Oudointa/pelottavinta mitä sinulle on koskaan tapahtunut?
Minulla oudoin on kummallinen epäsäännöllisesti liikkuva valoåallo taivaalla, pelottavin paha autokolari jossa auto meni lunastukseen, me selvisimme hengissä kuin ihmeen kaupalla.
Kommentit (65)
Alfa-alfa kirjoitti:
Parisuhde naisen kanssa.
Lopulta uskalsit tulla kaapista?
Meillä joku poltergeist hakkaa yllättäin seinää. Järkyttävä pamaus eikä sille ole mitään selitystä. Paljon muutakin outoa tapahtuu. Onneksi näille sen tempuille on ollut muitakin todistamassa etten ole jäänyt yksin pelkäämään.
Pelottavin kokemus on kun ajelin autolla lumimyrskyssä kohti valoristeystä. Bussi näkyi pysäkillä noin 50 metrin päässä takanani. Liikennevalot vaihtui punaiselle mutta bussi tuli niin lujaa risteykseen ettei saanut pysäytettyä, soitti torvea ja väärän kaistan kautta risteyksen yli punaisia päin. Vaasassa tapahtui tämä
Vierailija kirjoitti:
Auto tuli keskellä yötä pihaan,pysähtyi ja oli siinä pitkän aikaa. Kukaan ei noussut autosta. Asuimme keskellä metsää,kyltti ilmoitti yksityisalueesta. Keittiössä paloi valo,jonka autossa istuja varmasti näki.
Olin 12vuotias ja pelkäsin käydä nukkumaan tuon jälkeen.
Asuin lapsena korvessa ja päättyvän tien varrella. Tuollaista tapahtui harva se kerta. Myös öisin. En näe mitään ihmeellistä. Todennäköisesti oli kauan paikoillaan kun yritti selvittää karttaa tai pohtia missä oikea paikka mihin oli menossa. Meillä vanhemmat meni pihalle päiväsaikaan jos joku oli eksynyt mutta yöllä oman turvallisuuden vuoksi sitä ei kannata tehdä. Koskaan ei voi tietää kulkijan tarkoitusperiä. Voi myös olla esimerkiksi varkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuistin liikkeentunnistinvalo syttyi useita kertoja myöhään illalla. Koetin katsoa elokuvaa mutta pakko oli koko ajan keskeyttää ja mennä katsomaan,onko ulkona joku,
Orava? Naapurin kissa?
Pöllö
Olin iltapäivystyksessä kipeän nilkan takia.
Lääkäri määräsi röntgeniin ja sain ohjeeksi ajaa hissillä kolmanteen kerrokseen,kävellä käytävän päähän ja kääntyä vasemmalle. Helppo nakki,paitsi että se hiton hissi vetikin neloseen! Ajattelin tietenkin että joku oli kutsunut sen mutta kun hissin ovet avautui,näkyi vaan autio käytävä ja vilkkuva valo. Painelin nappia mutta ovet pysyivät auki ja hissi hievahtamatta. Harkitsin portaita mutta nilkkaa särki kamalasti ja kävelin osin ontuen osin hyppien,en olisi selvinnyt portaista. Äkkiä hissin lattiasta kuului kaksi metallista kilahdusta jotka eivät kuulostaneet hissin normaaleilta ääniltä vaan siltä,kuin joku olisi tullut kyytiin ja ovet menivät tämän jälkeen välittömästi kiinni. Hissi laskeutui kolmoseen ja lähes pompin yhdellä jalalla ulos sillä tuntui,etten ollut hississä yksin😱.
Olin iloinen kun takaisin en saanut kävellä vaan hoitaja määrättiin hakemaan pyörätuolin kanssa.
Kun olin lapsi kaveri sai sai kuulla vanhempansa kuolleen ja sai jonkun ihan hirveän huuto- ja raivokohtauksen, se vaan huusi, itki ja heittäytyi lattialle ja jatkoi huutamista, oltiin noin 10-vuotiaita. Se tilanne oli aika pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin lapsi kaveri sai sai kuulla vanhempansa kuolleen ja sai jonkun ihan hirveän huuto- ja raivokohtauksen, se vaan huusi, itki ja heittäytyi lattialle ja jatkoi huutamista, oltiin noin 10-vuotiaita. Se tilanne oli aika pelottava.
Toivottavasti joutui tekemisiin sosiaaliviranomaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hermoromahdus
Kuulin makuuhuoneesta jonkinlaisen rääkäisyn josta tuli eläin mieleen,ehkä kissa.
Ajattelin että taapero pitää outoja ääniä päiväunilla mutta muistin, että lapsi onkin mummon luona.
Seuraavaksi ajattelin että jonkun kissa huusi ulkona mutta tuuletusikkunat olivat tiukasti kiinni, Ja ääni tuli selkeästi tuosta huoneesta,ei naapuriasunnosta taikka rapusta eikä olisi voinut naapurista tullakaan, sillä tämä vanha kerrostalo jossa seinät paksut kuin linnoitus,vaikka soittaisi pianoa naapurit eivät häiriytyisi!
Tuosta on nyt kolme vuotta aikaa enkä ole kuullut ääntä uudestaan.
Puhelinsoitto missä kukaan ei puhu mitään, aina samasta numerosta
Näin unta ihmisestä jonka tapasin seuraavana päivänä, mitä en kuitenkaan tiennyt etukäteen.
Oltiin perheen kanssa Thaimaassa 2004 jouluna, tsunamin jälkeen paikallisessa sairaalassa odottaessani siskoani kuulin ja näin, miten viereisessä tilassa joku kanssani suunnilleen samanikäinen tyttö huutaa suomeksi vanhempiaan. Käsittääkseni tämä oli yksin ja ehkä jollaim tavalla loukkaantunut. Itselläni oli vaan pikkuhaavoja mistä selvisin muutamilla tikeillä ja laastareilla, mutta koska omia läheisiä oli kateissa en tuolloin ajatellut enempää sitä vanhempiaan huutanutta suomalaista tyttöä. En siis koskaan saanut tietää kuka tämä oli, mutta myöhemmin olen joskus miettinyt että mitä tälle oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin kotiin keväisenä iltana kun iso harmaa koira juoksi edestäni niin, että iskin käsijarrun pohjaan ja lähes kellahdin kumoon. Oudointa oli että koira katosi välittömästi kuin ilmaan, ympärillä oli vain peltoja eikä nopeinkaan koira olisi ehtinyt kadota näköpiiristä.
Se oli susi.
Vierailija kirjoitti:
Oudointa olivat äänettömästi seinää pyyhkivät valot jotka herättivät minua juuri kun olin nukahtamassa,kuvittelin ensin lumiauraksi kunnes tajusin että kello on 2 yöllä,en kuule mitään ääntä ja asun seitsemännessä kerroksessa. Nousin ja menin avaamaan verhot jolloin valoshow loppui.
Pelottavinta oli stalkkerin uhriksi joutuminen,olin varma että kyseessä oli mies jonka kanssa olin käynyt vain yksillä treffeillä ja joka oli omien sanojensa mukaan rakastunut heti. Minulla ei ollut todisteita eikä poliisia kiinnostanut. Sain tuntemattomasta numerosta soittoja joista kuului kovaa musiikkia tai mielipuolista naurua, oveeni kaiverrettiin sana "huo ra", musta jenkkiauto roikkui perässäni, nimissäni tilattiin Alibi-lehti. Se loppui vasta kun pakenin serkkuni luokse ulkomaille ja vietin siellä kaksi kuukautta "au pairina", isäni asui sen aikaa asunnossani ja ahdistelijani ilmeisesti luuli minun muuttaneen.
Asuitko Tampereella?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lempikoru,Kalevalakorun hopeinen lohikäärme. Eräänä iltana otin riipuksen pois ja ja laskin olohuoneeseen sohvapöydälle,sitten menin suihkuun. Kun tulin pois suihkusta koru oli kadonnut. Asuin yksin eikä ketään ollut avaimia luokseni.
Oliko ikkuna auki? Joku ihminen tai lintu napannut.
Edellisellä asukkaalla tai vuokranantajalla avaimet kotiisi?
Koru pudonnut sohvan väliin?
Vierailija kirjoitti:
Olin iltapäivystyksessä kipeän nilkan takia.
Lääkäri määräsi röntgeniin ja sain ohjeeksi ajaa hissillä kolmanteen kerrokseen,kävellä käytävän päähän ja kääntyä vasemmalle. Helppo nakki,paitsi että se hiton hissi vetikin neloseen! Ajattelin tietenkin että joku oli kutsunut sen mutta kun hissin ovet avautui,näkyi vaan autio käytävä ja vilkkuva valo. Painelin nappia mutta ovet pysyivät auki ja hissi hievahtamatta. Harkitsin portaita mutta nilkkaa särki kamalasti ja kävelin osin ontuen osin hyppien,en olisi selvinnyt portaista. Äkkiä hissin lattiasta kuului kaksi metallista kilahdusta jotka eivät kuulostaneet hissin normaaleilta ääniltä vaan siltä,kuin joku olisi tullut kyytiin ja ovet menivät tämän jälkeen välittömästi kiinni. Hissi laskeutui kolmoseen ja lähes pompin yhdellä jalalla ulos sillä tuntui,etten ollut hississä yksin😱.
Olin iloinen kun takaisin en saanut kävellä vaan hoitaja määrättiin hakemaan pyörätuolin kanssa.
Hahaah, predator se siellä vain näkymättömänä tuli hissiin.
Orava? Naapurin kissa?