Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kirjoittaa musta runoja, olisiko se sinusta ahdistavaa vai söpöä?

Vierailija
09.04.2023 |

Olen tapaillut kuukauden päivät erästä tyyppiä. Hänellä ei ole hirveästi kokemusta parisuhteista.

Hämmennyin, kun kuukauden jälkeen (oltin nähty ehkä 5 krt siinä vaiheessa), hän kertoi, että on kirjoitellut musta muutamia runoja ja halusi, että luen ne.

Luin ja niihin oli nähty vaivaa jonkun verran. En tiedä, oliko päällimmäinen tunteeni hieman ahdistunut vai imarreltu vai jotain siltä väliltä. En itse ole kovinkaan romantikko tai vastaavaa.

Mitä itse ajattelisit tuollaisesta? Olisiko se sinusta suloista vai ahdistavaa?

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3 haluan tuollaisen miehen

Vierailija
2/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toivottavasti löytää paremman naisen kuin sinä ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen itsekin aina runoja ja laluja, joten vastaavan miehen kanssa lukisimme niitä toisillemme :D

Vierailija
4/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökeröä noin pian, joten ahdistavaa. Sosiaalisissa taidoissa selkeästi häikkää.

Vierailija
5/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoittaa jotain rakkausrunoja ja laittaa sinut lukemaan ne hänen läsnäollessaan vai?

6/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turn off

Vierailija
7/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko runot edes hyviä? :D

Vierailija
8/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi.

Vierailija
9/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tökeröä noin pian, joten ahdistavaa. Sosiaalisissa taidoissa selkeästi häikkää.

Ehkä mennyt rakkaudesta sekaisin.

Vierailija
10/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minun mies. Kirjoitelkoon toisille naisille, minä en olisi kiinnostunut yhtään.

Vierailija
11/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kirjoittaa jotain rakkausrunoja ja laittaa sinut lukemaan ne hänen läsnäollessaan vai?

Juurikin näin. Kertoi kyllä jälkikäteen, että ehkä hieman kepillä jäätä kokeili, että ahdistun ja lähden pois. Että riskin sanoi ottaneensa.

Vierailija
12/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos runot ovat huonoja, rusentuisin myötähäpeän alle.

Jos runot ovat hyviä, toivoisin silti, etten itse olisi niiden aiheena. En edes pitkässä suhteeessa.

Vierailija
13/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa, olisin todella kiusaantunut.

Vierailija
14/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mikä myötähäpeä🙈 Itsellä tapailu loppuisi lyheen.

Vierailija
15/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pian.

Vierailija
16/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joka aamu kauniita ällöttävän makeita terveisiä.En vaan jaksa. Tyyppi ; Olet aurinkoni. Lässyn lässyn. 

Vierailija
17/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä Gay jätä se

Vierailija
18/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Kertoi kyllä jälkikäteen, että ehkä hieman kepillä jäätä kokeili, että ahdistun ja lähden pois. Että riskin sanoi ottaneensa.

Siis kirjoitteli jotain runoja ja toivoi että ahdistut ja häivyt. Miehelle kyllä pisteet omintakeisesta tavasta yrittää antaa pakit. Onko tämä provo? Kaikkea täältä saakin lukea..

Vierailija
19/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mennyt rakkaudesta sekaisin.

Ehkä ollut sekaisin syntymästään asti. Itse juoksisin!

Vierailija
20/215 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan runoilua ja olisi turn off, jos mies olisi runopoika. Tutkittu tosiasia on kuitenkin, että monet pojat ja miehet ovat todella herkkiä ja romanttisia, vaikka kulttuuri esittää heidät karskeina. Eli menee normaalin piikkiin, että poika on heti niin ihastunut, että alkaa runoilla.

Elämänkokemuksella neuvoisin kuitenkin kaikkia poikia ja miehiä pitämään ne runot omana tietonaan. Naiset yleensä eivät niistä halua tietää ja se on monelle naiselle turn off, samoin kuin monelle miehelle olisi turn off kiroileva ja piereskelevä kaljaa juova nainen, jos nainen sitä erityisesti toisi esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi