Oudointa/pelottavinta mitä sinulle on koskaan tapahtunut?
Minulla oudoin on kummallinen epäsäännöllisesti liikkuva valoåallo taivaalla, pelottavin paha autokolari jossa auto meni lunastukseen, me selvisimme hengissä kuin ihmeen kaupalla.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen tuo valopallo oli? Mun tuttu näki kerran maalla pellolla sellasen valkosen objektin mikä liikkui ilmassa nopeasti ja epämääräisesti.. Siis siinä pellon päällä, hetken teki sitä ja katos. Tää on vielä luotettava lähde kuka sen kertoi... Mä yhdistin sen samantien siihen "Tictac" ufo keissiin mikä tapahtu jenkeissä muutamia vuosia takaperin, tää kaveri ei ollut ikinä kuullutkaan tosta mutta kuvaili sen ihan samanlaisena.
Se oli juuri tuollainen valkoinen ja epäsäännöllisesti liikkuva valopallo pellon yllä.
Kosteutta, sähköä? Pallosalama?
Naapurin isäntä siellä meni toisen naapurin emäntää kännipäissään taskulampun valossa panemaan.
-tietäjä tietää
Olin koirani kanssa koko kesän pienellä vuokramökillä aika syrjäisessä paikassa. Kerran taas iltahämärissä kävin kuusikkometsän reunalla olevassa ulkohuussissa ja siinä istuskellessani kuuntelin ääntä metsän reunasta, kun puiden alaoksat kahateli niin kuin joku liikkuisi niiden alta. Ajattelin että koiranikin vielä tuli tuvasta iltakierrokselleen ja tuumasin vain itsekseni miten se ylettää noin kahistelemaan ja huutelin mökille johtavalla polulla sitä nimeltä että tuuhan tupaan jo... Kahina loppui siihen paikkaan. Menin tupaan ja koirahan nukkuikin siellä sikeästi sohvalla unilämpöisenä sikeästi, eikä siis missään iltakierroksella käynytkään...Parin päivän päästä luin paikallisesta lehdestä, että ilmeisesti karhu hyökkäillyt lähikylässä hevoshaassa ja eläinlääkäri siis tutkinut hevosten raapimajäljet kyljissä ja että todennäköisesti ison karhun tekemiä. Katselin sitten kartasta ja linnuntietä noin 7km tapahtumapaikalle...millekköhän silloin illalla huutelin että tule tuppaan...
Vierailija kirjoitti:
Kuistin liikkeentunnistinvalo syttyi useita kertoja myöhään illalla. Koetin katsoa elokuvaa mutta pakko oli koko ajan keskeyttää ja mennä katsomaan,onko ulkona joku,
Orava? Naapurin kissa?
Nyt muistin, se oli partaveden haju.
N23