Tämä ansiosidonnaisen lyhentäminen on vasta alkua.
Pian näette, mitä tehopari Kokoomus-Persut saa aikaan. Sosiaaliturvaa aletaan tuoda alas ja pahimmillaan ihmisiä joutuu kadulle. Seuraavissa vaaleissa Kok ja PS sitten kokevat rypäletappion.
Kommentit (177)
Kerrostalo voi mennä konkurssiin, jos ihmisillä ei ole rahaa maksaa yhtiölainoja ja vastikkeita
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo voi mennä konkurssiin, jos ihmisillä ei ole rahaa maksaa yhtiölainoja ja vastikkeita
Myös eläkeläiset menettävät konkurssissa asuntonsa ja hyvässä lykyssä ovat raataneet 40 vuotta töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaisen leikkaushan on hyvä ajatus. Potkii hyvin ihmisiä töihin.
Kyllä terveitä mutta ei sairaita. Minä osatyökykyisenä en voi tehdä enää seisomatyötä. Sen takia opiskelin toisen ammatin.
Yhtiölaina/rahoitusvastike ei ole lasku/asumismeno toimeentulotuessa
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuki on 760 netto, jos 2 lasta. Jos lapsikorotukset poistuvat niin 580 netto.
Ulosottoon irtisanotut asuntovelkaiset menevät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rypäletappio?
Muistatko mitä koulussa opetettiin sisälikutaidosta? Vai kuuluitko siihen porukkaan, joka hölkkäsi röökille välitunnilla ja joka nyt äänestää persuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuki on 760 netto, jos 2 lasta. Jos lapsikorotukset poistuvat niin 580 netto.
Ulosottoon irtisanotut asuntovelkaiset menevät.
Muut osakkaat ovat vastuussa noista yhtiölainoista, mahtaako mennä kerrostaloja konkurssiin, jos naapureilla ei ole massia.
Vuokra-asunnoista kun on iso ylitarjonta Suomessa ja 60 000 ihmistä kuolee vuodessa eli asuntoja myös vapautuu.
Ansiosidonnaisen alasajohan on alkanut jo aiemmin, heti kun tälle pahuuden mustaamalle valtiolle antaa pikkusormenkaan periksi, se on viemässä koko käden :/
Asun vuokralla enkä ole käynyt parturissa 20 vuoteen. Minulla on pitkät hiukset, jotka puoliso tasoittaa ja laitan ne ponnarille, nutturalle tai letille.
Vierailija kirjoitti:
Asun vuokralla enkä ole käynyt parturissa 20 vuoteen. Minulla on pitkät hiukset, jotka puoliso tasoittaa ja laitan ne ponnarille, nutturalle tai letille.
Eläkeläiset on kovia käymään parturissa. 60000 ihmistä kuolee vuodessa ja asiakkaat vähenevät. Kokoomuksen leikkaukset vievät lisää asiakkaita.
Ei kannata lukea parturiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrostalo menee konkurssiin niin täytyy vaihtaa toiseen kerrostaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rypäletappio?
Muistatko mitä koulussa opetettiin sisälikutaidosta? Vai kuuluitko siihen porukkaan, joka hölkkäsi röökille välitunnilla ja joka nyt äänestää persuja?
Koulussa opetettiin, että kun korot nousee niin asuntojen hinnat laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asunto välillä kyllästyttää. Ehkä olisi ihan kiva, että huonojärjestys vaihtuu ja maisemat ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asunto välillä kyllästyttää. Ehkä olisi ihan kiva, että huonojärjestys vaihtuu ja maisemat ikkunasta.
Siis huonejärjestys ja myös keittiökaapit ja kylpyhuoneen kaakelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen passivoituu liikaa kun saa puolitoista vuotta ansiosidonnaista.
Ja kun pitkää ansiosidonnaista perustellaan sillä, että ehtii löytää hyvän ja mielekkään eikä kiireessä tyydy huonoon työhön. Eikös työttömiä muutenkin kannusteta ottamaan vastaan ihan mikä työ tahansa? Miksi se, että on ennenkin ollut töissä, pistää ihmisen jotenkin eri asemaan?
ihminen passivoituu liikaa kun saa kakskyt vuotta kelantukia plus asumistukee
miks puhutaan pelkästä ansiosidonnaisen leikkauksesta mikä kestää max 500pv ???.20v kelan tuilla makaillu ihmine vissii ihan ok
Onneksi kerrostaloissa ollaan vastuussa myös naapureiden yhtiölainoista
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009335165.html