Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kirjoittaa musta runoja, olisiko se sinusta ahdistavaa vai söpöä?

Vierailija
09.04.2023 |

Olen tapaillut kuukauden päivät erästä tyyppiä. Hänellä ei ole hirveästi kokemusta parisuhteista.

Hämmennyin, kun kuukauden jälkeen (oltin nähty ehkä 5 krt siinä vaiheessa), hän kertoi, että on kirjoitellut musta muutamia runoja ja halusi, että luen ne.

Luin ja niihin oli nähty vaivaa jonkun verran. En tiedä, oliko päällimmäinen tunteeni hieman ahdistunut vai imarreltu vai jotain siltä väliltä. En itse ole kovinkaan romantikko tai vastaavaa.

Mitä itse ajattelisit tuollaisesta? Olisiko se sinusta suloista vai ahdistavaa?

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse inhoan runoilua ja olisi turn off, jos mies olisi runopoika. Tutkittu tosiasia on kuitenkin, että monet pojat ja miehet ovat todella herkkiä ja romanttisia, vaikka kulttuuri esittää heidät karskeina. Eli menee normaalin piikkiin, että poika on heti niin ihastunut, että alkaa runoilla.

Elämänkokemuksella neuvoisin kuitenkin kaikkia poikia ja miehiä pitämään ne runot omana tietonaan. Naiset yleensä eivät niistä halua tietää ja se on monelle naiselle turn off, samoin kuin monelle miehelle olisi turn off kiroileva ja piereskelevä kaljaa juova nainen, jos nainen sitä erityisesti toisi esiin.

Nyt en kyllä tajua. Kautta historian suurimmat runoilijat ovat olleet miehiä. Enkä usko että naisetkaan tykkäävät kiroilevasta, piereskelevästä ja kaljaa kittaavasta miehestä. Aivan järjetön vertaus: runoilu ja huonot käytöstavat. Olisit edes verrannut runomiestä vaikkapa autoja rassaavaan naiseen.

Vierailija
82/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin; naiset ei tykkää herkistä runopojista.

-M39

Persunaiset. Tämä palsta on persunaisten mekka. Täällä kuulee siis vain junttien mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa. Seurustelin teiniaikoina pojan kanssa joka oli hirveän romanttinen. Istui yöt laiturilla ajattelemassa minua (kuulemma). Ärsyyntyi jos nauroin jollekin telkkariohjelmalle kun pilaan romanttisen tunnelman. Kaiken olisi pitänyt olla sellaista kynttilänvalossa silmiin tuijottelua. Mulla on ADHD, en pystyisi sellaiseen muutenkaan. Tämä hyvin lyhyt, parin kuukauden seurustelusuhde sai minut allergisoitumaan romantiikalle. Olen muutenkin liian käytännöllinen ja jalat maassa, että jaksaisin jotain lässyttelyä. Tunsin koko ajan olevani vastuussa tuosta romantikosta, sai flunssan siitä laiturilla istumisesta ja sehän oli sitten minun syyni, kun hän VAIN MINUA halusi siellä ajatella. Tuli olo, että en voi ikinä jättää häntä, tai hän musertuu täysin, hänen hyvinvointinsa oli täysin minun vastuullani. Minä tunnen tuollaisen romanttisuuden ansana johon olen astunut, ja sieltä täytyy päästä pakoon niin nopeasti kun vaan ikinä mahdollista.

Onneksi ei tarvitse treffailla kun sama mies (eri kuin tuo romantikko) on ollut nyt rinnalla 20 vuotta. Arjen sujuvuus yhdessä on se, mikä minulle merkitsee. Se, että mies osallistuu tähän yhteiseen elämään käytännön tasolla on se mitä minä kaipaan.

Vierailija
84/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuomitsevat täällä kulttuurinvastaiseksi tolloksi, jos ei syty harrastelijan runomuotoisista tunteiden tunnustuksista. Siitähän ei ole kyse lainkaan, vaan siitä, että

A. Harrastelijarunoilijoiden tuotokset ovat yleensä vain huonoja; kömpelöitä ja naiveja.

B. Muutaman tapaamisen jälkeen on aivan liian aikaista tuollaiselle.

--> mies asettaa naisen vaikeaan asemaan tuossa tilanteessa, kuten joku jo aiemminkin kirjoittikin, tai vaihtoehtoisesti kyse on rakkauspommituksesta. Tilannetajuisen, tasapainoisen ja kypsän ihmisen toimintaa tuo ei ole.

Minulle mies saisi kaikin mokomin runoilla, jos olisi oikeasti hyvä ja suhde jo vakaalla pohjalla.

Vierailija
85/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse treffailla kun sama mies (eri kuin tuo romantikko) on ollut nyt rinnalla 20 vuotta. Arjen sujuvuus yhdessä on se, mikä minulle merkitsee. Se, että mies osallistuu tähän yhteiseen elämään käytännön tasolla on se mitä minä kaipaan.

Mukavalta kuulostaa, minulla oli samanlainen kämppis.

Vierailija
86/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi vaivaannuttavaa.

Vierailija
87/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA - on ainut mitä kielesi osaa

JÄTÄ SE SIKA - on ulkokuori tälle kaikelle

JÄTÄ SE SEIKA - on myös sisimpäsi Sinun

JÄTÄ SE SIKA - on ajatuksesi suloisin

Vierailija
88/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Jos on muuten tasapainossa itsensä kanssa, osaa kommunikoida ja runot on osa hänen itseilmaisuaan, ei ole mielestäni minun asiani rajoittaa tätä. Toki voisin toivoa, että jos jotain meihin/minuun liittyvää runoutta, niin vaikka syntymäpäivänä tai vuosipäivänä. Ei tietenkään jatkuvasti.

Vierailija
89/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisahamurhaajan tunteidentunnustus kauniissa runomuodossa 😂

Vierailija
90/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavalta kuulostaa, minulla oli samanlainen kämppis.

Kämppis, tavallaan kyllä. Best friends with benefits olisi ehkä paras kuvaus. Tämä toimii meille. Ei silti pidä erehtyä kuvittelemaan, ettei rakkautta olisi. Sitä on paljon. Se vain ei näyttäydy runoina ja kynttiläillallisina, vaan nimenomaan siinä, että molemmat antavat toiselle sen, mitä toinen kaipaa.

Vierailija
91/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universaalirakkaus ei ole palstaporsaiden suosiossa 🐽🐷

Vierailija
92/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä menee runopojilla tunteisiin

Tästä kommentista tunnistaa hyvin tyypillisen koulukiusaajan. Tunnekylmyys ja taiteiden ja kulttuurinvastaisuus ovat myös hyviä tunnusmerkkejä.

Vierailija
93/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla oli teinin-ikäisenä runoja kirjoitteleva poikaystävä ja alkuun se oli söpöä, kuin suoraan Sinäminä-lehden novelleista. Kunnes tämä runopoika alkoi notkua hevostallilla jossa kävin eikä edes tullut juttelemaan vaan luuli olevansa piilossa, kyttäsi ikkunaani talon takana olevalta kalliolta ym.

Vierailija
94/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulla oli teinin-ikäisenä runoja kirjoitteleva poikaystävä ja alkuun se oli söpöä, kuin suoraan Sinäminä-lehden novelleista. Kunnes tämä runopoika alkoi notkua hevostallilla jossa kävin eikä edes tullut juttelemaan vaan luuli olevansa piilossa, kyttäsi ikkunaani talon takana olevalta kalliolta ym.

Poika rakasti sinua omintakeisesti, ilmeisesti teille ei saanut tulla tai kanssasi aikaa viettää kun piti tehdä se salaa. Et kuitenkaan moiti myöhempää miestäsi, joka anaaliraiskasi neitseen peräreikäsi saunassa ja puhumisen hoiti nyrkki. Päinvastoin anelit ja vinguit rakkauttasi, joka sisintäsi poltti.

Vierailija
95/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoja saa kirjoittaa, mutta siitä ei pidä kertoa naisille, vaan runoilla omaksi ilokseen pöytälaatikkoon. Jos miehen kaverit tykkäävät runoista myös, mies voi niitä lausua kaveriporukassakin. Naisille ei pidä kuitenkaan ikinä kertoa runoista, sillä n 95% naisista kammoksuu runopoikia. Se 5% on vähemmistö ja se paljastuu, jos virittää keskustelua aiheeseen ja nainen selkeästi kertoo, että tykkää runoja kirjoittavista miehistä.

Vierailija
96/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lehdessä vuosia sitten näkeämäni runo: 

Ah tätä tuskaa, ah tätä tuskaa.

Tuuli se heilutti marjapuskaa. 

One girl from Pertunmaa

En usko, että kyse oli miehestä, joka kirjottaa sinulle runoja, mutta eihän sitä koskaan tiedä. 

Vierailija
97/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

JÄTÄ SE SIKA - on ainut mitä kielesi osaa

JÄTÄ SE SIKA - on ulkokuori tälle kaikelle

JÄTÄ SE SEIKA - on myös sisimpäsi Sinun

JÄTÄ SE SIKA - on ajatuksesi suloisin

Sikamaisen ihanasti sanottu, runopoika.

2. yksinkertainen palstamiesoletettu

Vierailija
98/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ylipäänsä kaipaa niin paljon ällöromantiikkaa kuin miehet. Jostain syystä kulttuurissamme kuvitellaan päinvastaista. Kyse lienee siitä, että romantikkomiehet projisoivat niitä omia tunteitaan naisiin

Vierailija
99/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ylipäänsä kaipaa niin paljon ällöromantiikkaa kuin miehet. Jostain syystä kulttuurissamme kuvitellaan päinvastaista. Kyse lienee siitä, että romantikkomiehet projisoivat niitä omia tunteitaan naisiin

Siis eivät kaipaa, jäi sana pois välistä.

Vierailija
100/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää runoja, enkä pitäisi runoja kirjoittavasta miehestäkään.

T. akateeminen nainen, joka muuten lukee kirjallisuutta päivittäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan