kauheaa kuin harmaa juurikasvu, mieluummin kokoharmaat. Kauan kesti, että sain kokonaan oman värin kasvatettua ja hiukset pitkiksi. Nyt olen tyytyväinen, hiukseni eivät aiheuta enää harmita hiuksia.

Vierailija
53/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä harmaita, oma tumma väri. En tiedä tuleeko tarvetta värjätä hiuksia, tai siis halua siihen, tuskin.

N58

Vierailija
54/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja useamman vuoden jo, tullut tuohon oikealle puolelle läjä harmaita..muualle ne ei tule. En oikein saa noilla kaupan kevytsävytteillä sitä piiloon.

Mulla on tosi kaunis oma väri, punapigmettiä, tuhkaa ja vaaleaa. Harmittaa ko se katoaa eikä väripurkeista saa sitä. No ei auta, onneksi tukka ei ole pääasia tässä elämässä🙂

Vierailija
55/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä päivää kun hiukseni harmaantuvat, niin ei tarvitse värjätä.

Vierailija
56/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin ihmisiä joiden ei tarvitse värjätä hiuksia ja joilla on mahtava tuuheä värinsä säilyttänyt tukka iäkkäänäkin..kuten esim

Kirsti Paakkanen,Lenita Airisto ja Michael Monroe

Totta. Kuvitella, miten iäkkäiltä he näyttäisivät harmaapäinä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006212008.html

https://www.como.fi/uutiset/lenita-airiston-hurja-kirjavaite-spede-pasa…

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ohhoh-Michael-Monroe-yllattaa-rohkealla-h…

90 vuotiaana tuskin enää oma hiusväri

Lenitan tukka näyttää peruukilta

Michael Monroe käyttää tiettävästi peruukkia

Vierailija
57/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaa tukka vanhentaa ja väri sopii huonosti yhteen kalpea ja punakka ihoiden suomalaisten kasvoille

Päinvastoin, monelle suomalaiselle sopii hyvin. Ainakin paremmin kuin mustaksi tai tummanruskeaksi värjätty, jota suositaan, vaikka se tekee piirteistä kovat ja ennenaikaisesti vanhentuneet.

Ja en todellakaan värjää harmaata piiloon. Hiusvärini on luonnostaan harmahtava vaaleanruskea, niin vähitellen lisääntyvään harmaaseen ei edes kiinnitä huomiota.

Vierailija
58/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan haisunäätälookia, josko tummaan tullaan saisi yhtä kimaltelevan hopearaidan kuin lähiapteekin farmaseutilla. Upea.

Vierailija
59/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan haisunäätälookia, josko tummaan tullaan saisi yhtä kimaltelevan hopearaidan kuin lähiapteekin farmaseutilla. Upea.

Se raita tulee kummallekin puolelle, ja sitten näyttää lähinnä Paavo Ruotsalaiselta.

Vierailija
60/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tummaan tukkaani ilmestyi ensimmäiset harmaat, kun olin 23v. Nyt yli vuosikymmen myöhemmin en vieläkään värjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi